Restul în Limassol comentarii de turiști

Dacă preferați în timpul sărbătorilor, nu numai pentru a admira marea și se află pe nisip pur, ci o plimbare prin străzile orașului, aranja o excursie cu barca pentru a explora istoria si arhitectura - pur și simplu trebuie să vizitați Limassol.

Limassol este un oraș imens, centrul de afaceri al Ciprului. Cu siguranta nu va fi plictisit de nimeni - exista intotdeauna o alegere unde sa mergem. În după-amiaza sau seara puteți merge pe malul digului și în vechea parte a orașului, mai ales în seara luminilor, cetatea din orașul vechi și digul arătat.

Limassol va avea o plăcere: o mare caldă și curată, bucătăria delicioasă și prezența unui oraș armonios, unde puteți merge liniștit. Ciprioții sunt oameni foarte prietenoși și simpatici. Rusii iubesc. Turiștii din Limassol sunt respectați și încearcă să facă plăcut. În Cipru vorbesc mult în limba rusă, nu există dificultăți în hotel, în restaurant sau în oraș.

În oraș este mai bine și mai profitabil să călătoriți cu autobuzul. Biletele pot fi achiziționate direct în autobuz. Opțional, puteți lua un taxi sau puteți închiria o bicicletă.

În Limassol există multe de văzut:

dashylu

Faceți imediat o rezervare că turiștii care au venit pe plajele din Ayia Napa, impresia este diferită, pentru că aceasta este o stațiune pentru tineri, viața se fierbe acolo - restaurante, cafenele și discoteci sunt deschise non-stop.

Mi sa întâmplat să mă odihnesc în Limassol. Orașul după standardele Ciprului este mare (a doua ca mărime a populației după capitala insulei Nicosia). Acesta este un fel de centru de afaceri, aici este cel mai mare port cipriot.

Orașul se întinde de-a lungul coastei Mării Mediterane pentru mulți kilometri. De fapt, strada ocupată este singură, se întinde de-a lungul apei. Există taverne, cafenele, restaurante și o mulțime de magazine de unde poti cumpara toate ─ produse alimentare și suveniruri la nurcă și bijuterii de argint (prin modul în care, blana si argintul au decis să ia departe de Cipru, de bună calitate și costuri mai mici decât în ​​țările CSI ).

evgeniya0590

În ceea ce privește orașul Limassol, pot spune că orașul Paphos mi-a făcut o impresie mult mai bună. În Limassol, așa cum mi sa părut, o mulțime de turiști ruși și personal - turcii. Ambele impreuna impresioneaza ca am zburat in Antalya si nu pe insula Cipru. Este exprimată în multe privințe - turci obsesivi, discurs puternic al compatrioților noștri, muncitori vorbitori de limbă rusă din magazine și hoteluri.

Luminora

Mersul în Cipru a ales o stațiune de unde ar fi convenabil să călătorești la obiectivele turistice. Lymmassol în această privință era cel mai convenabil, deoarece era la aproximativ aceeași distanță de toate. Nu am mers cu mașina de transportul public, așa că am luat o mașină timp de 4 zile. În Limassol, chiria este relativ ieftină.

Plajele din oraș sunt mici, în sensul lățimii, și toate sunt libere. Dar paturile sunt de 7 euro. Apa este curată, dar seara, algele vin de undeva. Nisipul este neobișnuit, de culoare gri, deoarece originea vulcanică este afectată. Într-o formă umedă, aceasta arată complet neatrăgătoare, dar este utilă pentru tratament. Vindec articulațiile și bolile de piele.

Restul în Limassol comentarii de turiști

La câțiva pași de plajă există numeroase baruri și cluburi. Unele admitere sunt gratuite, dar în unele plătite, dar cât mai aproape de plaje sunt distribuite pliante la intrare, puteți conta pe o reducere de 20% și un cocktail gratuit în interiorul.

În Limassol, un frumos parc central, cu o cale de palmier. În apropiere puteți vizita cetatea Limassol, dar este un amator.

