O poveste despre o excursie în Finlanda despre o excursie la Valkeakoski

Calitatea drumurilor din Finlanda este excelentă atât pe drumurile principale, cât și pe drumurile secundare: țara își păstrează autostrăzile în ordine perfectă. Prin urmare, pentru a ajunge oriunde nu este dificil, dar cum să călătorești mai bine în orașele finlandeze cu mașina, am deja memorat cu inima de mai mulți ani de călătorie independentă. De obicei, este posibil să călătorești de la un punct la altul fie rapid, fie pe o călătorie scurtă. Deci, ajunge la Valkeakoski de la Hämeenlinna a fost într-adevăr tot felul de căi cu două și chiar indicele de patru cifre, și faptul că prefer economia de combustibil de viteză, explică înclinațiile de bază ale naturii mele.

Pe scurt, am ajuns la următorul element într-o vizită de trei zile în Finlanda destul de repede, dar nu a funcționat rapid pentru a face este de a găsi un loc de parcare. Din anumite motive, toate marile autostrăzi din centrul orașului nu au fost disponibile pentru parcare, și ne-a ajutat o stație de autobuz local. Am experiența multor curse la vecini, finlandezii știu că lângă stația de autobuz oraș este aproape sigur vor exista locuri de parcare, și văzând indicatorul corespunzător la «Linja - autoasema», se întoarse în direcția greșită. De fapt, lucrurile sa dovedit destul de bine, ca alături de terminalul de autobuz a fost un supermarket mare, care este garantată de parcare gratuită. Finlandezii nu ne place să las mașina în cazul în care nu este oribil - este posibilă numai în cazul în care semnele tipice suspendate care indică timpul de parcare. De exemplu, cuvintele „8-21“ cu numărul „2“ de mai jos reprezintă permisiunea de a sta nu mai mult de două ore în perioada specificată (21 de ore înainte de 8am poate fi nelimitat); desigur, ore de parcare obligatorii, care pentru câteva euro sunt cumpărate în numeroase "R - kioski". Punerea la ora sosirii lor, rotunjit la începutul următoarea jumătate de oră, și punând-o cutie de plastic sub parbriz, nu trebuie să uităm că escrocheria cu parcare în Finlanda nu este chiar bun venit și observatorii că „patrula posesia by-pass a lor“ atentă și atent. Prin urmare, este necesar după expirarea parcării permise sau substituibil, sau rearanja mașina într-un alt loc, doar traduce ceasul nu va funcționa - amenzile pentru parcare, astfel încât wobbled. Pe scurt, acesta este cel mai bine să caute un supermarket, în cazul în care v-ar fi permis în mod normal, fără limită de timp, sau se concentreze pe obiectivele turistice, care sunt locuri de parcare marcate, iar în cazul în care lotul de parcare este dat cel puțin câteva ore. Singura problemă este că supermarket-uri sunt cel mai adesea găsite la periferia orașelor și în centrul de la Helsinki, de exemplu, o astfel de focalizare nu va funcționa. Aici, în Valkeakoski, ne sunt situate la doar o plimbare de zece minute de piața principală a orașului, și a mers pentru o plimbare cu o inimă curată, încrezător că la întoarcere nu a găsit un „om de serviciu“, primirea cu suma amenzii ...

Un oras cu multe atracții Valkeakoski la limba nume nu se întoarce, și cu toate că în aceste locuri trăiesc oamenii, se crede a fi din nou în cele mai vechi timpuri, atunci nu Hämeenlinna, și cu siguranță nu din Tampere. De fapt, cetățenii cu drepturi depline, rezidenții locali au început un pic mai mult de un secol în urmă, atunci când următoarele lacuri finlandeze canal de legătură a fost săpată, iar în Valkeakoski a ajuns la sarcini prelinge. Apoi, a fost prima fabrica, a apărut din fabrică și, în general, la începutul industrializării - progresul în detaliu spune un muzeu local, conjugat cu turofisa, si am foarte recomanda să înceapă cunoștință cu vizita orașul la ambele aceste birouri. Acestea sunt, de altfel, sunt foarte aproape și de stația de autobuz, și cu atât mai mult din piața principală: singurul pod rutier pe benei rutier 310 nu, iar corpul mare de cărămidă roșie de pe stânga de-a lungul drum, dacă vă deplasați de la Helsinki, este cu siguranță eye-catching. Așa că ne-am mutat de cealaltă parte, trecând printr-un frumos restaurant cu vedere spre râu, apoi ne-am întors spre Tehtaankatu. și a început să coboare spre apă.

