Recenzii ale străinilor despre filmele sovietice - pragul unui posibil

Am dat peste tejghea, cetățeanul traduce recenzii ale străinilor despre vechile filme în limba rusă.

Kin-dza-DZA.
Timp de două săptămâni am pregătit mental pentru a scrie acest comentariu - la filmul „Kin-dza-dza“, 42 recenzii de la utilizatori din cele mai cunoscute site-ul web dedicat filmelor, în segmentul vorbitor de limba engleză a rețelei. După filtrarea comentarii concetățenilor noștri, există doar 18 ani nu comentarii ale utilizatorilor vorbitori de limba rusă, este prea mult pentru un singur articol - unele comentarii destul de detaliate. Prin urmare, din nou, nu toate vor trebui traduse, ci selectiv. Sintetizați imediat statisticile:

Evaluarea filmului pe IMDB - 8.2 puncte din 10 posibile. Acest lucru este foarte bun avand in vedere ca filmul „Pretty Woman“, cu Julia Roberts și Richard Gere, a marcat doar 6.9 (acest film, am ales, ca un fel de referință, datorită faptului că părea aproape tot publicul de pe ambele maluri ale oceanului). Dacă cineva crede că ratingul este "lichidat" de compatrioții noștri, atunci el este foarte greșit. Din cele 18 recenzii din străinătate, doar 5 negative, iar cele mai negative - 3 din 10, restul nu mai puțin de 5. Aceasta înseamnă că, dacă aruncați opiniile locuitorilor spațiului post-sovietic - estimarea nu va fi mai mică.

Deci, recenzii despre "Kin-Dza-Dza":

Vrei să te cerți peste capitalism pe altă planetă?
joalogon ([email protected]), Spania. Evaluat 10 din 10
Lăsați-vă toate convingerile politice în exterior și pregătiți-vă să râdeți de această perlă originală.
Filmul este puțin cunoscut în afara Rusiei, uneori mi se pare că sunt singurul spaniol care la urmărit. Sper că nu este așa, ar fi păcat!
În Rusia, acest film - „! Ku“, un adevărat clasic și expresii din ea, au fost mult timp folosite în viața de zi cu zi, asa ca nu fi surprins dacă mersul pe jos în jurul valorii de Moscova, vei întâlni doi prieteni vorbesc unul cu altul, la o reuniune a sau pistă părăsește compania - "Nu este nevoie de vrăjitor!".
Plotul este fantastic și interesant. Acesta este unul din acele filme care te fac să râzi și să te gândești la sensul vieții. Poate că nu veți fi de acord cu mine, dar merită. Filmul este simplu și simplu. Actorii joaca excelent.
Una dintre cele mai bune comedii făcute în Rusia.

Misterul celei de-a treia planete.

O altă parte a recenziilor de peste mări despre cinematografia noastră. De data aceasta am decis să citesc recenzii despre desenul sovietic "Misterul celei de-a treia planete". Există doar patru răspunsuri la acest desen animat: Trei dintre cele mai pozitive (din Marea Britanie, Norvegia și Rusia) și una negativă. Destul de ciudat, este și el din Rusia. Anume din Arhangelsk. Ca întotdeauna, voi traduce selectiv - în acest caz, nu voi traduce un răspuns pozitiv din partea Rusiei (cei mai mulți dintre noi ar fi scris același lucru).

Moscova nu crede în lacrimi

Dragoste și porumbei. Vedere dincolo de ocean

Se pare că filmul din vest nu este foarte cunoscut, la IMDB există doar trei răspunsuri, dintre care unul a fost lăsat de un rezident al Kazahstanului. De data asta traduc cele două recenzii rămase.

Vă recomandăm să acordați atenție ultimului sfat. Mă întreb mereu - americanii care lasă răspunsuri pozitive la filmele noastre le înțeleg complet diferit de noi. Care este motivul?

Zăpada de anul trecut a căzut.

