Antalya mea - o excursie la Anamur (anamur)

Conduceți la Anamur (Anamur)

Anamur este un mic oraș situat la est de coasta mediteraneană a Turciei. L-am dat peste cap, cumva studiind harta Turciei din nimic de făcut. Numele este foarte eufonic. În această vacanță, am vrut să iau o mașină și să plec undeva departe de locurile turistice. În cazul în care există turiști acolo totul este standard și identic. Și am vrut să mă duc mai adânc în viața și viața de zi cu zi a turcilor obișnuiți, să privesc Turcia neajustată și neîngrădită - așa cum este cu adevărat.

Și de ce nu Anamur? De la Mahmutlar, unde ne-am odihnit de obicei - aproximativ 115 km. Și alte orașe nu erau mai aproape - unele orașe și sate.

Am găsit site-ul oficial al orașului Anamur. La fel ca toate site-urile similare din Turcia, a conținut în abundență fotografiile primarului zâmbitor și raportează despre activitățile sale remarcabile. În plus, pe prima pagină a fost un semn cu prețuri reale pentru principalele produse de Anamur - legume și fructe. Căpșunile din Anamur costă pur și simplu indecent de ieftine!

În plus, am aflat că Anamur este cel mai sudic oraș al Turciei și că există două atracții importante în vecinătatea orașului. Este ruinele cetății romane Anemurion și cetatea bine păstrată a lui Mamure Kalesi. Adăugarea la impresii pozitive obținut o galerie colorat frumusețile naturii Anamur, am decis că motivul pentru călătorie - mai mult decât suficient.

Drumul spre Anamur

La început călătoria ne-a mulțumit. Am ascultat radioul turc, am cântat cântece cu copii și am admirat reflecțiile pe valurile mării, care se întindea pe partea dreaptă. În partea stângă s-au aprins mici sate, în spatele cărora munții Toros s-au ridicat într-o ceață albastră. Drumul era drept și drept. Lepota! M-am relaxat, anticipând o călătorie ușoară și plăcută. Ei bine, bine ...

După Gazipasha, drumul sa transformat în interiorul continentului. Nu am mai fost încă aici. Pentru o vreme am călătorit departe de mare, între munți. Mai aproape de mijlocul drumului, lângă satul Güneyköy, drumul a început din nou să se apropie de coastă. Simultan, am urcat mai sus și mai sus de-a lungul pantelor montane, apropiindu-ne aproape direct de apă. Începutul de a pune urechile, ca într-un avion.

Am mers pe jumătate cu briza. Au oprit la cererea copiilor și a femeilor pe un patch pitoresc acoperit cu pini. Aici turcii vârstă venerabilă au amenajat un comerț improvizat pe drumuri rutiere, denumit " Muz Market. Ciorchini de banane atârnau chiar pe ramurile pinilor. Galben-portocaliu portocaliu turcesc au fost toate ca pentru selecție - rovnenkie, rotund. Deși nu este un sezon deloc - portocalele din Antalya se coacă iarna.

Am cumpărat câteva kilograme de banane și un kilogram de portocale. Soția a mormăit - de ce ai nevoie de portocale? Ei sunt, de asemenea, în hotelul nimănui nu mănâncă - plictisit. Deci, la urma urmei, doar pentru o lire - m-am opus. Lira costa apoi aproximativ 19 ruble. Este păcat? La aceasta nu a spus nimic, doar a zâmbit.

Antalya mea - o excursie la Anamur (anamur)

Drumul ne-a stricat. O serpentină montană infinită, cu coturi sub 180 de grade și înălțimi de coborâri, a început. Viteza, respectiv, a scăzut semnificativ. Ei bine, nimic, m-am gândit - nu a mai rămas prea mult. Pe partea stângă erau pante abrupte de munte, păduri de pin. Pe aceste pante absolut abrupte, aici și acolo am început să observăm că țânțurile de munte strângeau iarba rară. Pe măsură ce urcau în locuri aparent inaccesibile, era pur și simplu imposibil de înțeles.