Am decis să mergem la unul dintre parcurile locale de apă. Ei au ales Watermania numai pentru că a fost înconjurat de o pădure de citrice. Imaginați-vă ce este aroma!

În ceea ce privește nutriția sunt scumpe, dar randamentul și situația există întotdeauna: porțiuni sunt servite peste tot cal, astfel încât unul pentru două persoane dispărute din cap.

Nataly

În Limassol, nu am fost accidentali. Chiar am vrut să merg în Cipru, dar la prețuri era cel mai accesibil oraș. Ne-a plăcut cu adevărat, pentru că toți cu moderatie, și cel mai important - această stațiune nu este pentru un anumit nivel de oameni, ci pentru toată lumea. Există o gamă completă de divertisment pentru copii, pentru tineri și pentru persoanele în vârstă.

Sunați mai mult pe plaja Lady. Este un loc destul de liniștit, unde puteți înota cu o mască, priviți la creveți și pești mici. Un minus este foarte mic, care nu este clar de unde provine din numar mare. În general, apa este aproape peste tot cristal clar.

Din divertisment ne-a plăcut să ne plimbăm prin orașul vechi, să urcăm acolo pe turn în speranța de a vedea o priveliște uimitoare asupra orașului, dar au fost dezamăgiți. 3 euro - o pisică sub coadă. Mai sus, orașul nu este interesant.

Am fost la parcul acvatic, cu toate că nu destinate inițial, doar atunci când mersul pe jos prin teritoriul portului cineva local, ne-a înmânat un pliant cu reducere de 15%, așa că am decis să mergem. Mare de oameni, zgomotul copiilor și departe de muzica tare mult, și nu poți înota în mod corespunzător, din moment ce totul este plin de oameni. Pe plajele lor mult mai mici.

Restul în Limassol comentarii de turiști

Prețurile din Limassol sunt cu adevărat suportabile. Am reușit să mănânc bine pentru 4 euro și, în general, cina pentru două persoane pentru 18 euro - este normal. Apropo, porțiunile de aici sunt atât de mari, încât puteți mânca numai unul câte unul. Oamenii de pretutindeni sunt ospitalieri și discret, decât populația locală diferă în mod favorabil de cea turcă.

Marisya

În vacanță ne-am plimbat cu noroios Moscova, cu ploi preprotivneyshim mocnită, vânt și situația generală meteo josnică. Și aterizând în aceeași seară la Larnaca, plecând de la clădirea aeroportului, am inhalat umed și cald, într-un aer parfumat special al stațiunii. A fost minunat! A devenit clar că nu suntem în pericolul de a fi înghețați aici, dar este o șansă bună să ai o vacanță frumoasă.

Locația noastră a fost Limassol, chiar și în afara sezonului activ și plin de viață. Nu au regretat niciodată că alegerea a căzut pe acest oraș. În total au fost suficiente: cafenele, magazine și chiar cluburi de noapte. Despre mare și soare pentru a vorbi în mod inutil, aceasta este principala atracție și nevoia oricăror turiști în orice moment al anului în Cipru.

Anna Sotskaya

Cu o săptămână în urmă, s-au întors din Cipru, au avut o odihnă cu prietenii în Limassol. Impresii ale mării, se odihneau bine, se odihniseră, se vindecau și primeau multe emoții pozitive. Limassol este o stațiune frumoasă și veselă, unde există o mulțime de ruși. Peste tot, auzim vorbirea noastră și întâlnim fețele zâmbitoare ale compatrioților noștri. Vremea a fost caldă, dar nu a fost prea cald, aerul sa încălzit la +28, iar apa a fost minunată +25 +26. Plajele din Limassol sunt nisipoase, cu nisip cenușiu special, benefic pentru sănătate.

Ne-am oprit la hotelul Crowne Plaza Limassol 4 *. Un hotel minunat, cu o plajă de nisip proprie și două piscine. Camerele pe care le aveam erau cu vedere la mare, iar în Cipru ne-am bucurat de răsărituri și apusuri de soare. Spectacolul este pur și simplu uimitor, când soarele se ridică treptat și culorizează marea în tonuri diferite. În hotel existau biliard și tenis, iar oamenii noștri au dispărut acolo și am vizitat sală de gimnastică, masaj și spa.

