Seliger cu corturi iulie 2018

Punctul nu este ieftin! Desigur, mulți vor spune că am folosit mai puțini bani, dar totul este în ordine.

Am început să scriu o listă a celor necesare. Sa dovedit pentru bani. Dacă cineva are nevoie de o listă cu tot ce au luat, scrie)

În cele din urmă am ajuns la G. Ostashkov. Și apoi am realizat că nu știm cum să mergem mai departe. Hărți și navigator pe care nu am avut-o))). Datorită taxiului local care ne-a spus calea. În general, Ostashkov este plin de magazine și alte lucruri. Dar de la el așa cum am înțeles departe de aceleași stații. Aproximativ 30 km! Drumurile din oraș sunt toate rupte. Există un chei minunat, acolo puteți merge pe nave cu motor și bărci.

De fapt, ne-am dus fără să știm unde. Planurile aveau nevoie de un anumit loc - satul. În cazul în care a fost planificat să ia o barcă cu un motor de până la 5 CP. Și reamintește insula. Dar totul s-a dovedit diferit: satul nu mai există, dar există un loc de înot liniștit. Unde ne-a fost oferită o barcă cu motor obligatorie cu drepturi obligatorii! Pentru 4 tone pe zi. Și pentru un cort de 500 r pe zi. Nu avem dreptul să mergem pe o barcă și să stăm printre cabane, iar Rangerii de la Rovers nu au vrut să facă același lucru.
Prin urmare, am revenit pe pistă. Drumul este un patch de groază pe patch-uri. Am mers ca o găleată cu cuie)
Ploaia a fost turnată câteva ore.
Apoi au început să se rostogolească în toate posibilitățile. Peste tot au intrat în sate, în oficiile poștale și pe teritoriul privat. Soțul meu a fost adormit, eram nervos ((
Am început deja să mă supăr și să-mi pierd speranța. Nimeni nu era în stare. Ploaia.
Apoi au hotărât să se întoarcă numai pe grund, și nu pe asfalt. Și miracolul LLC am condus într-o fermă. După ce am trecut prin asta (bunica locală ne-a determinat), am fost într-un loc minunat de-a lungul câmpului și de-a lungul unei păduri de pini! Ura!
Apoi au mers picioarele: au cercetat posibilitatea de a conduce mașina, a inspectat țărmul și au decis să se ridice. Acesta este Polonovka. Așa că am arătat comprimatul de pe fotografie).
Am pus un cort (este mare, prima dată când a fost pus pe cont propriu! Principalul lucru este să înțelegi schema), au suflat saltele și au pus pe lenjerie. Întreaga noapte este gata. Acest lucru este important.
Apoi, a fost doar o placere: aprins un foc (.! Deși este interzisă în Seliger Dar suntem iubitorii de natură, să urmeze regulile de siguranță), Pune-un tabel cu o sobă cu gaz (Sportmaster cumpărat în 2700r). Cilindrii au cumpărat, de asemenea, în Sportmaster - 110 ruble pentru unul. Se poate face: omletă cu umpluturi 4 x adulți, bea de două ori ceai patru, cartofi friptura cu ciuperci la toate.
Oua prajite cu rosii, ceapa si ciuperci. Vin deschis și bere).
Despre foc: pădurea pe Seliger este curată, nu există lemn de foc. Am găsit salcia uscată. Au folosit-o.
Se întuneca. După ce stăm la foc până la două dimineața, am mers să dormim.
Sa dovedit că saltelele coboară))), dar noaptea era caldă și pământul era plin. Am pus sacile de dormit, am adormit. A început o furtună. Bine.