Turofisa Valkeakoski-mă, fără exagerare, a lovit: ea a existat o mare varietate de tot felul de materiale, nu numai pentru orașul în sine, ci și despre alte locuri și orașe din Finlanda. Hărțile mele rezerve și broșuri completat în întregime și să le completate nu numai materiale, de exemplu, de mai mult sau mai puțin apropiat de Tampere și Jyväskylä, dar, de asemenea, destul de la distanță Pori la Oulu. S-a obținut la informațiile de birou de turism mi-a ajutat, în viitor, să-și planifice independent de călătorie în Finlanda, și nu este surprinzător faptul că aproximativ Valkeakoski în memoria mea rămâne ca un iad al unui oraș prietenos - chiar și fără a lua în considerare frumusețile culturale și naturale care ne revelează mai târziu. Între timp, am studiat cu interes de expunere Myllysaari muzeu care trăiește, așa cum am menționat deja, în aceeași carcasă o fostă fabrică care turofisa. Din păcate, la sfârșit de săptămână muzeul se închide suficient de devreme, toate colecțiile lui nu am putut explora, precum și lăsate fără atenția noastră este partea care se păstrează spații deschise. În plus, un bilet în valoare de cinci euro, dă dreptul de a vizita de fotbal Muzeul finlandez, iar cei care se adună pentru a merge la Valkeakoski, eu cu tărie recomandăm să nu dor de toate aceste locuri: a acumulat finlandez colecții etnografice posibil și nu va determina extazul vizitator, dar se va extinde orizonturile sale sunt destul de precise.

Ce era bun în harta birourilor turistice. este faptul că, în plus față de site-urile desemnate pe ea au fost două rută de pietoni, permițând să dezvăluie pe deplin viața finlandezi în armonie cu natura. Cel mai interesant, mi se pare, este un inel de trei kilometri pavat în jurul lacului Apia. Bazat pe experiența personală pot atesta că site-ul orașului este extrem de pitoresc, și chiar acolo, am fost în stare să facă o „oglindă“ imagine, atunci când în apa limpede a lacului reflectată de plajă și pădurea, cuplat cu atenție înscris în peisajul clădirilor.

O poveste despre o excursie în Finlanda despre o excursie la Valkeakoski

Una dintre aceste clădiri este principala biserica Valkeakoski, în picioare lângă malul mării, aproape vizavi de mica insulă Linnosaari. Nu este faptul că am ajuns la încântarea acestei clădiri, dar trebuie să-mi dau seama de șiretenia arhitecților. Am ceva mai mult ca canoanele tradiționale de arhitectură, și pentru că forma triunghiulară Valkeakosken Kirkko ma bine confuz, dar, pe de reflecție, am decis că clădire, înființată în 1969, nu este atât de prost: un aspect low-cheie al templului dă o anumită prezentabilă, în timp ce îngust iar clopotul înalt pare să fie un alt copac din setul care stătea în picioare. Cu alte cuvinte, biserica ca întreg, dacă nu în armonie cu mediul înconjurător, nu arată exact ca un element străin.

Mi se pare, printre altele, că construirea de astfel de structuri - unele „truc“ local, pentru că am văzut ceva timp mai târziu, un alt foarte asemănătoare în formă mică biserică, și anume, în picioare în cimitirul Kappelkirkko. Sincer, urmând apoi la desemnat pe o hartă a Bisericii Ortodoxe, m-am temut cu adevărat că ea ar fi un triunghiular ... Este bine că această așteptare nu a venit adevărat, și Ortodoksinen rukoushuone. numele acestui obiect care părea destul de tradiționale: frumos să se uite la o capelă construită din lemn și a absorbit cele mai bune calități ale arhitecturii ortodoxe.

În general, atracțiile din orașul Valkeakoski mi-a plăcut, și când a fost timpul să se mute la Tampere, am chiar un pic trist; tristețea ar fi fost mult mai puternică dacă aș fi fost capabilă să aflu cum ar merge lucrurile în viitor, dar la acel moment nu m-am așteptat personal la niște trucuri murdare. Cu toate acestea, nu am fost rămâne mult timp în ignoranță - calitatea drumurilor din Finlanda este frumos, dar de la Valkeakoski la Tampere pentru a merge în câteva minute, atât de repede din starea mea de spirit beatifică a fost plecat ...