Cinci pământ-cinque terre

După ce Verona ne-a așezat de data aceasta în Liguria, în satul Dave Marina, navigatorul nostru a arătat că pentru a merge 4 ore pe un drum cu taxă și 6 gratuit, adică Conform estimărilor noastre, noi ar fi trebuit să vină ore la 9 pm, check-in la hotel am avut de 18 prin apelarea la hotel nu am nevoie și nu a venit, pentru că proprietarul nu vorbește limba engleză, dar în italnski noi nu suntem atât de liber noi vorbim.

Despre drumurile plătite nu voi scrie despre așa ceva este scris pe Internet, le-am folosit de două ori, plătindu-ne în sumno în jur de 30Euro.

Și așa Dave Marina. Asta spun ei despre asta pe Internet, nu există prea multe informații.

Orașul Dave Marina este situat pe coasta Liguriei, la est de Genova, între locuri frumoase, cum ar fi Golful Tigullio și cele cinci lacuri. Există o mulțime de plaje pe coastă, unele dintre ele fiind atât de frumoase și retrase, încât pot fi atinse numai cu barca. Adâncimea apei este atât de clară încât iubitorii de scufundări pot descoperi lumea încântătoare a celei mai bogate flori și faunei subacvatice. Peisajul este tipic mediteranean. Bucătăria locală este neobișnuit de gustoasă și vă puteți bucura de mâncăruri excelente în numeroasele restaurante de pe coastă sau în cele mai retrase colțuri ale orașului.

Cinci pământ-cinque terre

În orașul Dave Marina, puteți practica o varietate de sporturi: puteți face schi nautic, windsurfing, scufundări, fotbal, tenis și jocuri tradiționale italiene. Deiva Marina - una dintre cele mai renumite stațiuni din întreaga coasta Liguriei, unul dintre cele mai fascinante locuri. Mai ales acest oraș va fi plăcut de cei care apreciază și iubesc natura și care sunt interesați să descopere o mulțime de locuri uimitoare departe de agitația vieții cotidiene. Minunata natură este deja un motiv suficient pentru a veni aici și pentru a vă bucura de o vacanță minunată.

Tipuri și adevărul acolo munți fascinați și marea, tăcerea, cel mai amuzant pentru mine a fost că aici am văzut cum râul de munte curge în mare)

Probabil a fost cel mai bun hotel pentru întreaga călătorie, se află pe plajă, priveliștea din cameră este fascinantă și este minunat să adormi și să te trezești la sunetul mării. Gazdele sunt doar minunate, au stabilit fără probleme, au cumpărat o înghețată și s-au dus la plajă, au hotărât că vom înota mâine.

Am decis de a conduce de la Deiva Marina la Monterosso cu trenul, iar de acolo cu barca să înoate la Riomaggiore, și de acolo pe jos sau cu trenul pentru a ajunge înapoi la Monterosso, există o baie și să se întoarcă noastre deja acasă la Dave.

După ce a cumpărat Terre Card Cinque timp de 10 de euro, ne-am dus la doc de așteptare pentru barca. Dar nava, nu avem - sa dovedit că Terre Card Cinque, dă dreptul de drum doar în trenuri, nave și autobuze nu este acceptat (deși despre autobuzele nu pot spune sigur, din moment ce nu le-am încercat o plimbare, dar pe o hartă mai mare scrisorile spun "TRAIN" :) Am crezut că soarta însăși ne dorește să mergem de-a lungul uneia dintre piste și am acceptat să mergem pe țărm la Vernazza. Said sa terminat. ) După aproximativ 400 de metri de alpinism pe o stâncă abruptă, am vrut să ne întoarcem. ) Dar, privind în jos, am decis că a fost o idee proastă și că ar trebui să ne continuăm drumul în sus. Punctele de vedere sunt frumoase. ) Pot să-i avertizez imediat pe cei care vor să meargă prin site-urile de la Monterosso la Corniglia - nu faceți asta, nu veți pierde prea mult. Credeți pe podea. Oh, în cazul în care suntem cu soția nu numai în creștere (o urcare a muntelui Sf. Ecaterina (7.30 ore) este în valoare), dar punctele de vedere de aici nu merită efortul. Și asta nu este doar opinia noastră. Pe parcurs, am întâlnit turiști străini care, din cauza oboselii, nu-i păsau de speciile care deschid, care, apropo, nu sunt cele mai bune în opinia noastră.

Care a fost uimirea noastră când, pe jumătate demolată, în mijlocul acestui site am văzut câțiva pensionari, apoi din nou și din nou. În general, ne-am gândit că vom merge într-o izolare splendidă. Dar realitatea sa dovedit a fi diferită. Traficul pe traseu a fost aproape ca la Tverskaya în orele de vârf. Mai mult decât atât, au existat oameni absolut diferiți: turiști instruiți în cizme de drumeție cu rucsaci de metru în spatele umerilor și cupluri îndrăgostite și familii cu copii de vârste diferite. Dacă ar fi fost greu pentru noi, atunci ce a fost pentru copii și vârstnici? La urma urmei, în plus față de "scutire", căldura a ars de asemenea (am mers în perioada siesta, adică cea mai tare). Deasupra drumului este o cale de dedesubt.

