Bookmaker office Skybet - bonusuri, recenzii de jucători și recenzii

Prezentare generală, bonusuri, promoții, știri

Informații generale

Pariurile sportive se pot face în 22 de discipline. În plus, clienții casei de pariuri Skybet pot ghici rezultatele alegerilor politice din diferite țări și tot felul de spectacole de divertisment. Linia corespunde reputației liderului de pe piața de pariuri - clienții Skybet de zi cu zi aleg din mai multe mii de evenimente. Dar pictura poate fi destul de slabă, în special în sporturi nepopulare în Marea Britanie, campionate și meciuri. Coeficienții din Skybet BC sunt medii, ca și casele de pariuri europene standard. Marja poate varia în funcție de sport.

Site-ul casei de pariuri Skybet arată foarte bine, ceea ce se poate spune despre caracteristicile sale tehnice. În general, ca orice altă resursă modernă pentru pariuri, atrage noi clienți cu un design elegant și o interfață prietenoasă. Și serviciul de asistență operațională este gata să răspundă întrebărilor clienților 24 de ore pe zi. Serviciu aici - la cel mai înalt nivel, chiar ca în cel mai bun hotel de cinci stele.

Informații despre plăți

Sistemul de valute disponibile în biroul de pariuri Skybet permite calcularea în euro, în lire sterline și în dolari americani. Pentru a completa depozitul și pentru a retrage bani din cont, puteți utiliza transferuri bancare, carduri de credit / debit și sisteme electronice de plată. Pentru a reface: Neteller, PayPal, Ukash, Skrill (Moneybookers). Pentru retragere - numai sistemul de plăți Transfer bancar. Jucătorii din țările CSI nu pot utiliza metodele uzuale de plată, cum ar fi Yandex Money, Webmoney sau Moneta.ru.

Promoții și bonusuri

Cartea bonus pentru noii jucători nu este promisă de Skybet, dar clienții obișnuiți pot participa la programul de loialitate, care oferă premii și bonusuri regulate pentru vizite regulate la resursă. Firește, unele vizite nu sunt suficiente: cu cât jucătorul face mai mult un pariu lunar, cu atât mai multe privilegii primite de la birou. Despre bonusurile actuale și promoțiile este detaliat în secțiunea "Promoții" pe site-ul oficial al Skybet.

Timp de lucru: 24/7/365

Întrebări frecvente despre pariurile sportive Skybet

Există aplicații Skybet BC pentru iPhone?

Da, aplicația mobilă poate fi găsită în aplicația AppStore. Pentru a face acest lucru, introduceți numele biroului - "Skybet" în caseta de căutare.

Pot jucatorii să folosească Webmoney pentru a-și reface contul?

Nu, acest sistem de plată nu este disponibil. O listă a tuturor opțiunilor posibile de completare a depozitelor și retragerea câștigurilor poate fi găsită pe site-ul Web în secțiunea "Plăți".

Cât timp plătește câștigurile casa de pariuri a lui Skybet?

Durata acumulării câștigurilor depinde de metodele de deducere a banilor. În medie, procedura durează de la câteva minute până la câteva ore, când vine vorba de traducerile electronice. Serviciile bancare durează între 3 și 5 zile lucrătoare. Sunt posibile întârzieri neplanificate.

Cum să deveniți client VIP al Skybet BC și să participați la programul de loialitate?

Programul de loialitate implică acei jucători care pariază regulat pariuri. Statutul VIP nu poate fi câștigat sau cumpărat pentru bani - poate fi câștigat numai prin pariuri constante.