Panorama din Positano

Vreau să vă spun despre una dintre cele mai strălucite zile ale călătoriei noastre italiene. După Napoli, am vrut frumusețea și marea. La sud de aici se află Peninsula minunată din Sorrentina. Nu există nici o întoarcere în jur, este o panoramă frumoasă. Serpentinele bobinate și o briză proaspătă în timpul unei amiază calde.

Am mers acolo cu mașina, dar vă sfătuiesc să mergeți cu trenul spre Sorrento și apoi să mergeți în peninsula cu autobuzul. Deci va fi mai ușor. Masina trebuie să fie parcată undeva, iar costurile de parcare sunt ridicate - 2-5 € pe oră. Dar cu mașina nu depindeți de program și opriți oriunde doriți. Rezolva-te. Cum să ajungi acolo, îți voi spune la sfârșitul povestirii.

Drum spre coastă

Prima oprire la o plajă

Drumul trecea prin Napoli, Pompei și apoi începea coasta pitorească. N-aș fi venit aici pentru o vacanță pe plajă. Terra este îngrădită și pietroasă. Prin raportul dintre plaje / prețuri această zonă pierde chiar și în Egipt și Thailanda. Dar aici este necesar să mergem de dragul panoramelor de mare.

Prima vedere la mare

Panorama de mare și Sorrento

Nu am reușit să trecem peste acest balcon. Cu toate acestea, puteți lua în considerare stațiunea și orașul portuar Sorrento. A existat, de asemenea, o camionetă mică, în care un cuplu căsătorit stoarse suc de portocale.

O camionetă cu portocale

O excursie de-a lungul coastei Amalfi
A cumpărat suc de portocale

Cu plajele aici nu este ușor
Intrarea este de 10-20 €!
Dar apă transparentă
stâncă

În avans, pe hărțile Google am găsit diverse opțiuni de parcare în oraș. Am ales mai mult și mai spațioase, astfel încât să fie locuri și parcare mai ușoare. Costul de parcare a fost de 2 € pe oră.

Sorrento este un oraș prosper de coastă. Există numeroase magazine și cafenele aici. În primul rând, am vrut să mergem de-a lungul digului. Și e minunată. Aproape de apă fiecare metru pătrat este ocupat de plaje plătite. Pe fiecare piatră există șezlonguri cu umbrele. Oamenii fac plajă destul de dens.

Dacă aș rămâne aici câteva zile, cu siguranță aș fi mers pe dealuri și dealuri. Programul călătoriei de astăzi este destul de dens. După o plimbare de o oră, mergem pe la marginea peninsulei.

Foarte frumos în Sorrento

Parcare mare
Străzile Sorrento
plajă
Vintage dovlecel

Prânz în restaurantul Mira Capri

Aproape la vârful peninsulei, am găsit un restaurant Mira Capri cu o vedere panoramică asupra insulei Capri. Aici, apropo, propria parcare, și acest lucru este important! Meniu Polistav, sa decis să încercați ceva italian. Am comandat Ravioli Capresi (€ 8) - Pelmeni italieni cu brânză și roșii :-)

Lena este un fan al cartofilor. Deplasându-se rapid prin meniu, au găsit un cuvânt familiar - un cartof acasă și au ordonat Gnocchi Alla Sorrentina (€ 8). Gnocchi, după cum sa dovedit mai târziu, este găluște italiană din manga, făină, ouă, brânză, cartofi, rămășițe de pâine. Pe scurt, bucăți lipicioase de aluat. Oricum, chiar și cea mai insipidă fel de mâncare va salva mozzarella și roșii! Am mâncat cu plăcere.

Cafea a venit cu 1,5 euro, iar pentru serviciul de 1 euro. Vă recomandăm!

Restaurantul Mira Capri

Eu și Insula Capri

Mașinile sunt strânse

Apropierea celui mai frumos oraș - Positano. Orașul conduce o stradă îngustă care se învârte între roci și case. Numeroase locuri de parcare în stânci, curți de case ne fac să ne punem mașina. Părăsim mașina pe unul dintre aceste locuri de parcare cu 3.5 EUR pe oră! Paznicul solicită cheile. Apoi, el pune abil masina inapoi sa se odihneasca si iese pe scaunul pasagerului.

Am fost puțin îngrijorați că am lăsat cheile. Dar curiozitatea pentru a vedea orașul a preluat ...

Positano (Positano)

O excursie de-a lungul coastei Amalfi
Orașul curge ușor spre mare

Orașul, unde ultimul etaj al casei periferice se odihnește la subsolul casei anterioare. Oraș unde vă pompați fese, urcând pe scările nesfârșite. Orașul în care mașina din parcare cheltuiește mai mulți bani pe oră decât mulți dintre noi câștigă (o comparație a unuia dintre cititori).