Dimineața a început devreme, la 10 ore.). În cort era o saună. Plus am pus cortul pe un moc. Dar nu obișnuit, ci în pământ. Anturii nu mușcă, ci nervos de la ei. Au văzut șarpele la cort. Șopârle. Tantarii de altfel nu au fost, tarmul este bine suflat.

zi:
Soțul meu și prietenul meu au decis să meargă la pescuit. Poți purta viermi din oraș sau poți să-i cumperi pe Ostashkov de la ei. Nu există viermi pe pământ. Cu pescuitul nu sunt cultivate împreună, cârlige solide. Oh, cât de scurtă era o barcă. Dar, totuși, coaja roșie și tot felul de fleacuri au prins tench!
Seara, elcul naviga prin canal. pescarul său fotkal, dar nu seamănă foarte mult, nu se înspăimânta.
Toate cele trei zile am admirat lacul, cerul, focul. fotkali, băut vin / bere și nu a făcut nimic)

Prietena a mers în pădure. Ciclurile nu sunt nicăieri.
Ciupercile și fructele de pădure sunt în număr mare, dar nu aproape de parcarea noastră. Chanterelles, boletus, afine, căpșuni.

Am preparat delicioase: borș cu usturoi și cu tocană, cartofi cu ciuperci și ceapă, sandvișuri cu pateu, salate, kebab shish ..

Deci, cele trei zile ale noastre au zburat. Am fost mulțumit.

Din lipsă:
Am vrut, bineînțeles, compania. Totul este mai distractiv. Barca este necesară. Chiar dacă te scufunzi la pescuit, bine, mai bine o barcă cu motor. Apoi ar fi posibil să stați pe o insulă sau pur și simplu să mergeți pe un lac cu briza!
Și marele rol este jucat de coastă și de un loc de parcare: toate la fel de insulele! Acolo, vă aflați în mijlocul apei, sălbăticia se stinge, pe scurt, nu poate fi exprimată în cuvinte)

Cu ocazia verificării drepturilor și altele. Cred că toate astea nu sunt atât de serioase, că au trecut o mulțime de bărci, nu sa observat nici o supraveghere. Elicopterul zbura drept ..

În general, totul a mers la Ur. Frumusețe, apă mare, natură, cort și foc. suntem fericiți)

Seliger cu corturi iulie 2016

Pălăria este făcută singură), dar nu sunt eu.
Nu am nimic.

- Fanari 2 bucăți (taxă)
- ferăstrău
- canistră / două și reumplere
- ciocan
- cuie
- șoc.
- gaz bolon
- lumânări

Prikolno :) Noi mergem adesea la Kama cu corturi, lista noastră este mult mai modest :)))
Pentru a fi sincer, de ce trebuie sa mergi pe o plimbare? :)))

data viitoare când vei face turismul amator - nu fi leneș să conduci un pic mai departe. Seliger a fost lovit de turiști de mult timp, blocat de plase de-a lungul și peste, și este destul de mult murdar.
dar Lacul Velia, care se află la 18 km nord de Seliger - este deja scuzat teritoriul Parcului Național Valdai. Voucherele pentru odihnă și pescuit nu sunt ieftine, dar curățenia și lipsa de oameni în raport cu Seliger este mult mai mare. dacă alegeți coasta de nord a orașului Velia, atunci există foarte puțini oameni în general.
și, bineînțeles, să mergeți fără barcă pe un mare corp de apă, precum Seliger sau Velia, este o idee proastă. mai ales daca exista pescari in echipa)) pentru ca ceea ce ai facut (judecand dupa fotografie) - este ceva, dar nu pescuitul)))

Scopul principal al călătoriei a fost Inteligența. Doar am vrut, în practică, să le testeze puterea și capacitățile, să-și realizeze stocurile. care este superfluă și ceea ce nu este suficient. Mi-a plăcut să trăiesc într-un cort, de la adunările de seară la foc, de la o furtună. Cine a vrut să pescuiască. Dacă într-adevăr mergem la pescuit, atunci numai pe anghilă). Dar pentru asta, nici măcar o barcă nu este suficientă.
Dar, mulțumesc pentru sfat. Am citit despre Velia.

Încă o dată, repet că totul este cunoscut în comparație)) Seliger este prea populat. Ce sălbăticie nafig? aveți nevoie de nord. există doar 50-60 km pentru a conduce spre Demyansk. sau Leningradka la Valday, și apoi 40 km în lateral.