Portocalele erau incredibil de delicioase, zahăr drept. Sau suntem atât de foame? Cu toate acestea, când am ajuns la pachet pentru al doilea, sa dovedit că totul a fost mâncat. Și aproape că nu au atins bananele. Așa că te-ai plictisit ... Mi-am tăiat puțin soția pentru ordine. Și nu a existat nimic despre care să murim!

Curând drumul era pur și simplu urât. Adică, în unele locuri pur și simplu nu a fost. Adevărul este că nu am avut noroc - ne-am dus la Anamur exact în momentul în care turcii au modernizat cu hotărâre drumul spre ea. Scara lucrării a fost fantastică - au fost tăiate pantele munților întregi, au fost tăiate tunele imense în grosimea munților. Probabil, într-un an sau doi va exista o șosea chic, nu mai rău decât de la Antalya la Alanya. Dar acum era un coșmar. Ne-am trudat de-a lungul grundului cu viteza unui melc. Mașina tremura pe pietre mici, nori de praf de lut roșiatic se rostogolesc. Uneori am fost opriți de lucrătorii rutieri cu steaguri galbene în mâinile lor și am așteptat până când încărcătoarele grele încărcate cu rocă s-au desfăcut și au trecut drumul. De câteva ori ne-am pierdut în această carieră imensă de construcție și am lăsat locul greșit.

Mai presus de toate, copiii au suferit. Ei au întrebat timid cu voci epuizate - vom veni în curând? În cele din urmă, bătrânul sa îmbolnăvit. Ne-am oprit și am stat acolo timp de zece minute. Și, în legătură cu miracolul - pentru următoarea rundă așteptam un drum destul de normal asfaltat, care în zece minute ne-a condus la marginea Anamurului.

Vederea de sus a fost deschisă demnă. Anamur se afla în golful de mare, între munții de pe câmpie. Era înconjurat de sate, câmpuri și un număr nesfârșit de sere și sere. Aici, atunci, în cazul în care ridurile delicioase și mai ieftine Anamur ripens ...

Anemurium (Anemurium latin) este un oraș vechi situat în Cilicia. Anemuriya ruine sunt situate la Marea Mediterană, la marginea de vest a orașului Anamur în sudul Turciei în noroi Mersin. Anemuria se află pe capul omonim, care este cel mai sudic punct al peninsulei din Asia Mică. Primele așezări de pe situl Anemiei datează din secolul al VIII-lea î.Hr. e. Orasul atinge apogeul în perioada romană (Kilikiya a fost cucerit Roma în 102 î.Hr.. E. Un complet pacificați în 67 BC. E.). În această perioadă, populația orașului a ajuns la 20.000 de locuitori. În anul 52 n. e. Anemury a fost asediat regele Troksoborom Ciliciene, dar orașul garnizoana ar putea rezista până la sosirea Siriii Legiunii sub comanda lui Curtius Severus, care în cele din urmă a salvat trupele Troksobora. In Anemury secolul IV lovit de un cutremur puternic, astfel distrus complet apeductului, este responsabil pentru alimentarea cu apă a orașului. Cu toate acestea, consecințele cutremurului au fost eliminate și orașul a existat înainte de mijlocul secolului al VII-lea.

Una dintre principalele atracții locale - vechea Anemurion, este situată la vest de modernul Anamur, la poalele muntelui. Ne-am îndreptat spre direcția "Anemurion / Anamur".

Antalya mea - o excursie la Anamur (anamur)

Intrarea pe teritoriul lui Anemurion nu trebuia să fie căutată - drumul se odihnea direct pe el. După ce am plătit o sumă mică pentru intrare, am lăsat mașina în parcare și ne-am dus să explorăm cartierul, întinzându-ne picioarele. Totuși, am ajuns aici bine trei ore și jumătate!

Prima atracție pe care am primit-o a fost un restaurant local cu o pensiune. Soția mea a spus că era pregătită să meargă în jurul tuturor ruinelor înăuntru și afară, dar numai pe un stomac plin. Copiii au susținut-o într-un cor de prietenie. Și nu m-am gândit ...