Știm cu toții acest desen animat, care, ca și filmul "Cu un abur ușor", vedem fiecare an nou. În străinătate, acest desen animat este foarte puțin cunoscut - acest lucru explică numărul mic de comentarii pe IMDB. Sunt doar trei, așa că traduc totul.

În următoarele publicații se planifică:

Deci, recenzii în studio:

Un film scurt, ridicol - "Nu e moale, așa cum o iau." [Zet nu e,
Polonia, Oregon, Statele Unite ale Americii. Evaluat 9 din 10.
În acest film o mulțime de elemente din basmele rusești. Povestea despre cum să obțineți un pom de Crăciun în ziua de Crăciun. Desigur, acest lucru nu este la fel de simplu cum pare. Suferințele eroului sunt foarte amuzante, pe fondul faptului că toate acestea sunt o consecință a viselor sale promiscuite. Soția lui este întotdeauna acolo să-i reamintească sarcina și să îndepărteze visele. Acesta este un film bun pentru copii - le place, râd. Pentru copii, umorul nu este prea subțire. Acest lucru nu înseamnă că adulții nu-i vor plăcea. Dacă vă plac povestile rusești - Baba Yaga și toate acestea, acest desen animat vă va oferi plăcere. Animație plasticină, foarte interesantă. Un alt desen animat de Alexander Tatarsky, care mi-a plăcut - "Plasticine Crow" (1981), folosește de asemenea animație plasticină. Merită să aruncați o privire, deși preferă "Zăpada de anul trecut a căzut."

Clasicul sovietic
suchenwi ([email protected]), Konstanz, Germania. Evaluat 9 din 10.
Acest film este plin de idei și glume. Poate fi revizuită de mai multe ori și de fiecare dată când se deschide, ceva nou. Îmi pot imagina cum cenzorii sovietici au zgâriat capul.
Wikipedia [. Engleză - aproximativ Trans] a raportat că a existat un scandal cu actorul și-a exprimat rolul din titlu: „Sadalsky uncredited. La scurt timp înainte de finalizarea instalării, actorul a fost arestat în hotel „Space“ pentru un cetățean al unui alt stat [în a doua jumătate în limba engleză a cetățeanului nu înțelege, și în Wikipedia noastră - este vorba despre nimic. (Aprox Trans.)]. denunțarea Sadalsky a fost transmisă directorului Radio și Televiziune S. Lapin, care a dat ordinul - eliminarea Sadalsky creditelor pentru străini ilegali din cauza „În versiunea de desene animate, disponibile la Archive.org, această eroare este oarecum corectată prin adăugarea de mai mult ecran după creditele, cu inscripția :. "Echipajul de film a mulțumit lui Stanislav Sadalski pentru înregistrarea vocii."

Un mod greu de a obține lemn
Thomas ([email protected]), Berlin, Germania. Evaluat 4 din 10.
Se pare că sa întâmplat în anii 80, în Uniunea Sovietică, în ziua de Crăciun. Scenaristul este Serghei Ivanov, regizorul este regretatul Alexandru din Tatarsky, care ar trebui să fie cel puțin cunoscut fanilor animației. Acest film este numit "Zăpada de anul trecut", deci, în general, există, în general, un lucru bun de a urmări în concediu. De asemenea, vreau să spun că m-am gândit că desenul animat ar fi mai bine, din cauza ratingului ridicat. A fost creat acum 32 de ani, dar mi sa părut că este mult mai în vârstă. Durata desenului animat este de 20 de minute și o puteți împărți cu ușurință în două părți. Prima parte este excelentă în înțelegerea mea. Mi-a amintit de un basm despre un pescar și soția lui, care era mereu mic și în cele din urmă a rămas cu ceea ce era la început. Singura diferență este că eroul însuși aduce lăcomie aici. Nimic nu s-ar fi schimbat dacă filmul sa încheiat în 10 minute. A doua jumătate nu este memorabilă și ciudată, cred. Nu există nici o moralitate în ea și nici un umor special. S-ar termina cu 10 minute mai devreme - aș recomanda-o, și așa - arăți mai bine altceva.

