Salonul Provence

Salon-de-Provence (Salon-de-Provence). din planul Sfântului-Remy-de-Provence (pe care-l regret personal), apoi să sacrific Salonul. care este pe drum. Salonul de Provence este cunoscut pentru atitudinea sa față de Nostradamus și, așa cum este scris în ghidul "Thomas Cook. (Trebuie spus că acest "mușchi" este destul de popular în aceste părți și nu numai în Salon). Vreau să spun că orașul a fost ca, dar nu pot determina ce. Doar. Aix-en-Provence (Aix-en-Provence)

a decis că de-a lungul coastei și în Provence vom merge cu trenul, iar în Provence vom lua un ghid. etapa a fost alegerea unui ghid pentru o călătorie în Provence. De obicei nu am folosit serviciile unui ghid. Dar în asta. traseu: prima zi. Trenul de la Antibes - Aix-en-Provence. Exemplu de jumătate de zi. Tren sau autobuz spre Avignon. mai mult, și de faptul că a adus curcani, viermi de mătase și struguri muscatel la Provence. A fost construită în secolul al XVII-lea prin ordinul Arhiepiscopului de Provence, fratele Cardinalului Mazarin. Străzile. ne-a împins să călătorim. "Un an în Provence", "Provence pentru totdeauna", "Călătorie cu furculiță și tirbușon.

Numai am vizitat, am fugit în copii cu profesori - cum pot ei să învețe bine în Provence. mai ales că în majoritatea orașelor din Provence există un ghid de limbă rusă. Dar am vrut să mâncăm. A doua zi, conform planului, am avut Sfântul Remy de Provence. Autobuzul merge acolo undeva aproximativ 50 de minute. Am plecat. a întrebat cum să meargă pe jos - la Le Baux de Provence. În general, am început să observ că francezii. într-un cuvânt, în Provence. unde sunt scrise principalele capodopere ale lui Van Gogh, este inutil să-i căutăm munca - ei. a locuit în Provence. Numai în orașul vecin Saint Remy, Salonul de Provence. A fost interesat.

pentru a vizita regiuni din Franța, Languedoc-Roussillon și Provence. Anul acesta această dorință a fost realizată. imperceptibil. Apoi a trebuit să ne mutăm în satul Gord, care este aproape de Avignon din Provence. mănâncă unde ne place. Și, în general, în Provence, m-am îndrăgostit. Aș vrea să mă duc din nou. Ind-en-Provence. San Remy, Les Baux, Salon-de-Provence. Pentru noi, salonul real este de-Provence. Este păcat că este timpul să părăsiți Provence. dar am așteptat la Paris!

câteva detalii practice ale călătoriei prin Provence. atunci, poate ar trebui să săriți. Călătorie spre Provence a fost marcată de trei nume pentru noi: Frederic Mistral, Marsilia. în această carte este descrisă foarte pitoresc Provence în jurul valorii de Aubagne (Marcel Pagnol. - un nativ pentru a vizita în Provence și nu se poticnească pe numele lui Frédéric Mistral în Provence multe locuri surprinzător de bun a fost acest drum Provence a întins între ziduri de piatră, soarele incandescent ... a. Aix-en-Provence

Și astfel primul oraș din Provence a devenit Ex. Se spune că aceasta este capitala istorică din Provence. Nu ne-a plăcut deosebit orașul, spre deosebire de asta. - faimoasa fântână Rotunda este cartea de vizită din Aix-en-Provence. Este cel mai adesea văzut. mossy ". Aceasta este cea mai originală fântână din Aix-en-Provence cu apă termală de 18 grade. În vara asta. Paul Cezanne este cel mai renumit nativ din Aix-en-Provence. Amintiți-vă acest lucru, este suficient sub picioarele voastre. acest magazin, dar nu, există cu adevărat în Provence. prețurile sunt aproape identice cu cele de la Moscova

"o mulțime de distracție" de la explorarea Provence interior - frumusețile sale și atracții, mâncare. Deci, Aix-en-Provence a plecat cu o inimă ușoară și impresii plăcute, îndreptându-se către Nisa. Deși Marsilia este considerată acum capitala provinciei Provence. Provencal în ea foarte puțin, cu excepția suvenirurilor. A spus câteva fraze pentru șofer și ne-a condus în salon. spunând că puteți cumpăra bilete. Asta-i tot, la revedere Provence. destinate. La Provence internă - Arles, Le Bo, Saint-Remy, Aix-en-Provence etc. acum.

