7 zile pe săptămână în Provence: Noțiuni de bază pentru Provence

Ajuns noaptea târziu în Marsilia AirFrance zbor direct de la Moscova, iar în mers dimineață printre comercianții de pește proaspăt și gust supa de celebrul bouillabaisse pește (Bouillabaisse) a sărit în spatele roții de închiriere de mașini și a condus spre Avignon, pe drum ne-am oprit într-o frumoasă, dar goale din stânga-sat Baux-de-Provence (Les Baux de Provence), în cazul în care coada ochiului se uita la cel mai înalt apeductul roman din Pont du Gard (Pont du Gard), iar când era întuneric un pic rătăci pe timp de noapte și ghirlande de sărbătoare aprinse capitala papala vechi - orașul Avignon .

Rose cu cocoșii și mai mult timp uita la lumina zilei la Palatul Papei în Avignon mers prin frumoasele sate ale departamentului Vaucluse și parcul natural Luberon, deoarece L'Isle-sur-la-Sorgue (L'Isle-sur-la-Sorgue), Fonten- de-Vaucluse (Fontaine de Vaucluse), Gordes (sat de Gordes), aici în acest sat de Gordes, pe care îl consider cel mai frumos l-am văzut vreodată, a găsit locul unde au filmat filmul meu preferat, „un an bun“, cu Russell Crowe.

Provence din Franța în revizuirea mașinilor

Apoi, trecând prin străzile înguste ale satului roz, unde a fost produsă odată ocrul: Roussillon, a cumpărat un bilet pentru 3 euro și a mers pe lângă râul roșu. Aici senzatia de foame, ci mai degrabă sentimentul de sete, ma forțat să renunțe la tot și du-te la marginea frumoase sate franceze Bonnieux și Lacoste (Bonnieux si Lacoste), care se privesc de pe dealuri, și aproape la fel cu excepția faptului că castelul Marchizul de Sade a fost unul din ei, dar din acest motiv toți locuitorii din Lakost nu pot fi numiți sadici.

După aceea cumpărarea de fructe glasate într-o performanță foarte frumos și caseta din satul Apt (Apt), am ajuns în orașul francez nucleare Manosque (Manosque), în cazul în care în cele din urmă delicioase franceză a avut cina cu foie gras, la cuptor cu iepure anghinare, deserturi și alte mâncăruri obișnuite pentru mine.

Și dimineața, uitându-mă la cerul strălucit, m-am dus în fața unui loc frumos: Canionul Verdon. lângă frumosul sat pe o stâncă Moustiers-Sainte-Marie (Moustiers-St-Marie) a încetinit în nebunește loc frumos, unde râul Verdon, taie prin stâncă cade în ochumennoy frumusete azur Reservoir: Pont Di Galetas pentru a lua câteva fotografii și nu a alunecat privind înapoi pe o stradă îngustă Aiguines (Aiguines) am condus pe drumul spre sud de-a lungul defileului Verdon - Subles cornișă (Corniche Sublime), și apoi de-a lungul nord - a fost pe bucla. Drumul cretan (Route des Cretes) și cred că aici sunt cele mai frumoase vederi ale defileului Verdon.

Provence din Franța în revizuirea mașinilor

Dar, așa cum am condus până la intersecția cu drumul Napoleon în orașul Castellón (Castellane), am mers pe străzile pustii și a mers la sud, pe Coasta de Azur din Nisa (Nice), în cazul în care o plimbare prin centrul vechi al orașului Vieux-Nisa a avut cina la un restaurant frumos La Maison de marie.

În dimineața următoare, m-am uitat la plajele pustii din Port De Frejus și Saint Raphael și am cumpărat doar un magnet în Saint-Tropez. În ceea ce privește producția vinicolă de la Bandol, au fost închise, dar faimosul vin Bandol a fost cumpărat în supermarket de-a lungul drumului.

Ei bine, m-am oprit să-și petreacă noaptea în Aix-en-Provence (Aix-en-Provence) într-un hotel bun nu este în centru, dar aproape de ea. Seara, am fost de așteptare pentru o cină ușoară și veselă cu stridii, șampanie, pastis de căldură și digestiv, dar în cazul în care acolo - stridii numărul Gillardeau 3 și stridii canal de la numărul 2 Isigny imediat cu huruitul foame au fost digerate de către organism.

Provence din Franța în revizuirea mașinilor

Plimbare pe străzile din Aix-en-Provence și vizita piața de dimineață mă duc la Arles (Arles), care sa uitat la fața locului și a vizitat parcul Camargue (Camargue), unde am văzut urmașii lui unicorni - cai albi in apropiere de Saintes-Maries-de-la-Mer . și, de asemenea, a luat cu el o cantitate de sare din minele de sare din satul Salin-de-Giraud ...

Și acum voi încerca să descriu acest gunoi de șapte zile pe hartă.
Bineînțeles. Toate punctele turneului meu de șapte zile de la Provence nu s-au încadrat în harta Google. Prin urmare, unele dintre ele au trebuit să fie șterse. Dar nu vă faceți griji: le-am enumerat mai sus, oferind transcrierea franceză pentru navigatorii dvs., dacă doriți să utilizați ruta mea parțial sau complet.