Călătoria mea de vacanță în luna de miere pentru vacanțe în Insulele Canare costă 750 de euro pentru două

"Am vrut un fel de basm, o mulțime de impresii și emoții noi", spune Minskera Elena Bortnevskaya despre luna de miere. În timpul lunii de miere, noii mireni au decis să meargă la Tenerife - una din Insulele Canare. Și pe drum au vizitat două capitale europene - Paris și Madrid. Ca rezultat, o excursie de 10 zile, dacă numărați cheltuielile principale, costă 750 de euro pentru două.

Elena Bortnevskaya cu soțul ei din Madrid. Fotografii din arhiva personală a eroilor

"Vrem să vedem noi orașe, așa că am luat un bilet cu un transfer"

Pentru toate zborurile, cuplul a plătit 226 de euro pentru două. Elena la Varșovia cu soțul ei a călătorit prin Ecolines autobuz, care au cumpărat bilete pentru acțiunea - a venit 60 de ruble pentru două pe ambele părți. Din moment ce cuplul a zburat loukost, transferuri la / de la aeroporturile din trei orașe (Varșovia, Paris, Madrid), călătorii de cost într-o sumă ordonată - aproape 95 de euro pentru două persoane.

"Întrucât o zi este prea scurtă pentru a studia întregul Paris, am parcurs plimbările de-a lungul principalelor obiective turistice care se aflau la câțiva pași. Primul loc unde am mers este Turnul Eiffel. Imediat cumparate suveniruri, care sunt vândute la fiecare colț. Apoi a mers de-a lungul Champs Elysees, sa întors spre podul lui Alexandru al III-lea. Ultimul lucru pe care l-am văzut a fost Luvru.

La Paris, cuplul a petrecut noaptea. Camera de hotel costa 47 de euro. Pe drum, cei care au mers recent au avut un transplant la Madrid. Noaptea în hotel în capitala spaniolă era de 35 de euro.

"Am putea avea o odihnă și un buget mai mare"

Elena Bortnevskaya cu soțul ei pe insula Tenerife. Fotografii din arhiva personală a eroilor

- Pentru a explora mai bine Tenerife, am decis să vizităm atât sudul, cât și partea de nord. În ciuda faptului că insula este o zonă mică, sudul și nordul insulei Tenerife sunt climat, relief, floră și chiar ritmul vieții populației locale.

În Costa Adeje (la sud de Tenerife), am locuit 4 zile în pensiune, cu mic dejun inclus. Alimentele au fost cumpărate în supermarketurile locale, uneori la cină într-o cafenea. În Costa Adeje, am vizitat parcul acvatic, am mers la o plimbare cu barca în căutare de balene și delfini, iar în restul timpului bucurându-se de soare pe malul Oceanului Atlantic. Pentru a vă deplasa în partea de nord (Puerto de la Cruz) și pentru a explora mai mult insula, am închiriat o mașină, având rezervat-o în avans pe Internet. Închirierea unei mașini pentru 4 zile costă 90 de euro, iar pentru benzină am cheltuit încă 18 euro.

În nordul insulei Tenerife am petrecut 4 zile. În acest timp, am studiat arta culinară și oferă mâncăruri locale (o medie de o excursie la cafeneaua ne costă 20 de euro). Ne-am dus la parcul Loro (Zoo local - note TUT.BY). O închiriere de mașini am explorat insula pe cont propriu: vizita Parcul Național Teide, Cheile masca, Icod de los Vinos.

Luând în considerare costurile de bază - hoteluri, bilete de avion și transferuri - luna de miere costa un cuplu de 757 de euro. Cu toate acestea, dacă adăugați costuri suplimentare: rent a car, o vizită la Loro Park și Water Park (116 de euro pentru două), excursii cu barca (74 euro), precum și o cheltuieli cafenea, cumpărături și suveniruri (320 euro) - costul călătoriei este crescut la 1375 de euro.

- Desigur, a fost posibil să se odihnească mai mult din punct de vedere bugetar, excluzând excursiile și consumând doar în supermarket. Dar este încă o sărbătoare! Și ne-am permis să ne relaxăm, - spune Elena.

Citiți și:

"Vacanța mea la buget": o călătorie în Abhazia cu o călătorie în Crimeea costă 300 de dolari
"Bugetul meu vacanță": ca un fiu și tată a plecat timp de o săptămână la Odessa pentru 140 dolari pentru două

Dacă observați o eroare în textul de știri, selectați-l și apăsați pe Ctrl + Enter