Stocați-vă cu apă este necesar, dacă vă decideți să mergeți la munte, există mai multe cascade în cazul în care acesta poate fi recrutat. Vooot părea deja lui Vernazza,

dar, după cum sa dovedit, încă stomp și stomp - coborâre, urca, din nou coborâre. La intrarea în Vernazza, toată lumea se întâlnește cu muzică. ) Există doi muzicieni, unul interpretează chitara, altul pe acordeon și zâmbete. Și tocmai am venit cu un singur gând: "Râd?". Lungimea drumului este de numai 3 km, ne-au durat aproximativ 2,5 - 3 ore. Există o mulțime de oameni pe dig și în jurul ei care arată obosit. )

Cinci pământ-cinque terre

Vernazza - oraș mic (la fel ca orice altceva în acest pyatizemele) de palmier vine în mare. Cronicile din 1080 se referă la Vernazza ca o așezare fortificată, în care navele de război care păzeau coasta de la raidurile Saracenului au aterizat și au plecat. În 1170 Vernazza alături de Genova a luptat pentru victoria cu Pisa, iar în mijlocul secolului al XII-lea, fiind un aliat devotat al Republicii, a participat la luptele cu trupele lui Frederick al II-lea.

Acum este un oraș medieval cu străzi înguste și case colorate. Apoi ne-am odihnit, mâncam înghețată și am decis să nu așteptăm nava timp de 30 de minute, iar în tren ajungem la Cornille.

De la gară până la orașul Corniglia, puteți merge cu autobuzul (se pare plătit - 6 euro), sau puteți merge pe trepte de 382 sau 385 de pași. Am hotărât că nu avem suficient timp și energie pentru a inspecta Corniglia din interior și am putea să-l privim mai târziu de pe navă. Corniglia este singurul oraș care nu are un dig. Apoi, în tren am ajuns la Manarolla. Prima mențiune a lui Manarola se referă la secolul al XIII-lea. Drăguțul oraș vechi mic părea că a ieșit dintr-o imagine plină de culoare. Case pitoresc cocoțate pe un țărm îngust și stâncos.

Cinci pământ-cinque terre

Structura lui Manarola este foarte asemănătoare cu aspectul lui Riomaggiore. Și soția mea nu a văzut prea multe diferențe între cele patru orașe. ) Stradă centrală merge de-a lungul fundului unei râuri adânci și coboară spre mare. Pe marginea acestei râuri, în mai multe etaje, casele se ridică. Multe magazine de suveniruri mici. Drumul iubirii (Via dell'Amore) începe imediat în spatele stației. După cum am scris mai sus, a fost închis.

De ce este "Calea Iubirii"? Există o legendă care explică povestea numelui.

În cele mai vechi timpuri, Manarola și Riomaggiore au fost foarte în contradicție între ele. A fost o vreme când au împărțit apa. Manarole era ghinionist: nu era apă proaspătă. Dar în Riomaggiore a fost abundent - pe teritoriul său curgea Marele Creek. Ziua și noaptea el și-a turnat apele reci de apă rece, turnând inutil în mare. Manarolienii, care erau însetate de sete, erau foarte mult exersați: nu era nimic de turnat la lămâi, nu mai era nimic de fierbat. Pe nopțile întunecate, băieții curajoși din Manarol au fugit în mod secret de-a lungul șoselelor de capră către vecini pentru apă. Dar nu mai puțini băieți de tip Riomaggi apărau cu disperare Marele Creek. Deci luptele s-au produs crude. Dar într-o zi, un anumit tip manarolian, care a plecat mai devreme pentru apă dimineața, sa întâlnit cu o ambuscadă în apropiere de Big Creek. Hopping într-o voce de cristal "osolemio", râzând vesel, ea stropi într-un pârâu. Și era atât de bună încât săraciul sa îndrăgostit la prima vedere. Tânărul îi plăcea, de asemenea, tânărului Romeojork. Și au început să se întâlnească. Mai întâi în secret în partea superioară a cursului. Dar noaptea acolo a fost întotdeauna posibil să fugi într-un avanpost inteligent, astfel încât cuplul a început să se întâlnească pe stânci deasupra mării - exact în mijlocul dintre Riomaggiore și Manarola. Luna, traseul căii navigabile este argintiu, valurile sunt înfulecate, buzele sunt dulci, mâinile se prăjeau. Aki munte de munte a zburat peste pietre periculoase la o întâlnire dulce Riomaggiorskaya dyevitsa, pisica aki dexterous a făcut drumul său la copilul dulce Manarolian. Dragi morcovi, burta unei tinere fete, între timp, rotunjită.

