Trasee pe insula Creta

Frumusețea și bogăția naturii, culori superbe la mare, un oraș în stil venețian, sate de munte, pe plantațiile de oameni, măslini și portocali familiară, prietenos și zâmbitori - toate acestea îi face pe oameni la Creta, și oferă insula o aroma de neuitat. Vă sugerăm să explorați trasee de mașini populare și interesante pe insula Creta, dacă călătoriți cu mașina.

Planificați itinerariile pe insula Creta cu mașina (aici sunt doar șase). Poate că cineva va veni la îndemână. Nu am avut prea mult timp și am vrut să vedem cât mai mult posibil, așa că am construit trasee dense de automobile în jurul insulei. Dar nu tot ce a fost conceput a avut timp să vadă, de atunci. unele locuri au fost pur și simplu fascinante și am uitat complet despre timp. Să mergem!

Traseul Automobilului # 1: Muzeul El Greco - Palatul Knossos - Heraklion.

Masina ruta Creta fotografie El Greco - Knossos - Heraklion

Imediat s-au adunat pentru a vizita atractia principala a insulei - Palatul Knossos, este labirintul Minotaurului (desi multi au citit comentariile ca excursia nu este decat o pierdere de timp, ci a decis sa o verifici singur). De-a lungul drumului, ei au decis să pătrundă în mănăstirea Savona Feonon (nu departe de drumul principal + recenzii bune), dar a ratat cu o întorsătură și a ajuns la muzeul El Greco. Acesta este satul Fodele, unde sa născut artistul.

Muzeul El Greco

Mandarin, un muzeu, o biserică mică - o atmosferă liniștită. O mică plimbare și mers la Cnossos.

Da, într-adevăr, labirintul Minotaurului nu a fost impresionat: chiar și la începutul lunii mai, o mulțime de turiști, suveniruri scumpe. Intrare - 6 euro pe persoană. Studiul ruinelor (reconstruit de Evans) ne-a luat puțin mai puțin de o oră și am părăsit acest loc fără regret.

Trasee pe insula Creta

Masina Route # 2: Rethymnon - Fpankokastello - Chora Sfakion - Cheile Ariden.

Trasee de pe insula Creta Rethymnon - Frangokastello - Chora Sfakion - Cheile Aradenului

O nouă zi - impresii noi! Traseul spre Rethymnon a trecut aproximativ 20 de minute. Scopul nostru principal este fortareata Fortezza. Taxa de intrare (în cazul în care memoria nu se schimbă, 4 euro, companii cu discount mare) Din zidurile cetății există o panoramă magnifică, o vedere a orașului și a mării.

Trasee pe insula Creta

Orașul în sine este foarte plăcut. Atrage arhitectura sa - patrimoniul venețienilor și turcilor. Aproape toate străzile de deasupra vitrinelor moderne ale magazinelor - balcoane decorative, jaluzele sculptate, fațade cu tencuială. Străzile foarte înguste, numeroasele cafenele, o mulțime de verdeață și flori - toate acestea vă încântă și puteți merge de mai multe ore pe blocurile vechi, dar ne mișcăm mai departe de-a lungul traseului nostru.

Calea noastră se află în partea de sud a insulei. Peisajele montane sunt impresionante, chiar se opresc de mai multe ori pentru a admira. După ce am depășit o serpentină abruptă, ne apropiem de cetatea Francocastello. De la distanță, cetatea arată impresionantă pe fundalul mării libiene. O legendă frumoasă asociată cu acest loc. Dar lângă cetate nu se face impresie, este suficient de mic și de acolo erau doar pereți exteriori. Nimic interesant, dar există o plajă foarte frumoasă, cu un nisip alb. După baie, mergem mai departe.

Hora Sfakion este un mic sat de pescuit. din lipsă de timp, o admirăm din fereastra mașinii.

Ultimul punct al acestui traseu este cheiul Araden. Este ușor să ajungeți acolo, drumul este bun, oamenii - nimeni, doar capre din munții din jur ne supraveghează. Ne-am uitat la defileu de pe pod (nu au coborât pentru că au venit târziu). Vederea este pur și simplu uimitoare.

Trasee pe insula Creta

Aceasta este cea mai intensă impresie pentru drum. Apropo, poți cumpăra miere de munte. Obosit, dar foarte mulțumit reveni la Bali.

Traseul auto 3: Cheile Kurtaliotiko - Mănăstirea Got - pădurea de palmier - Spili - Agia Galini - Matala.

Curse de mașini pe insula Creta Chetto Kurtaliotiko - Preveli - Palms - Spyli - Galini - Matala

Cheile Kurtaliotiko - Cheile Vânturilor. stânci înalte, un râu la fundul defileului, vânturi puternice - merită văzute.

Trasee pe insula Creta

Mănăstirea Preveli (una dintre cele mai venerate locuri sfinte din Creta) este împărțită în două părți: Kato M. Preveli - o mănăstire abandonată și Piso M. Preveli - partea activă, unde am vizitat. Pe teritoriul mănăstirii există un muzeu și un mic menajer. Adevărata impresie a vizitei a fost răsfățată de o mulțime de copii de elevi greci.

Următorul obiectiv este plaja Preveli: priveliștea din partea de sus a muntelui este pur și simplu minunată. Mai jos este o plajă cu pietriș, un râu care curge în mare, o pădure de palmier. Dacă astfel de perspective nu sunt impresionante, atunci nu ar trebui să coborâți. Urcarea înapoi nu este foarte ușoară, mai ales. dacă soarele este încă ridicat.

Ne mutăm pe ruta - satul Spili. Satul de munte liniștit și calm: pârâuri, fântâni cu capete de leu, taverne minunate, magazine de cosmetice naturale. Liniștire.

Trasee pe insula Creta

Pe drum spre Matala, am sărit în Agia Galini și am luat cina. O tavernă cu vedere la golf, un proprietar foarte prietenos al tavernei, reptilele marine delicioase, florile și o bună dispoziție. Și Agia Galini nu este ca orice altceva pe care l-am văzut înainte. Dar înainte încă Matala.

A petrecut soarele, suvenirile zataris, metaaxul și uleiul de măsline la magazinul local (cele mai mici prețuri de pe insulă, de la cele pe care le-am văzut) și am tras înapoi pe drum.

Cele mai bune prețuri pentru tururi pe lună