Adjudecant al Excelenței Sale - Chita Review

Nu trebuie să adăugăm un post, o listă de merite la acest nume: colegul nostru de concetățeni este Artistul popular al Rusiei, directorul artistic al Teatrului de Stat Academic Maly din Moscova.

Și, deși în fiecare dintre cele cinci festivaluri de film transbaikal, nu, nu, da, cineva va spune: spun ei, nu vin și uită, sunt plângeri goale. În toate interviurile, actorul își amintește recunoscător mica patrie, profesorii școlii a 5-a, casa pionierilor (astăzi Casa de creație a copiilor nr. 2), pe scena căruia a jucat primul rol al lui Badger.

Într-o perioadă în care orașul nostru se află într-o situație defavorabilă, este deosebit de important ca acest sentiment de apartenență la adevăratele talente, cultivate pe sol.

Muzeul regional al Casei de Creativitate a strâns informații despre renumitul elev. Școala №5 pe perete - un portret al lui Yuri Solomin, trase de un alt absolvenți talentați. Trece ore de clasă tematice. Deci, pentru noile generații de Chita, care nu sunt încă familiarizate cu filmele "Dersu Uzula" sau "Adjunct al Excelenței Sale", Yuri Solomin este un nume.

Pentru oamenii din generația mai înaintată, numele este tare, admirabil.

Și nu este adevărat că această iubire este într-o singură poartă, că din partea lui Solomin, firele de legătură cu Transbaikal au fost tăiate.

- Anul trecut băieții au vizitat Moscova în Teatrul Maly. Yuri Mefodievici ia întâlnit, a aranjat o excursie, a povestit despre copilăria și cariera sa, fotografiată pentru amintire, prezentată tuturor celor de pe disc cu spectacole ale teatrului cu autograful său. Susținem conexiunea prin Yuri Mikhailovich Knyazkin (proiectantul șef pentru testarea și exploatarea integrată a echipamentelor pentru rachete și spațiu, de asemenea absolventul nostru), - directorul școlii Olga Sushchiy este mândru.

Dar dacă împlinit acest vis Chita vizualizator dacă starea de sănătate a actorului nu dezamăgește dacă Rosatom (turul trece de-a lungul liniei corporației de stat) nu se va da înapoi, dacă este posibil să devină realitate, iar celălalt vis, bântuie mulți cetățeni - acasă în Leningrad Street, unde a trăit familia Solomin, instalați o placă comemorativă. La Moscova, pe celebra „Casa de exploratori polari“ de pe bulevardul Nikitsky imortalizat de numele Vitaly Solomin. Un Chita ce?

Asta aminteste angajatul "CHO" Larisa Mishareva.

"Am fost vecini în casa de pe strada Leningradskaya." Acesta este unul dintre primii Hrușciov din Chita, demn de a fi decorat cu o placă memorială "Aici a trăit familia Solominilor". Aici, la sfârșitul anului 1959, împreună cu alți novoselyami bine-cunoscuți muzicieni Zinaida Ananievna și Mefody Viktorovich Solominy intrat. Fiii deja locuiau la Moscova. În curtea acestei case, într-un foișor uzat, i-au vizitat părinții, Jura le-a spus copiilor care l-au bătut despre cum a făcut primul film. Alta a stat în locul casei de lemn a pionierilor din cinematograful Udokan, în cazul în care elementele de bază ale meșteșugului actorului au fost învățate de frații lui Solomin.

De pe școala nr. 5 din Chita

Părinții lui Yuri Solomin au rădăcini sibiene. Methodius Viktorovich este din Transbaikalia, Zinaida Ananievna este din Tomsk. Ambii sunt muzicieni minunați, tatăl a jucat liber toate instrumentele cu coarde, mama lui a avut o voce bună - mezzo-soprană.

Familia Solomin era bine cunoscută în oraș. Părinții au lucrat ca profesori de muzică în Casa de Pionieri a orașului și în Casa de Artă Populară din Chita. Methodius Victorovici și-a dedicat viața căutării talentelor muzicale din Chita, Buryatia. Principalul bun al lui Solomin senior era fiii lor, faimosii actori.