Un oaspete din viitor.
Revizuirea mult așteptată a revizuirilor utilizatorilor de limbă engleză de IMDB pentru un film minunat și iubit - "Guest from the Future". Din păcate, răspunsurile nu lăsate de compatrioții noștri sunt doar trei. Ratingul filmului este destul de așteptat - 8.4 din 10.

Frate.
Comentariile utilizatorilor IMDB vorbitoare de limba engleză despre filmul "Brother" sunt foarte emoționante. Nu există oameni indiferenți. Acest lucru face ca recenziile să fie deosebit de interesante. Rating-ul filmului, în ciuda nebunii - este destul de ridicat și este de 8 puncte din 10.

Stai!
Cei care au citit comentariile mele despre recenziile spectatorilor occidentali ai cinematografiei noastre, au observat cu siguranță că și spectatorii care au lăsat comentarii pozitive nu înțeleg filmele noastre ca noi.

De data aceasta, cu permisiunea dvs. - voi adăuga opinia mea la recenzii:

Diferența dintre cinematografia sovietică și cea occidentală este abisul. Nefericirea neînțelegerii. Toate din cauza diferenței dintre obiectivele cu care se confruntă creatorii și impuse de obiectivul restricțiilor.

În vest, singurul scop este profitul. Pentru a atinge acest obiectiv, puteți utiliza orice mijloc. Directorii nu încearcă să inventeze nimic nou în timp ce vechile lucrări. În Evul Mediu cel mai masiv spectacol a fost executarea. Acum, producătorii câștigă o demonstrație raschlenenki aproape.

Șaptesprezece momente de primăvară. Feedback de la utilizatorii IMDB.
Filmul are cel mai mare rating, printre sovietici și ruși (cel puțin printre recenziile pe care le-am făcut eu) pe IMDB. Rating-ul filmului a fost de 9 din 10! Vreau să vă atrag atenția asupra detaliilor utilizatorilor site-ului.

Filmul a lăsat 15 recenzii, nu este suficient pentru IMDB. Majoritatea feedback-ului de la compatrioții noștri, dar printre toate recenziile combinate, nu există o estimare mai mică de 9 din 10.

Ceea ce face un film unic este modul în care sunt prezentate nemții. Ei sunt răufăcători, dar nu ca în majoritatea filmelor moderne, fără suflet și urât sau blunt. Sunt inteligenți, vicioși și deseori drăguți. La fel cum cred și au existat mulți naziști în viața reală.

Nu există o mulțime de acuzații sau crime pe acest film. Nu există efecte speciale. Ceea ce există este o poveste magnifică (cred că am interpretat în mod liber evenimente reale), actori magnifici, dialoguri și lucrări de cameră. În ciuda faptului că există 12 episoade în film - doriți să aveți mai mult.

Mare film. Asigurați-vă că o verificați din nou.

Am vizionat acest film pentru o lungă perioadă de timp, cu subtitrări spaniole. Îmi amintesc încă perfect jocul actorilor excelenți, complotul fascinant, producția magnifică pe care spectatorul o ia în timpul anilor germani nazisti. Parcela este construită foarte interesant la intersecția cu evenimentele istorice. La depunerea corespondenței fostului dictator al URSS-ului plecat (în răspunsul scris URSS = SRSS), este menționat Maxim - un spion sovietic introdus în conducerea Germaniei naziste în timpul războiului. Șaptesprezece momente de primăvară este un film minunat pe care mă pot bucura din nou dacă vine în vânzare în țara noastră cu subtitrări în limba engleză.

Dacă cineva îi place seriale bune, el trebuie să vadă "Cele Șaptesprezece Momente ale Primăverii", unde Vyacheslav Tikhonov a jucat rolul important al agentului sovietic Shtirlits. De fapt, un astfel de agent nu exista niciodată, dar imaginea este o compilație a multor agenți adevărați (Kuznetsov, Zorge și alții) care au murit în luptele împotriva ocupării teritoriului fostei Uniuni Sovietice. Leonid a fost blindat, la fel de bine ca a jucat rolul ofițerului nazist Henry Muller. Terenul seriei aminteste de jocul Cat si Mouse. Muller suspectează în mod constant Tikhonov, dar nu poate dovedi nimic.

