Un angajament pe termen lung - recenzii, videoclipuri, fotografii, când să vizionați emisiunea TV - ghidul TV al lui Akado

Sfârșitul primului război mondial. Cinci soldați francezi condamnați de tribunal și condamnat la moarte. Ei au fost aruncate în zona neutră dintre germani și francezi sub Somme, fără nici cea mai mică șansă de a salva vieti: fie ei vor muri sub bombe sau gloanțe, indiferent lui sau altcuiva. Printre acești cinci, un tip tanar numit Manek (Gaspar Houllier), care în satul îndepărtat așteaptă o mireasă lamă a lui Matilda (Audrey Tautou).

Atunci când capetele de război, unul dintre foștii colegi dummy Matilda, să-i dea ultima literă a miresei și spune-mi ce sa întâmplat cu el. Dar fata nu este pregătită să se împace cu moartea unui iubit. Prin urmare, se colectează toți banii, și a trimis mai întâi la Paris și apoi la locul de luptă, încercând să dau seama dacă Manek în viață, și ce sa întâmplat cu adevărat în zona neutră.

Inventatorul principal al cinematografului francez, Jean-Pierre Jeunet și Audrey Tautou elegant - o combinație win-win: suficient să ne amintim cel mai mare hit-ul lor - "Amelie". Și dacă adăugăm la acest duo acest roman fin de Sebastien Japrisot și toate stelele de cinema - de la Gaspard Ulliel și Marion Cotillard pentru a vinde legume Jodie Foster - se poate imagina cu ușurință cum neobișnuit transformat „angajament“.

Detectivul se deplasează cu dramă militară, un vis cu o realitate, iar scenele de luptă realiste se transformă dintr-o dată într-o culoare aurie - pentru camera aparține operatorului strălucit Bruno Delbonnel. Și, ca întotdeauna cu soția, în cadrul va apărea și ghilotina, și magic intendenței proteză hoț duioșie grijă de deținuți condamnați la moarte, iar numărul de cod secret, va fi ascuns în meniul restaurantului. Și ea Matilda douăzeci de ori va pierde credința în faptul că logodnicul ei este în viață, dar încă nu s-au oprit căutarea. Iar la fiecare pas va aștepta pentru noile personaje ciudate, cum ar fi eroina unui vechi basm francez, care este în căutarea pentru fratele său în regatul subteran, dar nu a găsit doar moartea și ploaie de plumb.

Sesiuni viitoare