Munții, marea, măslinele și mulți copii

Munții, marea, măslinele și mulți copii - prima noastră călătorie cu fiica mea

Bună ziua, Creta!

Închiderea ochilor - marea albastră, munții, pini, măsline. Deschide - albastru mare, munți, pin, măsline și copilul cuiva care trece prin sau a fugit șezlonguri din trecut. În aceste opt zile, am reușit să iubim chiar mai mult copii, hoteluri de familie și greci prietenoși. Candia Park Village este ca un sat grecesc perfectă cu case cu două etaje multi-colorate, grădini de flori frumoase, grădină de măsline, piscină și plajă, cu vedere la munți și mare albastru, albastru. Aici puteți plimba printre case, și vă puteți plimba pe malul mării, cu vedere la munți. Cei care locuiesc la primul etaj, are propria sa terasa cu gazon spațioasă și la etajul al doilea - un balcon mare. Am avut o vedere frumoasă la curte, și cineva de la ferestrele - doar marea albastră.

Munții, marea, măslinele și mulți copii

★ Vacatorii fără copii sunt mai degrabă o excepție. 80% vin cu copii, iar copii de toate vârstele sunt foarte ușor să găsească o companie aici. Pentru părinți și copii Candia Park este o opțiune extraordinară, dar dacă copiii mici sunt mai degrabă o sursă de stres pentru tine, va fi dificil să te ascunzi complet de la alergarea și târârea copiilor.

Să gătesc!

În bucătăria spațioasă, care este în fiecare cameră, există toate uneltele necesare. Aici vă puteți pregăti pentru familia dvs. tot ce va lipsi în meniul restaurantului. Cu toate acestea, aș dori în această călătorie să se relaxeze în, inclusiv din cratițele - timp de opt zile, am folosit soba o dată când am avut masa de prânz să lucreze în cameră. Am gătit cartofi, cumpărate în mini piața hotelieră și am mâncat cu ulei parfumat grecesc de măsline, o pasta de masline coapte si rosii uscate la soare. Mmmm!

Prietenia cu soarele

Nu am folosit creme cu SPF. și-a ținut fiica mai mult în umbra. Aici și pe plajă și în piscină, în orice moment al zilei puteți găsi o nuanță sub pini sau măsline - un mare plus pentru copii mici. În soare, am fost cu fiica mea doar de la 9 la 10 am sau de la 5 la 7 pm, și, de asemenea, dozat. Am sunbathed de la 9 la 11 dimineața și de la 4 la 7 pm, de asemenea, fără a folosi de protecție solară. Nu mă apropii de ideea de a frige smântână cu SPF 50 și de a gratui în căldură. Sunt sigur că soarele în cantități potrivite ne aduce sănătate. Iar starea de relaxare și reîncărcarea plăcută în organism după scăldatul soarelor confirmă întotdeauna acest lucru.

Am luat ulei de nucă de cocos 365 de detoxifiere și creme de la conducătorul organic «Comfort Zone». Uleiul a fost folosit pentru hidratarea pielii de fiecare dată după duș. De asemenea, pentru o hidratare suplimentară seara, am aplicat masca Hydramemory și cu marca "Comfort Zone". Deși fața a fost tăbăcită, nu sa înlăturat deloc. Adevărat, am o piele maro, care este prietenoasă cu soarele.

Toate pe plajă

★ În fiecare zi ne-am înmuiat picioarele fiice în mare și în comun cu opt luni copilul piscina gonflabila familiar în cazul în care copiii pot sta o lungă perioadă de timp în apa de mare încălzită la soare. În ultima zi, marea sa încălzit și am scăldat fetița în mare cu un cap. Primul înot a fost adoptat prudent, dar a fost fără lacrimi.