Cina noastră a constat în donații-kebabi, păstrăv la grătar, salate, ayran și cafea în turcă. Nu-i rău. Anomaliile rutiere nu mai păreau atât de neplacute. A existat o dorință irezistibilă de a închiria o cameră în casă de oaspeți și de a se culca pentru șase sute de minute. Și nu unul din mine. Dar, având în vedere în mod serios, am decis că hotelul ar trebui să se întoarcă astăzi. Îmi pare rău!

Anemurion (Anemarium, Anemurius) a fost uriaș și uimitor de bine conservat, în ciuda faptului că majoritatea clădirilor de aici sunt de peste două mii de ani! Am început inspecția de la necropole. Era vast. Mormintele, criptele erau cele mai bizare forme și dimensiuni. Fiul meu a coborât peste ele fără legătură, pe care nu mi-a plăcut prea mult - în cele din urmă cimitirul. Ei bine, Dumnezeu să fie cu el, nu am jurat.

Antalya mea - o excursie la Anamur (anamur)

Alături de zidul orașului se afla acropola. Orașul este un amfiteatru foarte bine conservat de mii pentru cinci locuri, un Odeon, în care se desfășurau concursuri de cântări și cel mult trei termeni. În plus, rămășițele apeductului urban au fost păstrate, distruse de un cutremur în secolul al IV-lea d.Hr. e.

Între timp, un mic autobuz a intrat pe teritoriul Anemurionului, de unde copiii turci veneau în costume destul de albastre. Wow - o școală! Unii băieți s-au întors imediat de la ghid și au privit curios fiica noastră. Cum - fată cu ochi albastri și cu părul cu coadă lungă, aici în curiozitate. Cu toate acestea, copiii au fost bine crescuți și foarte prietenoși.

Orașul Anamur

Următorul punct al călătoriei noastre a fost cetatea lui Mamura Kalesi. Dar pentru a ajunge la ea, trebuia să traversăm întreaga Anamur de la vest la est. Pentru mult timp, am vrut să văd un mic oraș turcesc provincial, care nu era dotat cu hoteluri și turnee turistice. Chiar am vrut să rămân în oraș, să rătăcesc pe străzile sale, să stau într-o cafenea, să mă duc la piață, la bazar, la plajă ... Dar am petrecut patru ore pe drum. Înapoi - au mai fost încă patru (nu am vrut nici măcar să mă gândesc la asta). Prin urmare, pentru plimbări în gol nu avem timp - a spus soția sa. Era dificil să mă cert cu ea și nu puteam decât să mă uit la Anamur din fereastra mașinii, stând la semafor. Cu toate acestea, sincer vorbind, în Anamur nu a existat nimic asemănător. Cel mai frecvent oraș din Marea Mediterană. Quiet, calm, nu aglomerat. Fără supermarketuri mega, cluburi de noapte, hoteluri, restaurante cu degetul, blocaje de trafic și agitație. Dar exact asta am vrut. Dar - din păcate ...

Cetatea lui Mamura Kalesi

Castelul Mamure (tur Mamure Kalesi.) - o cetate medievala la 6 km est de orașul Anamur în sudul Turciei în noroi Mersin. Cetatea este situată pe malul Mării Mediterane în apropiere de autostrada D 400. Cetatea a fost construită inițial în timpul Imperiului Roman pentru a-și apăra împotriva piraților. În zilele Imperiului Bizantin și castelul cruciadelor reconstruit și reconstruit în mod repetat. In 1221, fortul a fost capturat de Seljuk Sultan Ala al-Din Kay-Kubad in care cetatea a fost extinsă și întărită. Mai târziu, cetatea a fost capturat Karamanids (data exactă nu este cunoscută, dar rezultă din înregistrarea de perete conservate făcute în timpul construcției turnului beylerbeem Taj al-Din Ibrahim, în 1450, sa întâmplat în timpul domniei lui beylerbeya Badr al-Din Mahmut (1300-1308 ani) și a devenit parte a statului. Dupa renovare, castelul a primit numele actual Mamure, ceea ce înseamnă „prosperă.“ în 1475, cetatea a fost anexată la Imperiul Otoman. prin acest timp, cetatea a dobândit forma aproape moderne. Treptat cetatea fortificație a pierdut valoarea și în secolul al XVIII-lea a fost folosit ca un caravanserai.

