Vorbește despre tot - 2019 "- vizionarea subiectului -" concediu veșnică "

10 fapte interesante despre noul serial STS, filmat pe o navă de croazieră în Marea Mediterană

Vorbește despre tot - 2017

1. "Eternal Holiday" - un proiect unic pentru televiziunea rusă, a cărui acțiune are loc într-o adevărată navă de croazieră. În timpul filmării proiectului, echipa a petrecut 20 de zile în Marea Mediterană.

2. În rolurile principale ale "Eternal Holiday" a jucat Konstantin Kryukov și starul "Bucătăriei" Valery Fedorovich. Pentru ca imaginea eroinei să fie diferită de cea a proiectului său precedent, Valeria și-a schimbat imaginea și a forțat. De asemenea, în serie vor apărea Jan Tsapnik și Dmitri Astrakhan.

3. Peisajele de peisaj marin din cinci țări europene au devenit decorațiunile seriei. În acest cadru vor apărea Barcelona, ​​insula grecească Rhodos, coasta Turciei (Kusadasi, Bodrum), Malta și Italia (Sicilia, Santorini, Sardinia). Konstantin Kryukov: "De îndată ce sa terminat ziua de împușcare, ne-am plimbat și nu puteam decât să val de mânerul de pe punte:" La revedere, Sicilia! În timp ce Santorini! "

4. În ciuda "locațiilor fabuloase", filmarea a fost un fel de vacanță: programul era legat în mod inextricabil de programul navei. Echipa de "Sărbătoarea Eternă" nu a ieșit pe uscat timp de câteva zile și a fost necesar să se tragă în orice vreme și chiar într-o furtună. Desigur, nu fără boală la mare. Valeria Fedorovici: "Mi-a mulțumit, mulțumesc lui Dumnezeu, dar alți tipi aveau probleme de acest fel. Am fost imediat sfătuit să mestecă mere și biscuiți - mulți dintre aceștia au fost mântuiți ".

5. Rolul navei în serie a realizat o Rapsodie a mărilor de cinci stele, de 11 stele, care a efectuat o croazieră regulată pe Marea Mediterană. Pe lângă echipaj, aproape 1500 de pasageri și aproximativ 600 de membri ai echipajului erau la bord.

6. Numele original al căptușelii din serie va fi schimbat în "Prietenia mărilor". Potrivit creatorilor proiectului, se ascunde o mică "ouă de Paște", referindu-se la misterul englezesc al copiilor: Ce fel de navă nu se scufunda? (ghici - o navă prietenoasă).

Vorbește despre tot - 2017

7. Conform ideii creatorilor seriei, pentru a aduce spectatorul mai aproape de atmosfera acestei croaziere internaționale, toți străinii de pe navă au jucat actori străini. Ca rezultat, "Eternal Holiday" va cuprinde artiști din Germania, Franța, Italia, Suedia, Austria și Statele Unite. Și una dintre cerințele pentru echipajul de film era cunoașterea limbii engleze, deoarece comunicarea pe site a avut loc adesea în limba engleză.

8. În aceleași scopuri, forma marinarilor navei a fost comandată în mod special în America - costumele nu ar fi trebuit să semene cu cele rusești. Imaginile protagoniștilor au fost dezvoltate cu ochii pe producțiile clasice de film, transformarea exterioară a personajelor a fost făcută de artiștii de make-up și de costatorii din seria TV "Bucătărie".

9. Punctul de plecare al croazierii "Eternal Vacation" a fost Roma, unde a fost făcută o serie specială, singura care va fi dedicată aventurilor pe uscat. Creatorii proiectului recunosc că în timpul filmărilor au fost inspirați de filmele lui Woody Allen și Federico Fellini și au dorit să arate frumusețea capitalei italiene. Audiența va vedea toate atracțiile principale romane: Colosseum, Vatican, Piazza Navona și Piazza Venezia, Castelul Sf. Angela și altele.

10. Majoritatea scenelor interioare au fost împușcate la Moscova, unde în două pavilioane s-au construit peisaje, cu o dimensiune nu inferioară liniei de croazieră. De la zero, au fost create cabine reale, un restaurant cu două etaje, o cafenea pentru personal și chiar o bucătărie a unei nave.

Vorbește despre tot - 2017

Valery Fedorovich - despre filmarea în noua serie "Eternal Holiday"

Actrita a prezentat detalii interesante despre croaziera in Europa si a spus cum a lucrat cu Konstantin Kryukov.

Rolul blondei Katya de la seria TV "Bucătăria" actrița glorificată Valery Fedorovici. În noua serie STS "Eternal Vacation", ea joacă din nou un reprezentant al tineretului de aur, care nu se implică în cele mai prestigioase activități profesionale. Partenerul lui Valery Fedorovici de data aceasta a fost Konstantin Kryukov. Actrita a împărtășit detalii despre împușcăturile din noul proiect.