Lui de fiica noastră

De la cinci luni, fiica noastră are un interes activ în produsele pe care le mâncăm. De atunci, soțul meu și cu mine trebuie să împărtășim. Îmi place ideea de a preda alimente complementare, în cazul în care sarcina principală a unui prim masă - nu atât de mult pentru a hrăni copilul, cum să-l introducă pentru diferite produse alimentare, diferite gusturi, texturi si cu foarte procesul de a manca. Nu gătesc legume cu pâine sau porii pentru copii. În fiecare zi dăm fiicei noastre legume și fructe pe care le mâncăm singuri. Aici, în Creta, favoritele sale erau pepene verde, pepene galben, morcovi fierți, broccoli, roșii, castraveți și căpșuni.

Munții, marea, măslinele și mulți copii

★ Am pus-o pe fiică într-un scaun înalt și am dat bucăți de această mărime încât era confortabil să ții în mână. Acest proces este foarte interesant acum, iar timp în care înțelege broccoli, soțul meu și cu mine avem și timp de mâncare (bine, aproape!). Și mâncarea principală este încă laptele matern.

Pepene verzi, legume, măsline și pizza pentru prânz - mâncarea mea pe GW

Acum, la alăptare, alimentația mea diferă de dieta mea obișnuită prin faptul că mănânc adesea ouă și brânză, nu respectă cu strictețe principiile combinării și mănâncă mai multă crustă. Dacă mai devreme am reușit doar să mănânc cu suc proaspăt stors și smântână sau o porție de fructe, acum după hrănirea de noapte am nevoie de ceva mai important. În timpul odihnei dimineața, ca întotdeauna, a început cu două căni de apă fierbinte și o lămâie. Apoi, la micul dejun - o mare parte din pepene galben copt și pepene galben. După 15 minute am consumat o altă porție de legume gătite cu brânză sau o oțet cu legume. Am mers la cină la o cafenea la hotel, unde soțul meu și cu mine am luat o mare parte din salată de legume și supă pentru doi. În zilele când, după micul dejun, am navigat mult în mare, cea mai bună cină era o pizza vegetariană, care este foarte gustoasă pregătită aici. Și această pizza a fost un mare stimulent pentru o bună înot înaintea cina. Pentru cină - o abundență de legume proaspete și fierte cu brynza, cartofi sau supă de legume. Și, desigur, măsline! Ripe, în ulei de măsline, ele completează perfect orice mic dejun, prânz și cină.

★ Din moment ce fiica noastră nu are o reacție negativă la niciun produs, nu-mi limitez hrana în timpul GW. Eu mănânc căpșuni, cireșe și, în general, tot ce mănânc, de obicei. Singurul lucru pe care îl mănânc acum este mai puțin miere - nu mai mult decât o linguriță pe zi, deoarece o cantitate mai mare afectează roșeața obrajilor din fiică.

Primul nostru zbor

Patru ore sunt timpul ideal pentru primul zbor. Îngrijorat înainte de zbor, am luat o geantă mare cu jucăriile mele preferate și noi, împreună cu mine, o schimbare de haine, un inventar de scutece și șervețele umede. Am folosit doar două jucării, două scutece și o pereche de șosete. Restul era inutil, dar greutatea pungii mi-a dat pacea mintii. Fiica nu a observat decolarea și aterizarea, a furat de câteva ori în sprijinul copilului care plângea în rândul următor și a dormit jumătate din zbor. Restul timpului am fost încântat de mers ei pe planul la toaletă și înapoi, de toaletă și o oglindă mare în ea, lapte și hârtie mamei cani de apa. Înainte de zborul de la aeroport, soțul meu și cu mine am băut o sticlă de suc de morcovi proaspăt stoarse și am mâncat porții de legume la grătar. În avion, am comandat în prealabil mâncare vegană, iar porții de fasole și salată de legume mi-au fost de ajuns până la cină la hotel.

★ În digestia aerului funcționează mai rău, așa că încerc mereu să mănânc înainte sau după zbor. Dar alăptarea necesită combustibil, fasole și salată fierbinte au fost mai mult decât binevenite.

Munții, marea, măslinele și mulți copii

Eu nu exclud faptul că călătoresc cu un copil care rulează în jurul valorii va fi mai dificilă decât crawling, dar prima noastră călătorie de mare a fost o sursă de inspirație pentru noi, iar noi suntem de planificare deja următoarea călătorie trei.