Ce este pescuitul folosit pentru capturarea gândacilor de bas?

Ne-am dus la un mic râu Kudma sau mai degrabă la gura lui. Am ajuns la ora 4:30. Spre surprinderea noastră, plaja era mai degrabă o parcare în centrul orașului. De-a lungul râului un lanț stătea mașini. Cu toate acestea, locul nostru a fost gratuit. În ciuda presiunii ridicate a pescuitului, nu am observat deloc gunoi. Chiar și dimpotrivă, părea că se curăță.

Am pescuit trei dintre noi: eu, Seryoga și Micha, cu care lucrăm în aceeași companie. În ciuda punctelor de hrănire constantă, primul pește era la țărm doar șapte dimineața. Mihail a prins un ticălos mic.

Bitingul a fost foarte rar și nu a reușit să le realizeze. Îl prind pe vierme, Serghei era în vrăjitorie. Seryoga a experimentat cu mărimea cârligului și leșei, până când a ajuns la linia 0.1 și 14 cârlig numere. Următorul fabrică de bere a fost prins de aproape jumătate de kilogram.

Pentru asta nu eram gata. Înălțimea țărmului este de aproximativ trei metri, iar alimentatorul de alimentare este dezasamblat în mașină. Cu toate acestea, Serega a condus cu mândrie basterul până la margine și, după ce a coborât, și-a scos mâna.

Am urmat exemplul și, de asemenea, am trecut la lână, linie subțire și cârlig. Înainte de asta, prindeam un vierme. La prima castură am avut o mușcătură și am simțit o bătaie puternică la sfârșitul liniei de o sută de microni. Podsakul era deja pregătit de mâinile lui Seryoga și abia reușisem să obțin un baster de dimensiuni medii în plasă. Pfiu! Asta e adrenalina! Tot timpul se părea că peștele era pe cale să rupă lesa.

Următoarea șopârlă a fost din nou prinsă de Seryoga. A fost cea mai mare dintre capturile totale. Dimineața am prins trei sau patru mese. Fiecare a avut mai multe întâlniri, când peștele nu a fost detectat de un cârlig mic. Probabil am avut cea mai insultătoare, pentru mine sigur. Aproape am răpit în podsak, dar, scăpând din ultima putere, ea a scăpat.

Cineva poate crede că pescuitul nu a avut succes. Cu toate acestea, sunt prinși puțin pești, și nu există nici o breșă. Dar lupta împotriva atacantului, chiar dacă un pește de cinci sute de grame, când totul se blochează, costă foarte mult! Doar două sau trei minute pot da amintiri cu un an înainte!

Aceste senzații sunt familiare tuturor. O așteptare îndelungată, îndoieli și, brusc, înșelăciunile lui Quivertty! Inima începe să bată mai repede. Aștept. La următoarea mișcare de pește am tăiat ... acolo!

Dar bucuria unei taiere reușită se transformă rapid în emoție. Început vyvazhivanie. Peștele încearcă să scape la tufișurile de coastă, trăgând până la adâncime. Din când în când, gândurile neplăcute săriți că nu veți ține înapoi norocul mult așteptat în mâinile dvs. sau nu aduceți o linie de pescuit ...

Cu adevărat aduceți la podsaku, și aici este! Mare baster puternic! Puteti expira. Tocmai aceste momente măsoară pescuitul și întreaga noastră viață!