Labirintul jocului în contact - recenzie, cheat coduri, bug-uri, secrete

Jocul Labyrinth In Touch este un joc multiplayer tactic foarte original. Esența jocului este după cum urmează. Jucătorul se alătură uneia dintre echipele care se deplasează prin labirint și trebuie să-i ajute pe echipa să câștige câștigând puncte maxime.

Punctele din jocul Vkontakte Labyrinth sunt premiate pentru realizarea mai multor acțiuni: găsirea steagurilor, rezolvarea puzzle-urilor și găsirea bazei inamice (insigna în formă de blocare albastră sau roșie). Jocul se încheie la expirarea timpului sau când unul dintre jucătorii unei echipe găsește o bază de rivali și ajunge la cușca în care se află. Pentru localizarea drapelului, echipa jucătorului primește un punct, pentru a găsi baza adversarilor - 10 puncte, recompensa pentru rezolvarea puzzle-ului depinde de complexitatea sa.

Pentru a vă deplasa prin labirint, energia este consumată, nivelul curent și maxim fiind afișat în colțul din dreapta sus (pictograma sub forma unei baterii). Energia este restaurată cu timpul. Puteți să mergeți la o celulă adiacentă sau să programați o mutare la mai multe celule simultan făcând clic pe mouse-ul din celula dorită. Participam la jocuri, jucatorul primeste experienta si preia nivelul. Pe măsură ce crește nivelul, creșterea maximă a energiei (ceea ce înseamnă că se poate mișca mai repede), precum și alți parametri.

În jocul Labirint, interacțiunea echipei este importantă. Este mai bine să fiți de acord în prealabil cu tovarășii și să vă împrăștiați în direcții diferite pentru a explora zona maximă (jucătorul vede și teritoriile chestionate de coechipieri). De asemenea, este necesar să ne gândim dacă merită să fie steagul concret al timpului petrecut pentru recepție (pe baza lungimii și a caracteristicilor labirintului din această zonă) sau este mai bine să direcționați eforturile spre studiul altor părți ale labirintului. Este important să ne amintim că găsirea unei baze inamice este cea mai importantă sarcină, deoarece aproape întotdeauna aduce victorie.

Imagini (imagini, click pentru marire):