Mergând în Oxford

Home »Marea Britanie» Partea 4: O excursie la Oxford, Universitatea, Castelul Oxford

17.06 (Ziua 3) Excursie la Oxford, vechiul castel Oxford Castle, prezentare

Dimineața este excelentă și pare caldă. Hostessul nu sa ridicat încă. Robert a plecat undeva. Câinii nu pot fi auziti, era, evident, un oaspete. Cineva cheamă casa de două ori deja. Mă uit pe fereastră, este un om care lucrează. În cele din urmă, Maurine a auzit chemarea și a ieșit somnoros din cameră. După cum sa dovedit, mai târziu, un muncitor a venit să spală ferestrele din afară. Se pare că există un astfel de serviciu - în 2 luni vin să spală ferestrele, chiar și la etajul doi de pe scări. Am luat micul dejun și am ieșit în grădină, este foarte frumos aici. Gazonul de iarbă verde este situat pe un deal. Arbori imensi se freaca in partea de sus, unde sunt cuiburi de pasari, iar pe iarba verde se incadreaza pene negre.

Astăzi mergem în orașul Oxford. Mai întâi stau pe două autobuze cu trepte și mergem în oraș. Vederea din autobuz este magnifică. Pe drum văd mașini de antichități, pe care altcineva merg.

Oamenii de la stația de autobuz ajung în coada de așteptare și, de asemenea, trec pe rând prin transport. În orașul însuși am ieșit și am mers pe jos. Orașul este vechi cu case frumoase.

Am vizitat Universitatea Oxford. Pregătirea la Oxford a fost efectuată din 1096. Universitatea cuprinde 38 de colegii, precum și 6 cămine - instituții de învățământ închise. Acum, în Oxford, mai mult de 20.000 de studenți studiază, aproximativ un sfert dintre ei sunt străini. Aici, Robert a studiat. Universitatea Oxford nu este numai cea mai veche din țările vorbitoare de limbă engleză, ci și una dintre primele instituții de învățământ superior din Europa. Este al doilea cel mai apreciat (după Cambridge) din Marea Britanie. Clădiri de 800 de ani. Elevii sunt îmbrăcați în haine libere.

Mergând în Oxford

Uneori puteți vedea costume speciale pentru elevi. Bărbații au o mantie neagră. Fetele au încă o cravată neagră. Lângă universitate există un parc frumos, cu un rezervor unde se înotă rațe, gâște.

Totul aici în parc respiră vremuri vechi.

Există flori magnifice și copaci imense. Unele trunchiuri ale copacului nu pot fi îmbrățișate chiar de trei sau trei dintre ei. Am intrat în capela de la universitate.

Mergând în Oxford

Rând de stânga și dreapta de bănci cu cărți (cărți de rugăciune). În holul templului există tăcere și măreție. Sentimente mixte. Mulți oameni minunați au studiat aici. Educația Oxford este una dintre cele mai bune din lume.

După o plimbare în parc, mergem în jurul orașului, de-a lungul râului Tamisa. E foarte frumos aici. De-a lungul țărmului oamenii trăiesc în case confortabile și grădini.

Robert a arătat casa unde trăiau. În oraș, mulți oameni merg cu bicicletele în căști, lăsând biciclete lângă pereții caselor. Elevii își termină studiile și puteți vedea întâlniri studențești. Poate că marchează sfârșitul anului școlar. Populația orașului este internațională, întâlnim oameni de orice naționalitate, există negri, indieni. Oamenii sunt, în general, prietenoși.

Apoi am vizitat Muzeul Ashmolean. care este renumită pentru colecția sa de artă veche egipteană și grafică renascentistă.

Mergând în Oxford

Ne uităm la vechile picturi, mobilier, statui. Dins aici în subsolul muzeului, pe principiul unei sali de mese cu tăvi. Porții de salate sunt uriașe. Luăm o porție pentru două. Vărsăm supa din tigaie noi înșine, cât de mult vrem. Cele mai multe femei se duc aici, la vârsta de 50-70 de ani - 30-40%. Aceste femei sunt destul de active și încă participă la viață. Adesea în muzeu vedem persoanele cu dizabilități care sunt conduse de scaune cu rotile.