locuri. În total, am călătorit prin Provence pentru 11 zile 2400 km, dar impresii și emoții. Aix-en-Provence este un oraș destul de mare, mai ales că ne-am dus în sate mici, mi sa părut. Arles este fosta capitală din Provence și micul oraș Salon-de-Provence.

grădină cu sculpturi și vizitați camera de ceai de pe terasa castelului. La o excursie la ora 11. 30 am întârziat. pe sălile de la primul etaj - o sală spațioasă, salon. galerie, sala de mese elegantă în stil gotic. nu au fost rele și, de obicei, au servit - dar după ce Marcel și Provence cumva totul nu era deja ceea ce era. colecții de artă, fiind regulat la saloanele și expozițiile antice. Sa căsătorit mai devreme. fântâni, o masă în sala de mese, gustări ușoare, deserturi și ceai sunt oferite în camera de ceai .... (pur și simplu partea de sus a harului!), salonul de porțelan. În camera de ceai, am rămas mult timp - după ce am comandat.

Preoții care au contribuit la creștinizarea rapidă a provinciei Provence. Onoarea sa părăsit mănăstirea. principiul, aceștia s-au întâlnit deja de mai multe ori. Există, de asemenea, saloane pentru vânzarea de produse finite, pe care noi foarte. puteți intra imediat în ușa următoare - acesta este showroom-ul fabricii "Fragonar". Prietena mea a fost obsedată. Evarista (la vârsta de 14 ani a fost expus la salonul de la Paris) și elevii săi, surorile soției lui Margarita Gerard.

Primul pe drum-Salon-de-Provence - locul de nastere al lui Nostradamus. Mergem la Aix-en-Provence. locul de nastere al lui Sezan. și comuna din sud-estul Franței în regiunea Provence-Alpi-Coasta de Azur, departamentul Bouches-du-Rhône.

"Undeva în Paris, și încă puțin - și Provence". un nou zbor - scaunele nu se înclină în întreaga cabină. care tulpina usor timp de patru ore. tip "unde să te duci", nu sunt germani pentru tine :) și aici este, Provence. Nu este "poate", ci realitate :). Moscova a fost un păcat să se plângă - eram în Provence. Soarele strălucitor strălucea și în fața mea aștepta.

... la intrarea în salonul táska precaut se uită în jur, în căutarea cele mai bune locuri -ostatki castel Les Baux-de-Provence Les Baux-de-Provence, a fost distrus la ordinul Rishele.kardinal desfigurat arhitectura din Languedoc și Provence, cum ar fi un tsunami,

oamenii din avion pe drum erau foarte puțini, probabil mai puțin de jumătate din cabină era liberă.

puteți găsi o mulțime de saloane de artă interesante și magazine, dintre care multe expuse lucrări. Forcalquier este atmosfera autentică din Provence. datorită cărora orașul face în mod constant filme. cumpărați în supermarketurile locale tradiționale pentru roșiile Provence, terine, șuncă, brânză - delicioase. de la Avignon. Există multe saloane de artă cu lucrări interesante. Iată-te din nou. Din orașul de pe autostradă spre Aix-en-Provence și mergeți până la turn. Nu-ți pasă. După o odihnă, mergeți la Aix-en-Provence prin creasta masivilor (Massif des Maures) și.

Au rămas trei. Ideea de a merge la Provence a apărut în mod neașteptat, oarecum brusc ... Și imediat am luat-o. Orașul cu patruzeci de mii de locuitori sa transformat într-un adevărat "salon de iarnă" de aproape întreaga Europă. În interiorul hotelului se află o colecție de capodopere. Nu doar saloanele de paradă. dar fiecare dintre cele 140 de camere sunt pline. aproape până la sfârșitul secolului al XIV-lea. Eze făcea parte din Provence. apoi a trecut în posesia ducilor din Savoia. Și în 1860 a devenit unul dintre centrele religioase din Provence. Un oraș tipic provensal, situat în partea de sus.