Râul Katav, Uralul de Sud

Până la vârf au mai rămas 1-2 ore și am avut o mulțime de timp, m-am predat cu plăcere pe malul râului nud. Sunat, băut ceai și scăldat.

Până la ora 4 seara, am urcat pe stâncile de la extremitatea nordică a creasta, am făcut o plimbare, am mers la vârful stâncos,

Extremitatea nordică a râului Nara

situat într-un kilometru în direcția mișcării mele, cerceta prima secțiune a drumului, fluierând din ceea ce vedea. În general, sâmbăta a fost petrecută în libertate, admirând muntele Shelom, acoperind podeaua orizontului și interesul propriu.

Great Shelom de pe creasta Nara

Studiez harta Uralei de Sud
Apus de soare peste Nara
Nara Ridge
Vedere din Yamantau de pe creasta Nara

Ridge arată dinți cu primii pași, partea de nord împădurit, care părea legkoprohodimoy, dovedindu-se a fi o amestecatura de roci, perdele forestiere și iarbă acopere toate aceste delicii cu capul.

Shelom în zori

În spatele partea din spate se desfasoara svetopredstavlenie: scăldate în întuneric aur matahală lui Solomon, și nici măcar nu se poate opri, 5 secunde de încetinire și ochii, gura nasul lipit de insecte. Un roi de muște se învârte în jurul meu cu un buzunar gât. O mântuire este viteza.
2-3 km la munte Kopeshka iarbă înaltă și copaci căzuți se termină și începe pajiștile alpine, păduri de molid rare cu solul acoperit cu mușchi.

Southern Ural Ridge Nara - nonestop
Schimbare foarte frapantă, s-ar părea că a obținut o altitudine de 100-150 de metri în total. Nu plec, dar zbor, viteza crește de 2 ori, vârful muntelui este deja vizibil, iar adevărul este similar cu numele său.
În ultimul moment reușesc să-mi înșel ochii și poate că se întâmplă mai târziu, o durere puternică îmi pierde ochiul stâng. Oh, cum n-aș fi observat-o și nu aveau ochelari înaintea ochilor mei ... o ramură ascuțită de molid. Simt soclul ochiului, nu știu cum arată ochiul bătut ca și cum ar părea tactic, dar al meu pare să fie în locul lui, deși sub degete e ceva umed. Mă împușc pe camera

o ușoară abraziune la 2-3 mm de globul ocular. Hmm ... purt ochelari și merg mai departe. Puncte în această zi, eu nu trag în pădure până la apusul soarelui.
În 4 ore de la început sunt pe muntele Kopeshka, odihnim timp de 15 minute. Găsesc o notă de turiști din clubul prietenos Sputnik din Ufa. Frustrat este faptul că nota se află într-un borcan de sticlă spart. Se pare că acum, pentru zeci și poate sute de ani, vârful muntelui va fi punctat de sticlă. Studiez speciile din jur.

Yamantau belevshy zăpezi la orizont dimineața, iar acum am apropiat matrice Kashkatury văzut ținta mea intermediară, la care sper să meargă 8:00

Southern Ural Ridge Nara - nonestop

Shelom începe deja să se piardă în ceață.

Mă duc mai departe, un drum bun prin pădurea-tundră continuă încă câțiva kilometri și trece într-o pădure mai mult sau mai puțin acceptabilă, cu iarbă de la talie până la cap.
Nara este, în general, diferită de culmi anterioare, cu o abundență de iarbă, vânturi și roci și un număr mai mic de kurumi. De asemenea, una dintre trăsăturile caracteristice ale Nars-ului este absența unor diapozitive puternice de creastă. De fapt, singura coborâre mondială este tractul Ulubil.
O surpriză neplăcută sunt viperii, literalmente cu o diferență de 30 de minute mă întâlnesc cu doi. O altă dungă albastru-negru.

Șarpe pe creasta lui Nary

Data viitoare m-am odihnit pe vârful a 1168.2 peste poalele Narinsky. Există o conexiune (beeline) și Internet.

În orașul stâncos și Kashkuratura de aici este deja la îndemână, toate aceleași pietre, iarbă și vânturi. În iarba înot ca în apă, împing în picioare în fața mea păduri cu bastoane. Există multe urme de animale, mincinoase.
Până la ora 17 am părăsi orașul stâncă platou, turnurile sale capricioasă îngrămădiți dreapta, traversează o pereche de vârfuri locale la poalele Kurume. Găsesc un izvor minunat care curge de sub următorul kurum chiar la poalele muntelui.

Southern Ural Ridge Nara - nonestop

Cu câțiva kilometri înainte, puteți vedea deja vârful 1327.8, popular cunoscut sub numele de Kashkatura. Calea spre acesta trece printr-un plat uimitor, lipsit de "câmp" de vegetație.
Prin acest punct, m-am mutat în mod activ mai mult de 12 ore, absorbind în principal doar carbohidrații rapizi sub formă de tot felul de bare dulci. Iar corpul nu-mi dăruiește în mod ambiguu că el are nevoie de ceva mai esențial pentru a lucra în același mod. Începe să scadă, înțeleg că acestea sunt primele semne că, foarte curând, voi "îmi este foame". Am căzut sub una din pietrele de hering pitic și am oprit 30 de minute. Măncesc taitei instant cu brânză, mănânc pâine.
După 40 de minute eram pe partea de sus a Kashkatura, ca și cum nu ar fi fost oboseală, mă duc mai departe. Trecând la vârf, eu decid să cobor în zona Munalului. În memorie, se naste o amintire despre cat de repede am trecut acest site inainte si in cateva ore am de gand sa incep sa urc pe varful summitului din 1194.4.
furie neputincioasă cuprinde sufletul, ea a blestemat pentru exces de incredere si o pasiune pentru construirea de planuri. Iarbă de densitate fără precedent stă în felul meu, pietre, ravene, sahale și molid căzut, înțesată cu ramuri ascuțite în vegetație densă.
3,5 ore îmi fac drumul la aceste 7 km înainte de începerea urcării spre următoarea parte a coamei, cheltuind și astfel nu prea multe forțe rămase.
Din nou set de altitudine a scăzut, urca la nivelul tractului Ulubil ultima parte a intervalului de Kurume, iar în spatele lui se ridică și se topește în ceața calea mea prezentă, mă uit înapoi și dau seama că 7 kilometri rămași de stânci, Kurume și impenetrabil tufărișuri molid nimic, și în curând I Voi face ceea ce am visat de mult.