Astfel mi-am imaginat orașele italiene mediteraneene. Oriunde v-ați îndreptat obiectivul camerei - oriunde veți obține o lovitură mare.

Lena și cu mine stăteam la o răscruce de drum. Drumul a fost împărțit în două. Unde să mergeți, în dreapta sau în stânga? "Să mergem la dreapta", am spus cu încredere. Apoi au urmat o serie de scări fără sfârșit, hoteluri mici, o biserică și au existat chiar și alei cu mirosul de canalizare. La întâlnire am întâlnit oameni în costume de baie, copii cu cercuri gonflabile. Toate aceste fapte au indicat că mergem spre plajă.

Fâșia albastră a mării

Plaja din Positano

Așa este. Pereții s-au despărțit și o banda albastră a mării a apărut mai jos, urmată de o bandă densă de umbrele și șezlonguri.

Ne-am uitat la plajă. Este minunat, dar nu foarte mare. Apa este transparentă. Țărmul este stâncos. Pe plajele de sus, un șezlong cu o umbrelă va costa aproximativ 20 de euro! Ne întoarcem la intersecția noastră și mergem la stânga.

În stânga drumul este deja fără scări. Buticuri, magazine, restaurante. Călătorii au luat cina. Apropo, a fost foarte cald + 32 ° C. Ne-am topit de la soare și de la urcare pe scară. Dar toată această oboseală, căldura nu ne-a deranjat deloc. Nu avem de-a face cu asta - la urma urmei, o asemenea frumusețe este pe aici!

Dar meniul - cereți prețul

Positano din lateral

Mergem la vulcanul Vesuvius

Pentru această zi am reușit să vedem doar 2 orașe - Sorrento și Positano. Pe drum am trecut prin orașul legendar Amalfi, fosta capitală a acestei peninsule. Ei spun că după ce au umplut portul cu nisip, au făcut o plajă și au parcat acolo, afacerile lor au urcat în sus.

De fapt, am vizitat Amalfi, dar am vrut cu adevărat să-l prind pe Vesuvius la întuneric, iar parcarea pentru € 5 nu a provocat dorința de a rămâne.

Pompei și Vesuvius

Am coborât dintr-un deal, urcăm pe munte. Deschizând ferestrele, am simțit o aromă foarte plăcută de flori. La o altitudine de aproximativ 800 m, vegetația sa schimbat dramatic. Pe partea laterală, florile galbene au înflorit niște copaci.

Vesuvius nu ne-a așteptat

Parcare mare gratuită lângă Vezuviu

Au părăsit mașina în parcare. Și apoi am fost în necazuri. Vulcanul nu ne-a așteptat și sa închis acum o oră.

La intrare ambulanța era la datorie. Cel mai probabil, au prins turiștii care s-au îmbolnăvit. Unul dintre medici ne-a spus această veste neplăcută despre închidere. Vulcanul este deschis de la 9 la 17 ore. A doua oară nu am mers la Vesuvius, pentru că în acel moment am coborât pe vulcanul cel mai abrupt al lui Solftar lângă casa noastră din Pozzuoli.

O excursie de-a lungul coastei Amalfi
Marea mării de copaci înfloriți

Ei bine, nu contează! La urma urmei, nimeni nu a închis frumoasa panoramă din munte. Au făcut câteva fotografii minunate.

Drumul spre craterul vulcanului

Napoli, Pozzuoli și în depărtare insula Ischia

În sfârșit o fotografie cu un vulcan

Și acum niște informații practice. Puteți să vă organizați aceeași călătorie și chiar mai bine!

Traseul nostru

Cum ajungeți fără mașină pe Coasta Amalfi?

Luați punctul de plecare - Napoli. Mergem spre Sorrento.

Pentru naturi romantice - o excursie cu barca:

Opțiunea cea mai practică este trenul Circumvesuviana (www.eavcampania.it). Acesta este un tip de metrou.

De asemenea, puteți ajunge cu autobuzul. Autobuzul albastru SITA merge direct de pe aeroportul din Naples (sitabus.it). Aceeași companie servește autobuze interurbane pe peninsula. Uită-te la programul în avans.

Cum să călătorești pe coasta Amalfi?

Cu autobuzul SITA. Și, de asemenea, există autobuze roșii cu două etaje Hop On Hop Off. Le veți găsi în Sorrento.

Mai putem inchiria o masina?

Nici o problemă. Puteți închiria o mașină direct în Napoli. Căutați prin intermediul motorului de căutare renatlcars. Închirierea pentru o închiriere de aproximativ 30-50 € pe zi. Dacă doriți să închiriați o mașină pe loc în Sorrento sau Napoli, atunci plătiți aproape de două ori mai mult.