De două ori a vizitat clubul de noapte 7 Seas. Clubul a placut atmosfera de la club este liber, dar nu obraznic, mulți călători cu vârste cuprinse între 18 și 60 toate cu distracție și dans între. Adesea, se așeză într-o cafenea, savurând un vin local delicios și admirând peisajul. Am vizitat-o ​​excursie și am privit ruinele antice polis Kourion și Amathus, a vizitat castelul-fortăreață cavaler de Kolossi, a fugit peste mall-uri și sa întors acasă în speranța de a vizita din nou Cipru.

Dasha Luchok

Cipru este un loc uimitor, chiar și zeii greci au venit să se odihnească în Cipru după o muncă grea pe Olympus glorios.

Cei care au vizitat Cipru nu pot să nu observe castelul din Colossia și nu fac excepție. La acest hotel elegant atracții Limassol citit într-o revistă, unul dintre turiști au împărtășit impresiile și fotografii neobișnuit de frumoase, din moment ce Colossus castel medieval a devenit visul meu, pur și simplu trăiesc cu ideea că trebuie neapărat să-l vezi. Și acum visul meu sa împlinit, după ce am ajuns în Cipru primul lucru pe care l-am făcut - am mers acolo exact. Așa cum sa dovedit a fi destul de ușor de găsit - se află într-o clădire "cap de sus" din centrul istoric. Localnicii mi-a spus că castelul a devenit celebru după ce a fost încoronat legendarul Richard Inimă de Leu cu Berengaria de Navarra. Există un concept semi-mistic - energie istorică, atât de multe cupluri căsătorite moderne încearcă să urmeze exemplul regal. În ciuda faptului că numai pereții și exponatele sub sticlă au supraviețuit originalelor, atmosfera este pur și simplu saturată de energia foarte istorică. În cazul în care transferul este în interioarele bibliotecii vechi, se pare ca si cum ai intra in intriga filmului la nunta in sine Carrie Bradshaw.

spilcuit

Hotelul meu - "Marathon Beach" este într-un loc bun. Metru 20 de la intrare - oprirea rutei "Amathus-Center". Pe ea m-am dus în fiecare zi, cu excepția zilelor de vizitare a obiectivelor turistice. Poți, dacă vrei, să mergi pe promenadă până la centrul plimbării, dar a fost păcat să-ți petreci timpul. În centrul vechi, nici măcar nu știți în ce țară vă aflați. Cartierul turcesc este imens, piața are și un accent estic. Numai pe strada, unde băncile și omniprezentul McDonald's arată în mod clar că Turcia încă nu este. vedere Sad - obiective sunt încă ferestrele caselor, unde au locuit până în 1975 etnici turci, în timp ce pentru case, evident, sa uitat după și nu există nici o întrerupere, care, în cartierele noastre abandonate atât de evidentă. Este foarte plăcut să rătăciți acolo.

Daria

Nicăieri în Cipru nu s-au întâlnit atât de mulți oameni care vorbesc ruși, ca și în Limassol. Și nu sunt doar comercianți și chelneri, ci și localnici obișnuiți. Toți sunt foarte primitori și ospitalieri. Limassol poate călători fără a cunoaște limba engleză, toată lumea vă poate ajuta și spune. În Limassol, un climat minunat, este destul de cald, dar nu există căldură extenuantă. Ploaia, și chiar și vremea tulbure aproape nu se întâmplă niciodată.

Hrănit în Limassol este foarte gustos și foarte mult. Și prețurile sunt destul de ieftine, am avut cina la 20-30 de euro. Este cu desert și vin. Apropo, asigurați-vă că încercați vinurile, sunt incredibil de gustoase. Luați doar mâncăruri naționale și fructe de mare. O atenție deosebită trebuie acordată dulciurilor, deși sunt calorice, dar foarte gustoase și dulci, în special rahat-lukum.