Ufo recenzie de invazie online, în joc ufo on-line gratuit

Fanii bătăliilor tactice pe bază de ture au recent, unde să joace. Se pare că dezvoltatorii au văzut potențialul acestui gen. UFO Online este un reprezentant strălucitor al jocului pe bază de ture, în care trebuie să gândiți prin fiecare dintre acțiunile dvs. înainte de a apăsa declanșatorul. Ei bine, în cazul nostru - butonul mouse-ului. Fiecare turn costă un anumit număr de puncte, care nu sunt date prea mult. Prin urmare, nu trebuie doar să vă gândiți cum să vă acționați, ci și să calculați posibilele acțiuni ale inamicului.

În OZN Online: Rise of acțiunea are loc într-o lume post-apocaliptic în cazul în care (așa-numitele străini în joc) a coborât pe Pământ și răspândirea unui virus teribil. În unele părți ale globului există încă viață, căci omul se împotrivește ultimului.

Terenul jocului

Din adâncurile spațiului, au apărut străini, pe care pământenii i-au numit "ei". Străinii au activat virusul, care a început să afecteze oamenii, dar pentru fiecare reprezentant al rasei umane în moduri diferite. Unii dintre pământeni au murit, alții nu au afectat efectul virusului. Dar, cel mai adesea, a existat o mutație. Omul sa transformat într-o mașină de carne. care nu înțelege nimic, a distrus totul în calea lui. Dar au existat și cei asupra cărora virusul a avut un efect special. Este cel pe care l-au căutat. Virusul a fost "conservat" în celulele umane, reducând un ADN nou, transferând corpul într-o stare de animație suspendată.

În unele puncte ale Pământului există încă rezistență organizată. Străinii acționează în mod deschis, colectând probe pentru organismele infectate cu virusul pentru cercetarea lor. Oamenii continuă să supraviețuiască cu putință. Oamenii de știință au găsit deja o modalitate de a ucide ființele extraterestre, dar nu există încă nicio rezistență la virus.

Cum se joacă UFO Online: Invazie, shooter tactical turn-based

În acest joc, toată acțiunea (împușcat, reincarca, mișcare, aruncând grenade, de ridicare lucruri, schimbarea poziției de soldați) vin la un preț - cantitatea de Action Points cheltuite, sau spălare de bani. Prin urmare, numărați rândul dvs., astfel încât să aveți suficientă OD pentru toate acțiunile concepute. Cu ajutorul pompării individuale a personajului, puteți crește cantitatea de OD alocată mutării.

Clase de jucători în UFO Online: Invasion

"UFO Online" este un joc MMO, deoarece există un sistem de pompare a eroilor. În funcție de rolul jocului, se disting trei clase principale: lunetist, tanc, atac de avion. Privire de ansamblu în UFO Online: Invazia fiecărei clase este descrisă mai jos.
  • Un lunetist este un personaj care a stăpânit abilitățile de aruncare a armei, precum și abilități de agilitate și inteligență. Poate purta doar armura ușoară, care sporește stealth-ul și numărul de puncte de acțiune.
  • Drummer - un personaj înclinat pe forță, care este excelent în puști și mitraliere. Nu este rapid, dar gata să absoarbă o mare cantitate de pagube.
  • Sturmovik este un personaj echilibrat, care deține puști de asalt și arme submachine.

Pentru fiecare clasă există un set de armuri, precum și alte uniforme speciale.

Abilități și abilități ale personajului tău

În jocul UFO Online: Invazia personajelor are 6 competențe de bază:
  • puterea este sănătatea și capacitatea de a transporta armuri grele din caracterul tău;
  • dexteritate - deghizare și număr maxim de puncte de acțiune;
  • perceptia - precizia personajului, precum si probabilitatea de daune critice;
  • intelect - daune maxime și daune critice;
  • fizic - rata maximă de sănătate și regenerare;
  • vointa - rezistenta la daune critice.

Începătorii inițial toți parametrii sunt egali, și există o oportunitate de a îmbunătăți performanța cu ajutorul punctelor de pornire a aptitudinilor.

