Film svetlitsa recenzii, producator

Rama de sere de grădină și sere este adesea acoperită cu material de film ieftin. Polietilenă detectează căldură și nu lasă umiditatea prețioasă. Cu toate acestea, acest material, din păcate, nu este prea durabil și durabil. Pentru mulți producători, acest lucru a stimulat dezvoltarea unor noi filme de înaltă calitate pentru sere și sere, cu performanțe îmbunătățite. Unul dintre cele mai populare materiale de adăpost perene de la grădinarii noștri a fost filmul "Svetlitsa". Recenzile despre aceasta în rețea sunt doar excelente. În momentul de față, există soiuri de material din acest brand, destinate nu numai pentru suspendarea serelor, ci și pentru mulcirea solului, așezarea fundului rezervoarelor etc.

producător

Film svetlitsa recenzii, producator

Ltd. specialiști „Shar“ să efectueze tot felul de studii pentru a prelungi in mod semnificativ durata de viață a filmelor sub o varietate de condiții extreme: temperaturi ridicate, radiații ultraviolete intense, umiditate, etc ...

specie

Filmul "Svetlitsa", recenzii despre care consumatorii casnici sunt pur și simplu excelenți, au, astfel, calități cu adevărat remarcabile. În prezent există mai multe soiuri din acest material:

• Proiectat pentru mulci. Astfel de filme pot avea o varietate de culori (verde, galben, negru etc.).
  • Cu efect de seră. Pot trece raze de spectru diferit.
  • Pentru perdele termale.
  • Pentru ambalarea fânului. Varietate foarte puternică și elastică. Este practic imposibil să străpungi un astfel de film.
  • Filme pentru hidroizolare. Ele sunt folosite ca agent de protecție în construcția clădirilor, construcția rezervoarelor și rezervoarelor de sedimentare etc.
  • Pentru aburirea solului.
  • Fotogramele fotodegradabile sunt utilizate în astfel de operații cum ar fi altoirea copacilor, mulcirea viilor etc.

Film svetlitsa recenzii, producator

Avantajele unui film pentru seră

Acest soi a fost cel mai răspândit pe piața internă. Pentru principalele avantaje ale unui material cum ar fi filmul de seră "Svetlitsa", producătorul atribuie:

• Durabilitate. Acest material poate fi folosit timp de cel puțin 7 ani fără a fi eliminat din cadru.
  • Prezența unei suprafețe hidrofile. Apa de scurgere din proiect, acoperite cu acest material, mult mai ușor decât cu polietilenă.
  • Calități superioare de economisire a căldurii. Noaptea, sub un astfel de film, aerul se răcește mult mai puțin. Temperatura medie este de aproximativ 4 grade mai mare decât într-o seră acoperită cu polietilenă.
  • Abilitatea de a lipi împreună sub presiune scăzută. În locurile de suprapunere, acest film se va lipi în cele din urmă, ceea ce face ca întreaga structură să fie complet ermetică.
  • Abilitatea de a trece perfect razele soarelui. Iluminarea plantelor sub un astfel de film este cu 20% mai mare decât în ​​cazul polietilenei.
  • Flexibilitate. Datorită acestei trăsături, filmul pentru sera "Svetlitsa" se întinde ușor pe cadru.
  • Rezistență la îngheț și grindină

Transparent "Svetlitsa"

Un astfel de film are o culoare galbenă și este folosit în principal pentru construirea de sere în regiunile centrale ale Rusiei. Dintre avantajele sale, printre altele, poate fi atribuită faptului că practic nu este praf. Pe suprafața polietilenei obișnuite, în anul următor după începerea utilizării, apar microfracturi, în care se acumulează murdărie. Ca urmare, materialul pierde capacitatea de a trece razele soarelui. "Svetlitsa" - un film pentru sere, care își păstrează transparența până la sfârșitul duratei sale de viață.

Caracteristicile utilizării filmelor transparente de seră

Sub materialul de acoperire galben, este mai bine să aranjați un cadru de lumină. Faptul este că metalul întunecat sau plasticul este foarte fierbinte la soare. Prin urmare, în locurile de aderare la astfel de structuri ale cadrului, filmul de seră "Svetlitsa" înregistrează sarcini extreme de temperatură. Și aceasta scurtează oarecum viața sa de serviciu. Prin urmare, toate elementele întunecate ale cadrului ar trebui să fie vopsite în alb. Înainte de a începe tragerea filmului, acesta ar trebui să fie bine uscat. Expunerea la substanțe chimice poate, de asemenea, să deterioreze materialul de acoperire și să își scurteze durata de viață utilă.

