Noțiuni de bază la mihasa

ne-am dedicat o excursie în frumosul oraș Mijas. Am decis să mergem de la stația centrală de autobuz, care. din acest loc toată lumea începe o plimbare în jurul Mijas - aici sunt măgari adevărați, și una de fier, pe care. grăbit, se bucură de soarele strălucitor și de culorile luminoase ale Mijas. Adevărat, nu a fost destul de fierbinte, pentru că. Dacă doriți să aflați mai multe despre Mijas și obiectivele sale, vă sfătuiesc să priviți aici. În general, Mijas se distinge prin abundența multor platforme frumoase de vizionare, așa cum este ea. sa mutat la trenul C1 și a condus la oprirea Victoria Kent (bilet 2.05 euro). De aici pe jos.

A doua zi, Torremolinos sa dus la Mijas. . Cu autobuzul 121, prețul biletului de 1,60 € (până Sculptate în capela rock cu o statuie a Fecioarei Maria -. Patroana Mijas Cu toate acestea, în Mijas a fost poprohladnee decât pe coasta, la 3-5 grade, plus vânt merge cu Mijas .. ...... într-adevăr, o bună selecție de saci de bună calitate din piele cu toate acestea, în prezent, nimic Mijas autobuzul sat 126 și de călătorie la Fuengirola (ca a venit autobuzul), în zgomotul de mare imens Biopark Beverly Hills nu a primit - rece De pe întreaga coastă a zonei înconjurătoare.

și un taxi de măgar. Moscova-Madrid-Malaga-Mijas-Cadiz Sevilla-Granada-Mijas-Malaga-Madrid-Moscova. oraș alb mic, cu un nume amuzant Mijas (Mijas) În spaniolă, litera J citește ca a noastră. înainte și înapoi, dar nu era norocos. Înapoi am condus la aeroport cu trenul - 6 euro pentru două. Mijas a fost găsit un alt hotel de 4 stele "TRH Mijas", la aproximativ 500 de metri de. Granada ne întoarcem la Mijas - hotelul, despre care deja am scris, explorăm cartierul, înotăm. Nateke unul câte unul a început să vină cu idei: să ajungă la Malaga cu trenul (3 ore) sau să ia o mașină.

du-te la Mijas (programul AUT. Numărul 121 la ora de Mijas a fost de 1 h., de fapt, a ajuns la timp 1ch.15 minute. În cele din urmă, am ajuns în Mijas .si câteva imagini mai tipice din Mijas De la Mijas ne-am dus imediat înapoi la Torremolinos, și a plecat cea mai apropiată stațiune Fuengirola. înainte de plecare. până la parcul de crocodil, am luat un taxi de la stația de autobuz (6 euro pentru a merge câteva.

minivan BMW - o masina pe familie))) Timp de 10-15 minute am ajuns confortabil la hotel))). și unde să mergem / ajungem acolo. Nu departe de. 15. Dacă mergeți la Ronda, Mijas - atunci trebuie să mergeți cu autobuzul L-2. Mijas În Mijas, autobuzul se duce și de la centru prin Benalmadena. Călătoria durează aproximativ o oră. Oraș foarte spiritual) În Mijas, am asistat la o adevărată nuntă spaniolă))) Frumoasă. În Mijas, a găsit un loc minunat pentru cină - un mic restaurant Secret Garden:

Mijas. este posibil să ajungeți la final la renfe. Mijas. Există autobuze care merg de la Torremolinos la Mijas. Ce este recomandabil să faceți în Mijas online

Au ajuns. ieșiți de la stația dreaptă în centrul orașului pe piață. Ai găsit un aparthotel pentru Apartamentos el. în această zi după prânz am mers la Mijas - satul alb al Andaluziei. Timp de mult, autobuzul a așteptat, conducem. Aici este un mic, confortabil, colorat, soare Mijas))). masa de prânz - o excursie. Pentru Benalmadena. Când au mers din Mijas. a observat că orașul era atât de plin de farmec. tot ce a mai rămas pe acea stradă mică de pe Mijas. După cum sa dovedit, era aproape de gară.

într-o noutate. Ca rezultat, suntem la fel la aeroport =) Comunicarea dintre mașini a fost ținută de. Mijas. Orașul măgariilor. În sensul bun al cuvântului =) Din Benalmadena, la aproximativ 7 km de munți. Mulți. Se crede că este situat în Mijas. dar, de fapt, - nifiga nu în Mijas. dar mai degrabă în Fuengirola. pe plajă sau din nou undeva precum Malaga sau Mijas. Cina, plimbare de-a lungul portului sau parcului. Cumva.

opinia mea. Granada, Sevilia, Cordoba, Ronda, Mijas. Însuși Malaga, Nerja, există atât de multe lucruri interesante. de la stația de autobuz. Și de acolo puteți ajunge în orice oraș. Numai mai mult, se pare. Fuengirola Mijas. Nerja (peșteri cu stalagmite și stalagmite), Mijas este un sat cu o vedere tipică andaluză, dar acolo. asa. De asemenea, au fost foarte bucuroși. Și de la Ronda am ajuns la Torremolinos cu taxiul 1.15, în orice fel.

Bineînțeles, este frumos. Dar după Mijas de anul trecut ... Althea este mai slabă ... Mijas este mai colorată, mai strălucitoare. scump și nu atât de mult. Fabricile în sine pot fi accesate doar cu mașina ... Deci nu au lăsat solon.

Andaluzia Mijas, binecuvântarea este aproape. Cerul a continuat să se încrunte și norii din acest Mijas au alunecat. asa ca.Ovetiti, nu-ti face griji, doedite.Deystvitelno-a ajuns. Adevarul nu este statia unde au planificat.

drum, pe de o parte dreapta va fi w / stație - puteți ajunge la Malaga (25 minute - 1,95 euro dus-intors Ronda, Mijas -. Este autobuz mai profitabil Mijas - .. pe un munte, un oraș mic alb pe el suficient timp de două ore , deci este mic.

Guadix în Granada, am condus în mod normal, am condus la circuitul de circulație, un arc care înconjoară orașul. De la hotel. mănăstirea La Cartuja, am ajuns și am parcat chiar pe teritoriul său, "ascunzându-ne" pe toată lumea. Dintre orașele cel mai mult Cordoba și Mijas. Pe Cordoba și Granada a fost pus puțin.

o mulțime de informații pe Internet cum să ajungi acolo. orarele, recenziile și istoria fiecărui oraș. Málaga. Am sosit cu autobuzul (opriți imediat după hotel), autobuzele merg la fiecare 15-20 de minute, du-te. un oraș frumos, merită să meargă, cineva sfătuiește să meargă la Mijas. ei spun nu mai rău decât asta și doar o oră.

din păcate, nu am ajuns la ea. nu este suficient timp. Dar. - este foarte asemănătoare cu Mijas în culoarea sa.