Norocos pentru cineva care are noroc. Această regulă, care a fost resimțită ulterior de mulți ani de Yuri Mefodyevich Solomin, a determinat darul de studiu al soartei în clasa Vera Nikolaevna Pashenna, marele actrita din Rusia. A absolvit Școala de Teatru Shchepkin și a devenit actor al Teatrului Maly.

Datele excelente externe, carisma remarcabilă, lirismul moale cu aspect masculin promiteau un viitor luminos. În rolurile repertoriului clasic rusesc - Kiselnikov în "Puchin" A.N. Ostrovsky, țarul Fedor Ioannovici în aceeași tragedie a lui AK. Tolstoi, Fedya Protasov în LN "Living Corpse". Tolstoi - a arătat tendința actorului de drama, capacitatea de a dezvolta subtil un caracter psihologic, o nervozitate deosebită a temperamentului. Acest subiect a fost clar citit și în rolul ultimului țar rus, Nicolae al II-lea, în piesa modernă a lui S. Kuznetsov. " Și voi răsplăti.

Nu este o critică coincidență numește adesea Solomin „Cehov Maly Teatrul actor“, spune un „rus național patos“ actor predispus să întruchipeze nu numai amploarea și domeniul de aplicare al sufletului rus, cât de mult din această forță interioară, care se află în ea. Versatilitatea talentul care acționează Solomin îi permite să se joace cu același succes și suferinzi Cyrano romantice rusă și franceză în „Cyrano de Bergerac“ de E. de Rostand, care, împreună cu jocul Voyminskim AP Cehov „Unchiul Vania“ este considerat un favorit special, și, probabil, cel mai bun pentru lucrările sale de teatru.

- Victor, îi spun, dar ar trebui să dai ceva reginei pentru o amintire.
Korshunov aruncă spre mine plin de groază:
- Și ce anume?
-Poate să comandăm un sicriu Palekh cu o imagine a teatrului nostru pentru un bun maestru?
- Dă-o! - Victor Ivanovici a fost încântat. -Acest lucru este că bugetul nostru va supraviețui cumva.

Cutia sa întors mult timp. Dar ce să spun? Cu excepția unei cutii gri grele de carton presat, nu este nimic. Când recepția se terminase, iar regina mergea prin foaier la scară, eu, trecând pe șir, era lângă mine. Cuvintele "Maiestatea voastră, dorim să aveți o amintire de a vizita Teatrul Maly", a deschis această cutie gri. Privind înăuntru, Elizabeth a spus: "Mulțumesc!" - și pe fața ei am văzut o surpriză sinceră.

Dându un cadou, a plecat de la o parte, repetând pentru mine, „Slavă Domnului că nu este făcut de rușine.“ Dintr-o dată cotul meu ia un om vechi din suita Elizabeth și frumoasă Rusă întreabă: „De unde știi că Majestatea Sa cutii de colectare?“. Sa dovedit că, cu un cadou, am lovit semnul!

Și, de fapt, este sigur și este: în conformitate cu legile Marii Britanii, persoana monarhă pentru toate timpurile consiliului poate ajunge în orice țară ca persoană oficială a tuturor odată. Oare altcineva a prezentat-o ​​pe Elizabeth un cadou în timpul singurei sale vizite în Rusia? Mă îndoiesc. Deci, nu a fost nimeni care să-i mulțumească, cu excepția noastră. "

Despre Teatrul Maly și soarta care acționează
"Pentru unii poate părea nesimțitor, dar voi spune: anii, donați de Domnul și de doctorii care m-au salvat de mai multe ori, nu am trăit în zadar. A jucat în filme și piese bune, a fost directorul de producții, care merge cu săli complete. În calitate de director de artă, am grijă de faptul că Maly a rămas credincios tradițiilor teatrului clasic. Și că noile producții au implicat în mod necesar bătrânii trupei, care acum depășește optzeci. Locul de muncă, scena prelungi viața lor.

Toate yoghini admirate: ele pot întârzia în permanență respirația și scade temperatura corpului, pentru a îmbunătăți, și de a gestiona ritmul cardiac. Și actorii? Asta care este cu adevărat demn de examinare de către știința medicală! Și eu și partenerii mei de mai multe ori acest lucru sa întâmplat: vin la teatru cu temperatura la treizeci și nouă, purta un costum fără asistență nu ar putea, și în termen de cincisprezece minute după începerea piesei bine. Scene vindecat!“.