Vrei să stai câteva zile în Sorrento?

Iată câteva dintre cele mai bune hoteluri din Sorrento (link-uri directe către Booking.com):

Selecția mea de hoteluri din Positano

Odihnea în această vară în Sorrento) Amalfitana - una dintre cele mai frumoase locuri nu numai în Italia, aș spune că pe planeta noastră), în primul rând a încercat să vină cu autobuzul, dar ele sunt adesea aglomerate, așa că a luat masina) Dacă aveți posibilitatea de a lua concertul, impresia că ei inventat special pentru a călători pe coasta Amalfi)
Aș recomanda totuși să vizitez Capri, doar o jumătate de oră cu feribotul de la Sorrento ... și câte emoții ... să ajung acolo să înțeleagă de ce este atât de iubită de celebrități)
Despre plajele din Sorrento - da, acestea sunt diferite de obicei în înțelegerea noastră de o vacanță pe plajă, dar nici nu se poate imagina cât de minunat să înoate în apa limpede, cu o vedere minunată a Muntelui Vezuviu și orașul, situat pe faleza de 50 de metri) Apropo, există, de asemenea, plaje libere Marina Grande și pe plaja de la Villa Comunale)

Există plaje stâncoase? Există suficiente locuri pentru toată lumea?

Plajele din Sorrento sunt fie o coastă îngustă de nisip sau pietricică, fie pantone căptușite care sunt foarte vizibile în fotografii cu vedere spre oraș. Pantonele sunt cu siguranță plătite, de obicei au un restaurant și o minunată "plajă". De la pontoane apus de soare în mare pe scara, de la linia de coastă este destul de blând, astfel încât chiar și copiii vor fi bine)

Oh, da, am uitat încă, mulți oameni care călătoresc prin Amalfitana dor de Ravello, este o mare greșeală, orașul este frumos până la punctul ... și ce fel de vedere se deschide pe coastă ...)

Absolut nu este de acord cu definiția "Napoli morose". În acest oraș, ca oricare altul, trebuie să trăiești și să o simți. Acest oraș este minunat și oamenii sunt minunați, iar mâncarea (în special Buratto) este minunată, iar combinația dintre mahalale și palate este uimitoare, nu vorbesc despre specie, capela San Severin etc. Acest oraș se deschide atunci când locuiți în el chiar și câteva zile și începeți să vă bucurați de o anumită libertate completă.

De aceea, o săptămână mai târziu ne-am întors acolo timp de 9 zile, pentru că mulți nu sunt inspectate, cafeaua de dimineață în apartament cu vedere la Muntele Vezuviu - emoții pozitive pentru intreaga zi. și de departe este mult mai frumos decât a fi la craterul său (în orice caz, mult mai impresionant Etna) Și totuși, este păcat că nu ați vizionat Grădina limba engleză la Caserta, aceasta este o foarte decent, am fost mai mult decât îi plăcea.

Suntem fani din Italia, vom merge de mai multe ori în fiecare an, și a vizitat aproape toate regiunile, cu excepția Kalambrii și, desigur, locul 1 în frumusețe - Coasta Amalfi, în timp ce 5 terenuri - Cinque Terre pe Liguria prea offset.

Vă recomandăm următoarea călătorie în orașele mici din Italia, dar acestea nu sunt mai puțin frumoase. Natalia

Julia, ai vorbit despre Cinque Terre. poti spune mai mult? Prietenii mei italieni iubesc Italia mai mult decât sudul, dar sfatul practic din partea lor este dificil de realizat, ideea de bani și costuri este diferită ....

Am fost la Amalfi acum 2 ani. Am stat într-un hotel minunat „Citara“ (numit după un sat din apropiere), care nu este chiar vizibil de la drum, ca atașat de stâncă, terasele coborând spre mare. În fiecare dimineață, am ieșit pe un balcon, atârnând peste mare, pe drumul foarte transparent și albastru. Și în fiecare dimineață am văzut aceeași barcă de pescuit. Și era atât de invidioasă pentru acest pescar! Am fost amuzat de faptul că am mers cu autobuzul în orașele din apropiere, inclusiv Amalfi, care m-au încântat. Preturi peste tot musca, dar surpriza cea mai neplăcută a fost că, în limba engleză este nimeni, dar angajații de la recepția de la hotelul meu, nu vorbește. Acesta este un loc îndepărtat, dar încă insultă să nu vorbești cu oamenii locali. Du-te cu îndrăzneală pentru frumusețea peisajului, învățați doar cum să aveți câteva fraze italiene.