Mai aproape de seara, a vizitat vechiul castel Oxford Castle, care era o închisoare.

În ghidul de călătorie a muzeului castelului, în haine naționale reale - într-o livrare cu o pălărie.

Mergând în Oxford

Ne-a spus foarte mult, dar îmi pare rău că nu înțeleg nimic. Ne ridicăm de-a lungul scării spirală spre acoperișul de observare. Vederea de aici este minunată.

Pe vârful zidurilor se află porumbeii. Apoi mergem la subsol, unde erau închiși oameni. Lumina slabă și muzica originală aduce atmosfera de atunci. Aici, în subsol se află păpuși.

Am cercetat celulele din penitenciar, camera de tortură și camera în care oamenii erau agățați. Sensul nu este plăcut, văd grile puternice pe ferestre.

Mergând în Oxford

Fugind rapid pe podea, sa întors pe strada în cafenea, unde îl așteptam pe Maurin.

În apropiere există un magazin cu suveniruri. Acoperișul magaziei este realizat din sticlă groasă și prin urmare camera este foarte ușoară. În fața magazinului, pe trepte, era arătată o placă cu găuri, unde nevăzătorul a fost spânzurat. Ne-am prezentat în această soartă nemaipomenită, cu picioarele noastre în găuri.

În timp ce se odihneau, șezând la o masă pe stradă, beau ceai și suc.

Mergând în Oxford

Între timp, mă uitam un tânăr de familie - un tânăr cu părul lung nepieptănat, și soția sa, îmbrăcat într-o jachetă de piei cu blană. doi fii ai lor, vârsta de 10 ani cu parul lung a fugit imediat liber pe gazon de iarbă. Părinții se așezaseră direct pe treptele scărilor care duceau spre deal. - O familie ciudată, m-am gândit. Ce exprimă, modul lor de viață? Du-te înapoi la imaginea de sălbatici în piele?

După ce ne-am plimbat în oraș, am urcat într-un autobuz și am mers la bar pentru a lua cina. Alături de noi era o cină de familie. Greutatea fiecăruia era solidă. Au adus mâncăruri de dimensiuni enorme, nu feluri de mâncare, ci bazine cu mâncare. Există o mulțime de cartofi prăjiți în vase. Această familie a mâncat totul, apoi a băut o jumătate de litru de bere. Apoi au adus mai multe porții înghețate. Acum nu sunt surprins că sunt atât de mulți oameni de grăsime aici.

După cină, mergem la prezentarea foto la clubul local. Sunt deja mulți oameni. Am fost surprins de vârsta lor. Mi se părea că suntem cei mai tineri, din moment ce 90% dintre oameni sunt vârstă de pensionare. Încă 70 de ani sunt încă bătrâni viguroși și bătrâni, discutând foarte activ despre evenimentul viitoare. Prezentarea a constat din scurte povestiri pe diverse subiecte. Au fost prezentate 18 subiecți. Au fost povești despre Maureen și Robert.

Mergând în Oxford

Mi-a plăcut povestea cu pantofi roșii. În această poveste, tema fetei sărace, care de mult timp a visat să-și cumpere pantofi roșii. Și într-o zi pentru Crăciun, un tânăr ia dat aceste pantofi. Fata a fost încântată, a pus pe ei, și toată ziua, a dansat și sa distrat. Seara, am fost obosit și m-am plimbat de-a lungul străzii, am luat jos pantofii și am plecat desculți. A uitat mai târziu de ele și a lăsat pantofii pe banca de parc. Dimineața au fost găsite de o altă femeie veche și săracă cu saci grei. Am pus acele pantofi și am început să dansez și eu.

Au fost povești amuzante. Ele erau foarte simple cu un set de poze, dar erau cu semnificație și muzică frumoasă. Bine facut. În intervalul dintre povești, au băut ceai, cafea și produse de cofetărie. Oamenii ne priveau prin surprindere. Ne-am simțit "eroii din seara asta". La sfârșitul serii, Igor a fost intervievat în fața audienței.