Grafica și dinamica jocului

Dinamica jocului în UFO Online nu este la fel ca în alte jocuri turnate. Cea mai importantă diferență este că jucătorii merg simultan. iar pe ecran vedem o imagine frumoasă, unde există o luptă între un grup de luptători. De obicei, se întâmplă să vă tragă la voi și vă așteptați doar la rândul tău. În acest sens, dezvoltatorii au făcut foarte competent. În ceea ce privește grafica, este foarte plăcut să jucați în UFO Online. Desenul detaliat al obiectelor și detaliile lor grafice nu se pot bucura decât de bucurie. Mișcările jucătorului sunt netede, moartea reală cade după moarte, urmărirea gloanțelor este vizibilă, precum și urme de a intra în obiecte. De asemenea, sângele acționează asupra corpului luptătorului, după ce a lovit.

Una dintre principalele calități ale UFO Online: Invazia este un transfer bun al atmosferei lumii după infecție și invazie a străinilor. În jurul valorii de devastarea noastră, aproape peste tot există focuri de foc, iar monștrii răi nu se odihnesc. Nu numai că ele sunt intimidante în aparență, deci și agresive. În plus, ele vă pot infecta cu xenovirus. Pericolul nu este numai mecanismele extraterestre, ci și animalele sălbatice infectate cu virusul.

Moneda jocului și magazinul

Principala monedă de joc este creditele. pentru care puteți cumpăra uniforme, arme, grenade, cartușe și așa mai departe. Câștigat prin completarea misiunilor și uciderea altor jucători în arenă. Interesant "cip" al jocului UFO Online: Invasion - ocazia de a juca in arena cu alti jucatori pentru bani. Puneți o parte din pot în joc, iar partea pune adversarul tău. Dacă câștigi, luați întreaga bancă. În caz de pierdere, vă pierdeți banii.

Așa cum a fost scris mai devreme în revizuirea noastră despre UFO Online: Invazia. puteți concura cu alți jucători din arena PvP. Pentru a face acest lucru, mergeți la o locație specială, apoi creați o cerere de luptă. Vă puteți alătura unui grup deja pregătit de jucători. Pentru uciderea altor jucători, veți primi puncte de rating. Încărcarea are loc în diferite moduri, în funcție de nivelul victimei și ale dvs. Dacă diferența este mai mare de două nivele, nu veți obține puncte de rating.

În OZN există zone PvP deschise, în care orice jucător poate ataca, indiferent de nivel. Aceste zone sunt marcate în mod special pe hartă. Există, de asemenea, o zonă verde - o zonă în care nu puteți ataca noii veniți. După ce cineva v-a atacat în zona liberă PvP, aveți o licență pentru a ucide acest jucător, chiar și în zona roșie. Cu caracterele ucise cade pradă, care poate fi selectată. Jucătorii care ucid foarte des caractere sub nivelul lor sunt numiți marauderi. Există un grup special care lucrează în mod voluntar. E un ucigaș de marauderi. Puteți întreba într-o cameră de chat și vă puteți plânge de abuz. Există mai multe tipuri de chat în joc: locația chatului, chat-ul general și clanul de chat.

UFO Online: Invasionul este o luptă strategică bazată pe turnuri. Există posibilitatea de a-și diversifica tactica, variind pomparea jucătorului, deoarece există multe modalități de dezvoltare. Bătălia continuă dinamic - nu așa cum am văzut în jocurile bazate pe turnuri. Acest lucru este puțin neobișnuit, deoarece aveți posibilitatea de a supraviețui chiar și în cea mai dificilă situație. În ciuda unei revizuiri cuprinzătoare a UFO Online: Invazia. în joc există multe "chips-uri" interesante care vă pot surprinde. Un proiect foarte versatil, UFO Online, arată ca un demn bun reprezentant al genului de jocuri turn-based.

Baza de cunoștințe vă va ajuta să vă familiarizați cu etapele și subtilitățile pasajului UFO Online: Invazia