Opac "Lumini"

O caracteristică distinctivă a acestui tip de film este abilitatea de a reflecta excesul de ultraviolet. Culoarea "Svetlitsa" - un film pentru sere opace - are un alb. Foarte bună această opțiune este potrivită pentru construirea structurilor pe un cadru în zonele fierbinți ale țării, precum și pentru amenajarea de sere pentru material săditor care nu tolerează supraîncălzirea culturilor prea bine. De asemenea, un film opac este folosit pentru a umbri plantele care au nevoie de ea.

Film svetlitsa recenzii, producator

Film pentru mulci

Acest material este folosit pentru a proteja plantele de buruieni, precum și pentru a preveni uscarea solului. În plus față de forța și elasticitatea filmului de mulcire "Svetlitsa", a cărui revizuiri pot fi considerate ca fiind de foarte bună calitate, se deosebește și de durabilitatea sa. Pe pat, fără a fi nevoie de înlocuire, acesta poate fi cel puțin 5 ani. Filmele din acest soi sunt utilizate atât pentru solurile deschise, cât și pentru cele închise. În special, acest material de acoperire este folosit pentru mulcarea căpșunilor. Cu toate acestea, acesta poate fi utilizat pentru a proteja împotriva buruienilor și a altor culturi de grădină.

Film svetlitsa recenzii, producator

Foliile de hidroizolare

Acest material este foarte potrivit pentru protecția pivnițele, silozuri și rezervoare de sedimentare de umiditate, precum și pentru construirea de adăposturi și așa mai departe. D. Un film de acest tip este capabil să reziste la sarcini grele, și este foarte greu de străpuns.

Materialul "Apă"

Film Rezinopodobnaya "Svetlitsa" este cea mai mare parte utilizate în construirea de iazuri. Datorită elasticității, este rezistent la perforări. De asemenea, plusurile acestui material includ rezistența la îngheț și durabilitatea. Folia de polietilenă obișnuită atunci când este utilizată pentru a pune partea inferioară a rezervorului nu este mai mare de 2-3 ani. "Svetlitsu" nu poți schimba toate cele zece. Acest material minunat se potrivește cu ușurință în orice teren, chiar și pe cele mai complexe. Nu este afectată de rădăcinile plantelor.

Dacă doriți, puteți alege un film transparent pentru rezervoarele cu o nuanță frumoasă albastră, prin care fundul este perfect vizibil. O opțiune foarte populară este materialul negru. Un astfel de film face corpurile de apă vizibil mai adânci.

Film svetlitsa recenzii, producator

Film pentru sere "Svetlitsa": comentarii

Proprietarii de zone suburbane, au reușit deja să testeze acest material, laudă foarte mult. În special, acest lucru este valabil pentru soiurile din seră ale peliculei. Datorită hidrofobiei materialului, pe pereții structurii cadrului nu apar picături. Datorită acestui fapt, plantele sunt mai puțin bolnave. Ca rezultat, randamentul crește. Foarte convenabil pentru grădinarii ruși și cred că serele acoperite cu acest material nu sunt deteriorate chiar și de grindină mare. Și, bineînțeles, cel mai important avantaj al acestui film este capacitatea de a servi timp de mai mulți ani fără pierderea transmisiei de lumină.

Film svetlitsa recenzii, producator

Sunt disponibile recenzii foarte bune în rețea și materialele destinate pentru mulcirea paturilor. Datorită varietății de culori, puteți alege opțiunea cea mai potrivită pentru crearea unui anumit regim de temperatură al solului.

Cost aproximativ

Prețul pe metru al filmului "Svetlitsa" poate varia într-o gamă destul de largă, în funcție de varietate și grosime. Acest material este furnizat în rulouri, de obicei sub forma unui manșon cu o lățime de 1,5-2 m. Grosimea variantei săpunului poate fi de 100-200 μm. Rula costă aproximativ 7000-11500 ruble. Desigur, puteți cumpăra un film de "Svetlitsa" și de metri pe metru. Costul uneia este de 90-220 de ruble.

Film svetlitsa recenzii, producator

În general, materialul nu este rău - filmul "Svetlitsa". Recenzile proprietarilor de zone suburbane vorbesc despre acest lucru mai mult decât elocvent. Merită, desigur, mai scump decât polietilena. Cu toate acestea, pe termen lung, achiziția sa în detrimentul unei lungi durate de viață se justifică.

Film svetlitsa recenzii, producator