Manastirea Montserrat

Luați cu siguranță brânză! Vânzătorii au învățat deja limba rusă și vă vor spune cu plăcere tot ce-i privește despre brânză. Și e doar minunat. În supermarketuri acest lucru nu este vândut.

"Cheese-rr-rr-r!" (Rocky de la m / f Chip și Dale)

Încă mai cumpăr o smochină, dulceață din smochine, dar nu mi-a plăcut.

Întâlnire neașteptată

Am avut o altă întâlnire neașteptată și chiar mistică cu noi. Pe drum am văzut chipul familiar al fetei, dar nu mi-am amintit de unde a fost văzut. Am ajuns la concluzia că ne-am întâlnit în Asia :-)

Pe drum, am decis să o așteptăm. Ne-a recunoscut, de asemenea, și pălăria mea "I Love Koh Lanta" a plasat toate punctele de mai sus i. Am mers împreună la metrou din Bangkok, apoi împreună am zburat cu avionul la Moscova. Și apoi câteva luni mai târziu sa întâlnit din nou pe cealaltă parte a globului! A fost Leysan de la Naberezhnye Chelny.

Dar această coincidență plăcută nu sa terminat acolo. Se pare că ea a fost abonat pe lista mea de discuții de mult timp și ne citește constant rapoartele! Bună, Leysan! A fost prima dată când am fost recunoscut pe stradă. Eram puțin confuz și jenat.

Sper că împreună cu tine mă voi întâlni și la marginea lumii, așezat pe plajă, povestindu-și poveste despre călătorie.

Vă sfătuiesc aceste excursii:

Mănăstirea Montserrat a lăsat doar impresii pozitive, cum ar fi San Miguel del Fay. Pace în timpul plimbărilor în munți. Numeroase sigilii. Aer proaspăt și vânt piercing. Voi veni cu siguranță aici din nou.

Cum pot economisi bani în hoteluri?

Este foarte simplu - uita nu numai la rezervare. Prefer RoomGuru. El caută reduceri în același timp cu rezervarea și alte 70 de locații de rezervare.

Mulțumesc pentru povestea ta. Au fost în Catalonia în mai, dar nu au mers la Montserrat, pentru că au decis că nu era interesant pentru noi (toți acești Madonni negri, făcând dorințe etc.)
M-am uitat la fotografiile tale acum, și pentru prima dată am regretat că nu am plecat! A trebuit să merg de-a lungul munților, acest sentiment de măreție a munților pe care îi iubesc. Am luat cu mare plăcere Montzhuik, ne-am uitat la grădini. Data viitoare vom ajunge cu siguranță la Montserrat.