- Cine este acest ticălos. Cine e dracu '. Zarezhem la oraș! - Frații au țipat.

O fată dintr-o căsuță de pescuit a scăpat, a zburat peste stânci spre mare spre Manarola cu strigăte de "Mario, Mario!" Și rude cu vecinii - în urmărire. Heard Mario țipă iubit și s-au grabit să se întâlnească peste roci de mare cu strigătele de "Amore, amore!". Și în spatele lui - rude cu urmărirea.

A întâlnit tineri iubitori exact în mijloc. Se aruncau în brațele celorlalți. Da alunecat, a pierdut echilibrul, a căzut în mare, moartea sa rupt. Și în dimineața pentru a Riomaggiore spălat corpul manaroltsa Glacială a tinerilor, și să Manarola - corp Glacială tânăr riomadzhorki.

Acesta a fost semnul clar al Cerului. Riomagorii și Manarolienii erau rușinați. Și au decis să nu se mai certe, ci să construiască o cale între sate - ca să puteți merge la vizită. Manaroltsy a început din partea lor, Riomagorienii cu ei. S-a întâlnit exact în mijloc. Drumul a fost numit Via del Amore. Un cuplu tânăr la locul de întâlnire a pus un monument. De atunci, stă acolo. Mersul prin Manarolla a mers la stație și sa blocat acolo timp de aproximativ 50 de minute. Siesta și trenul se întâmplă să fie. ) Ar fi mai bine să mergem pe tunel - când trenul nostru a sosit, sa dovedit că era necesar să mergem 100-200 de metri. )

Riomaggiore este un sat, sandwich între două stânci abrupte care se rupe în mare.

Cinci pământ-cinque terre

Prima mențiune despre Riomaggiore se referă la 1239. Călătorul modern este întâmpinat de străzi înguste, case colorate. Fiecare casă are două intrări: cea principală - în banda, iar cea de-a doua, cea neagră - pe strada superioară; că în secolul al XVI-lea îi garantau locuitorilor săi despăgubiri în caz de raiduri ale Saracenilor.

Cu Rimini nu pot fi comparate.

Un rezumat al excursiei la Cinque Terre:
Cel mai mult îi plăcea Vernazza.
Nu este necesar să mergeți pe trasee, nu veți pierde nimic decât timpul și efortul.
Merită să mergem acolo deoarece:
1. Aici este un aer nemaipomenit de curat, tk. Nu există industrie, iar intrarea în autovehicule în toate cele 5 orașe este interzisă. Deplasarea vehiculelor este posibilă, în principiu, numai în Monterosso și numai în cazul locuitorilor din zonă.
2. Cinque Terre este protejat de UNESCO. Iar acești oameni oribili nu sunt protejați.
3. Activități pentru toate gusturile: vă puteți relaxa alene pe plaja, este impresionant să se plimbe pe străzile pitorești în sus și în jos, pentru a vizita locuri de interes (și acestea sunt există), dar puteți merge pe jos vioi trasee montane de diferite grade de dificultate, ciclism, scufundări și așa mai departe. d.
4. Locul este destul de popular printre turisti. Dar, în comparație cu Veneția, Roma și Florența, practic nu există.
5. Italienii nu numai acolo s-au stabilit și au construit 7 mii km. terase de piatră pe stânci.

NB! Numai în Monterosso există o plajă de nisip mare.

În alte orașe, plajele sunt situate pe stânci (și în Cornilla nu există nici o plajă, pentru că orașul se află chiar pe vârful stâncii). Puteți ajunge cu trenul fie de la La Spezia, fie de la Genova.
1-Day Card Cinque Terre Treno costă 10 de euro și include călătorii nelimitate pe trenuri între La Spezia și Levanto și eco-autobuze între orașele (pe care noi, din păcate, nu am văzut, a văzut doar unul cu un semn de euro 6), utilizarea de trasee montane în rezervația naturală și vizitarea muzeelor. Cumpara-l, puteți discuta în biroul w / stație de tren din La Spezia și Levanto, sau Cinque Terre informantsionnyh birouri, sau așa cum am făcut-o pe stația w / d în Monterosso.
Excursia de la La Spezia va dura 10 minute până la Riomaggiore și la Monterosso la 25 de minute.
De la Levanto - 5 minute până la Monterosso și 20 la Riomaggiore.
Din Genova - 1,5 ore până la Monterosso.
Între orașe - de la 2 la 5 minute.

Trenurile rulează dimineața devreme și după ora 16.00 la fiecare 20-30 de minute, dar restul de timp - 1 oră pe oră. Programul de tren este disponibil gratuit în centrele de informare