Cred că acesta este un film incredibil de bun - fascinant, cu un joc excelent, actori și un scenariu intelectual. Acesta este un exemplu excelent al modului în care o mini-serie, ca un format, poate transmite adâncimea povestii pe ecran. Și acest lucru explică cu ușurință natura cultului seriei din Rusia.

Din punct de vedere tehnic, această serie este o propagandă - clientul seriei este guvernul sovietic, care a fost interesat să atragă mai mulți tineri în serviciul de spionaj. Poate că a afectat pe cineva. Dar "Șaptesprezece Momente de primăvară" nu funcționează așa cum funcționează propaganda, ci în contrar. În loc să simplifice problemele care apar și să aducă totul la alb-negru, seria le complică, subliniind complexitatea deciziilor făcute de eroi și oferind germanilor mai multă umanitate decât mai puțin.

Acest lucru este remarcabil și cred că cheia succesului seriei este că baza fiecărui episod este una sau două scene cu un dialog tensionat. Contrastul cu așteptările, de la spionaj și teme militare, cu tensiunea dramatică a filmului - este magnific.

Integrarea în seria personalului documentar al operațiunilor militare și a cameo-ului personalităților istorice se realizează pur și simplu superb și oferă scene pe care le vedem foarte mult.

Soarele alb al deșertului este cu siguranță unul dintre cele mai bune filme pe care URSS le poate oferi. Sukhov își păstrează drumul prin Asia rusă, ca un ofițer al Armatei Roșii, cu experiență în ce să se aștepte de la localnici. Prefer să-l reprezint ca Indiana rusă rusă cu o inimă mare, el este credincios Catherine Matveyevna, soția lui, care este în spatele rus, care așteaptă cu răbdare întoarcerea lui. Reflecțiile lui Sukhov sunt prezentate ca scrisori citite de actor, asigurând uniformitatea dezvoltării complotului. Acest film este realist în ceea ce privește comportamentul personajelor, precum și atacurile bandiților, și anume, banditul nemilos al lui Abdullah. Ca rezultat, nu pot spune că filmul are un sfârșit fericit, ca atare, dar cred că exact ceea ce se întâmplă în viața reală. Distribuția este, de asemenea, foarte bună, actorii sunt foarte credibili. Și Suhov și citatele lui sunt amintite și folosite în discursul de zi cu zi din Rusia.

Filmul este plin de momente dramatice, de acțiuni și de un umor excelent. Coloana sonoră este destinată mai mult publicului rusesc și celor care vorbesc rusă vorbită. Cred că nimeni nu ar trebui să aibă astfel de probleme cu înțelegerea filmului, ca și cu Kin-Dza-Dza, unde numai rusul poate înțelege filmul. Dacă nu ați urmărit niciodată filmele rusești - începeți mai bine cu asta!

Îmi place foarte mult acest film. În plus, este foarte util, îl folosesc pentru a menține cunoștințele rusești la nivel, revizuind filmul din când în când. Am un DVD cu subtitrări, inclusiv povestea filmului, spusă de director. Din film, puteți învăța câteva "aforisme". De exemplu, expresia Vereshchagin [în răspunsul "Vershagin" - aprox. Trans.]. "Sunt ofensat de putere. ", Este din nou relevantă, după prăbușirea Uniunii Sovietice. Scrisoarea Sukhova soția - perla filmului. Sukhov este multilateral, de la un luptător la un romantic, în plus, el este un bun prieten de băut [în rechemare - "om bun cu vodcă"].

"Soarele alb al deșertului" de Vladimir Motyl, arată soldatul Armatei Roșii, care este forțat să urmeze haremul din Asia Centrală imediat după revoluția din 1917. Cineva poate să acorde atenție contrastului izbitoare dintre deșertul înconjurător și patria bucolică a soldatului (prezentată în scrisorile soției sale).