Cetatea Mamura Kalesi este una dintre cele mai bine conservate cetăți din Turcia. Acesta este situat la est de Anamur pe plaja. Și deși nu este la fel de veche ca multe ruine antice care abundă în Anatolia, dar este frumoasă și cu adevărat interesantă, ca și pentru mine.

Există turnuri înalte cu lacune și cavități abrupte și un șanț - ca într-un film de aventură despre cavaleri nobili. Cu toate acestea, nu a aparținut, bineînțeles, unor cavaleri. M-am trezit cu curiozitate boieră și sete de aventură, când am văzut zidurile lui Mamura Kalesi, aprins de soarele de la amiază.

In timp ce ne-am gândit, oprindu-se pe marginea drumului în apropiere - în cazul în care să parcheze masina pe tur, am alergat la tânăra femeie din Turcia, cu un zâmbet invitat la o parcare păzită gratuită. Am întrebat din nou - este gratuit. Da-da - a răspuns - și vom vedea pentru mașini! Ceva nu este în regulă ... Totul a fost simplu - parcare sa dovedit a fi botului de teren într-o cafenea mică în aer liber, în cazul în care fata și a lucrat.

Ei bine, bineînțeles, noi, ca oameni de rasă, în semn de recunoștință pentru parcarea gratuită, am mers să bem ceai plătit într-o cafenea! Și ce trebuie să facă - toți au nevoie să trăiască într-un fel. În plus față de ceai, ni sa oferit să cumpăram căpșuni proaspete și mari, ceea ce este atât de faimos pentru Anamur. Prețul căpșunilor era destul de adecvat - nu mai scump decât prețul pieței. Am fost de acord. Asta este - toată lumea este fericită și toți sunt mulțumiți. Și noi, sigur, ne-am fi oprit pentru parcare și bani pentru ceai, m-am gândit. La urma urmei, nu există încă nici un alt loc de parcare în apropiere.

Mamura Kalesi a înconjurat șanțul cu apă brună-verzui, în care țestoasele și broaștele de țestoase de toate dimensiunile erau cu adevărat roșii. La vederea turiștilor de pe pod, au înotat repede, deloc frică de oameni, în speranța că vor fi tratați cu ceva. A trebuit să intru în mașină pentru pâine. Țestolasele s-au repezit la miezul de paine de la toate labele, împingându-se unul pe altul ca niște vrăbii de foame. Cei mai mari decât cei fără rușine au alungat copilul și ea a trebuit să fie mulțumită de friteuri aleatorii. Încă nu știu ce îmi amintesc mai mult - cetatea sau această zdrobire a broaștei de țestoasă. De fapt - au fost amuzante și foarte amuzante. Și bine, niciodată nu încetini!

Antalya mea - o excursie la Anamur (anamur)

Era foarte plăcut și discret. Dacă știam încă mai mult de o duzină de fraze cele mai necesare în limba turcă ... În consecință, Sami în limba rusă, de asemenea, nu a putut vorbi. El a încercat să-mi spună ceva despre cetate în timpul excursiei și m-am uitat la cuvinte familiare în discursul său și l-aș putea găsi cu greu, zbârcind fruntea și zâmbind nesăbuit.

Înșiși a devenit imediat prieteni cu fiica noastră, a luat-o de mâner pe scări abrupte la cetate și în mod constant mormăind - „! Yavash, yavash“ (Ia timp, încetini). Frica a fost că - toate scările castel sunt abrupte, înguste și nu au bare de mână.

În primul rând, ne-am urcat în cel mai înalt punct al cetății - în vârful colțului colțar. Anterior, acest turn a fost folosit și ca un far. Steagul roșu turc zbura cu mândrie peste el. Din acest punct se poate, probabil, cele mai bune fotografii ale castelului. Minus una - în după-amiaza soarele va străluci în lentila ta. Prin urmare, este logic să veniți aici dimineața devreme, dacă doriți să faceți fotografii de înaltă calitate.