Cum se deosebește Sasha de "Bucătăria Eternă" de Katya din "Bucătărie"?

- De fapt, acestea sunt personaje complet diferite, două opuse. Sasha - în sine o fată neobișnuită. Nu încearcă să se conformeze realității, ci încearcă să supraviețuiască tuturor. Dacă nu sunt deloc o persoană de conflict, atunci ea este super-controversată. Sasha este ușor de înălțat, poate țipa la alții, numindu-i cuvinte rele. În general, nu este ca Katya.

În „vacanță veșnică“ Am vrut să fie cât mai mult posibil, nu este similar cu personajul ei din „bucătărie“, așa că a acceptat cu bucurie vestea schimbarea aspectului (pentru filmare de „vacanță veșnică“ Valery Fedorovici tunderea și a devenit o blonda - nn ...). Cred că era necesar pentru Sasha.

Despre lucrul cu Konstantin Kryukov

- Kostya Kryukov ma susținut și ma inspirat. Dacă ceva nu mi-ar fi fost de lucru și eram nervos, mi-ar fi putut să-mi zâmbească, să spun niște cuvinte plăcute și m-am liniștit. Mi se pare că merită o mulțime.

Despre croazieră în Europa în timpul filmărilor în "Eternal Holiday"

- Toate cele 20 de zile de croazieră petrecute pe echipaj. Eu, mulțumesc lui Dumnezeu, nu aveam nici o boală de rău, dar alți tipi aveau probleme de acest fel. Inițial, am fost sfătuiți să mestecați mere și biscuiți, dacă sunteți înclinați. Mulți au fost mântuiți. Vremea a fost cea mai mare parte fericită, dar într-un fel a fost o furtună și cu un vânt atât de puternic nu puteți auzi cine și ce spune, părul tău este dezordonat - nici măcar nu vezi nimic. Și cel mai important, a fost grozav de frig - am înghețat o secundă. Deci există minusuri în călătoria pe mare.

Pe pământ, am ieșit de câteva ori. În Roma, am împușcat aproape toate atracțiile: este Vaticanul, Colosseumul și alte locuri frumoase. În general, puteți organiza un tur cu ajutorul seriei noastre (zâmbind). Înainte de a filma în "Sărbătoarea Eternă", am văzut Veneția și Florența, trecând prin Roma. Dar, datorită seriei, am reușit să mă apropii de Italia. Aceasta este o țară neobișnuită senzuală, o țară de artă, în care există multe femei frumoase și bărbați superstabili. În general, italienii sunt foarte deschisi și simpli. Și cel mai important, le plac blondele (zâmbind).

Când am avut o oprire de două ore pe insula grecească Rhodes, am mers la cumpărături și am intrat într-un salon antic. Aici am observat un mic sfeșnic frumos.

Despre pasiunea ta pentru călătorii

- Ador călătoresc! În această privință, sunt o persoană spontană: vin undeva și pe loc decidem unde voi merge. Pentru mine, ocazia de a ajunge într-o țară necunoscută pentru câteva zile este deja un basm. În cazul meu, cel mai bun plan poate fi lipsa unui plan (zâmbind). Și principalele componente ale vacanței mele ideale sunt oameni apropiați cu care este confortabil să se odihnească. De obicei mergem împreună cu soțul meu, dar în această vară cu noi era încă prietenul meu. Dacă puteți alege marea sau munții, prefer cel dintâi. Cu toate acestea, pot să mă întind pe nisip pentru câteva zile, iar apoi sunt tras în altă parte (zâmbește).

Pentru mine confortul nu este important. Odată ce am avut raft pe Lacul Baikal: am trăit în corturi, am mâncat din bowlers, am dormit în corturi și am înotat într-o cascadă. Și a fost o vacanță minunată! Pot să călătoresc cu trenul sau să folosesc alt tip de transport public. Îmi amintesc că am călătorit în sat cu bunica mea în autobuze sovietice. Deci nu mă sperii (zâmbește).

În acest an, când eram la Viena, am fost atacat de o febră muzeală (zâmbind). Am avut cinci zile, timp în care am mers în jurul unei mulțime de muzee. Excursii Nu comand niciodată: Îmi place să învăț și să învăț totul.

După filmarea "Eternă sărbătoare", am vrut să mă întorc în Italia, în special la Roma. Deși, de fapt, eram puțin acolo unde eram, dar mai sunt multe de văzut. De exemplu, Berlin. Îmi place foarte mult Europa, așa că nu și-a lăsat încă limitele. Dar pentru țările asiatice sunt misto: eram în Vietnam și Indonezia, și asta mi-a fost de ajuns.