Antalya mea - o excursie la Anamur (anamur)

După turn, compania noastră sa împrăștiat. Cele mai multe dintre ei au continuat să viziteze curtea cetății cu Sami, sora și fiul s-au dus să bântuie zidurile înalte.

Castelul Mamure Kalesi este foarte bine conservat și este considerat una dintre cele mai mărețe structuri ale Turciei. Chiar și numai de dragul vizitei mele, călătoria spre Anamur a avut sens, după părerea mea.

Turul castelului sa dovedit a fi destul de interesant și aproape gratuit. Mulțumiri speciale conducătorului nostru Sami - sa dovedit a fi un om foarte plăcut și fermecător. Îmi pare rău pentru turcii mei răi - a încercat în mod repetat să-mi spună despre istoria cetății, dar aproape că n-am înțeles nimic.

Plaja gratuită

După ce am vizitat cetatea, soțul meu a început să mă grăbească - ar fi frumos să ai timp la cină la hotel. Cum am regretat că am planificat o excursie de o zi! Data viitoare, ne vom opri cu siguranta la un hotel local si vom cunoaste mai bine Anamur!

Singurul compromis pe care l-am reușit să-l câștig de la soția mea - o scurtă oprire pentru a mă plimba cel puțin în mare. Trecând pe străzile orașului, m-am oprit și am întrebat pe oamenii trecători - unde puteți înota aici? Unde este plaja orașului liber? Tații au făcut schimb de priviri și ... au râs cu voce tare. Am vrut deja să mă jignesc și să renunț, dar ei și-au cerut scuze și au explicat motivul râsului. Există o mare - a arătat unul cu mâna, - mergeți pe străzi și veți vedea plaja. El este la dispoziția ta, este liber. De unde să știu că în Anamur toate plajele sunt libere? Cu toate acestea, probabil aș putea ghici.

Pe măsură ce ne-am îndreptat spre plajă, a devenit mai rece și o vânt puternic. Cu toate acestea, sunt încăpățânat încăpățânat. Încă am scăldat, deși plăcerea într-un astfel de vânt sa dovedit extrem de îndoielnică. Nisipul și pulverizatorul au zburat în față, rafalele de vânt au fost bătut. - Ești mulțumit? - Mi-a cerut rău jumătate. - Bineînțeles - au murmurat într-o replică sumbră. La început, mașina a fost aproape blocată în nisipul de coastă. Cu toate acestea, a fost dus.

Calea inversă de a descrie nu are nici un sens - serpentina epuizantă de mare plăcere nu oferă. Doar mai aproape de autostrada Gazipasa și am aranjat calm. Totuși, cred că - într-un an sau două totul va deveni mult mai distractiv, deoarece turcii construiesc în mod activ noi secțiuni ale autostrăzii cu tuneluri spațioase moderne în locul unei serpentine înguste.

În orice caz, toată lumea era mulțumită de călătorie. Aș vrea să mă întorc din nou la Anamur, deja pentru câteva zile. Sau poate merge mai departe, în direcția lui Mersin. Vă asigur că este ceva de văzut!

Numărul de mașini a crescut cu 40.000

În Turcia cu mașina

Dacă nu sunteți doar un susținător zelos de olinchlusziva de orz de plajă, ați vizitat sau intenționați să vizitați unele atracții turistice din Turcia. La urma urmei, această țară este atractivă nu numai pentru odihna ieftină la plajă și marea caldă, dar și pentru un număr imens de locuri interesante și pitorești.

Conduceți la Iotape

Am pornit de la Mahmutlar în după-amiaza, când am mâncat și am scăldat în mare, când căldura a fost deja adormită și vremea a fost mai mare pentru călătoria. Conform calculelor mele, trebuia să ajungem repede și fără probleme, întrucât distanța de la Mahmutlar la Iotape era mică și toată traseul fugea de-a lungul lui D 400.