Numai adevărul despre zborurile internaționale cu transplanturi, călători cu ușurință!

O parte semnificativă a bugetului este costul drumului. Este pe aceasta și a salvat cel mai mult. Costul zborului direct a fost de 2 ori mai mare decât zborul cu transfer. Acesta a fost cel mai puternic argument pentru a învăța cum să zboare în acest fel.

Pentru a cumpăra un bilet, am ales agent.ru, făcută cu atenție din datele de pașaport, se pare că este necesar să plătească un bilet pentru o oră, a fost nicăieri să se retragă, într-un moment cu cărțile mele amortizată 500 euro pe copil și bilet dus-întors pentru adulți. Pentru prima dată în viața mea, am cumpărat ceva pe Internet mai mult de 100 de dolari. Pe e-mail a venit o scrisoare, cererea la care am fost rugat să tipăresc și să arate unde ar fi fost necesar. De fapt a fost un bilet. Senzațiile erau ciudate - deliciul - este într-adevăr atât de simplu și de emoție - și poate că nu totul este atât de simplu. Am citit din nou pe forumurile călătorilor independenți, tot ce am făcut a fost ca adevărul. Cu toate acestea, entuziasmul a dispărut numai după ce în centrul de viză al Franței au fost recunoscute aceste bilete de hârtie.

Încasări care indică ruta de bagaje

Și aici suntem la aeroportul Sherementevo. Ei și-au arătat pașaportul și i-au predat bagajele. Am primit cărți de îmbarcare. Nu au fost necesare imprimeuri magice de la imprimanta noastră. Între aeronava pentru transplanturi a fost de aproximativ o oră și am fost îngrijorat de faptul că nu am avut timp pentru a colecta bagajele și o va livra din nou. Traseul nostru spre Paris a trecut prin Roma. Am întrebat aeroport funcționar, du-te acolo bagajele direct la Paris sau Roma, trebuie să-l cunosc? Din anumite motive, nu am avut timp să mă gândesc la asta înainte. Răspunsul nu a fost simplu: „Știi totul, doar așa acoperi.“ Mi-am amintit că, odată ce deja zboară cu o călătorie de transfer și bagajele singur, sa obișnuit cu o chitanță pentru bagaje și a dat seama că valiza preferată va sosi la Paris, pe cont propriu.

Suntem la bordul Italiei, zboarăm la Roma. Roma, aproape nativ, în care am fost deja de trei ori. Zborul a fost urmat de atent, echilibrat și de înțelegerea mea engleza, italieni. Zborul a fost rapid și plăcut, creierul a început să se odihnească, pentru că nu exista nici un discurs rus, nu înțeleg limba italiană, dar nu am ascultat engleza.

Ștampila de pe intrarea în zona Schengen a fost livrată imediat, imediat ce am părăsit avionul. Am găsit rapid rack-ul potrivit de unde să obținem permisele de îmbarcare, vorbind doar cu câțiva angajați la aeroport. Aveți timp să cumpărați haine italiene în buticuri. "Toate drumurile duc la Roma!" - nu mi-a ieșit din cap. Și am regretat deja că nu am optat pentru opțiunea în care aveau circa 8 ore între zboruri și era posibil să avem timp să ne plimbăm prin Roma. Ei bine, haide! Vom construi o altă dată.

De la Roma zboară AirFrance, au fost tratate pentru băuturi și cornuri, a fost de două ori mai sonny mulțumit, pentru că masa de prânz și micul dejun italienii sa culcat, și cornuri - este mancarea preferata!

Globul realizat manual în muzeul satului Barcelona

O oră mai târziu, am primit valiza, brăzdat de Aeroportul Charles de Gaulle Paris infinit în căutarea unui simplu oprire a numărului autobuz 351, care timp de 1 oră și 5 euro au adunat la hotelul nostru. Pentru 220 ruble pentru două, este de neconceput să ajungi la orice aeroport din Moscova! Despre aceste autobuze mici în cazul în care scrie, dar ei merg într-adevăr, la intervale de aproximativ 30 de minute mai mult, aceste autobuze ply pe timp de noapte, deși intervalul de 1 de ori pe oră, iar autobuzele de noapte sunt mult mai confortabile. Înapoi am revenit la ea și pentru aceiași bani.

Taxele de îmbarcare pentru călătoria de întoarcere ar putea fi obținute numai în mașină, a fost necesar să se indice numărul biletului, apoi au fost la îndemână exemplarele magice ale biletelor. Cupoanele au sărit imediat în ambele zboruri. Paris - Turin și Torino - Moscova. Un aeroport italian internațional neobișnuit de mic. Chiar și fără taxe vamale, nu era absolut nimic de cumpărat. Vederi frumoase de la ferestrele aeroportului spre munți, îngropate în ceață de dimineață.

Vara trecută, plecând la Barcelona, ​​am cumpărat bilete prin Viena la intervale de 16 ore după-amiaza între zboruri și în întoarcerea prin München.

Așteptați programul. Ora Moscovei 2-00

Plecând de la Viena. Zborul nostru a fost reținut timp de 2 ore din motive tehnice. Sunt zboruri regulate pentru tine, m-am gândit. Înainte de debarcare, am mai petrecut o oră în așteptare. Unii pasageri au fost invitați, dintr-un anumit motiv, la tejghea de la poarta spre pământ. Am ascultat și mi-am dat seama că a fost pentru pasageri în tranzit să re-aranjeze treciile de îmbarcare pentru alte zboruri de la Viena. Toată lumea părea mulțumită.

Această călătorie a fost foarte informativă în probleme tehnice. Cu o coincidență incredibilă, unul dintre tovarășii noștri nu a putut să meargă. Sa dovedit cu 2 zile înainte de plecare, biletele pe care le-am avut pentru un tarif nerambursabil. Doar în cazul în care am scris companiei în care am cumpărat, am fost returnați aproximativ 25% din prețul biletului, adică de fapt tariful în sine este irevocabil, iar serviciile aeroportuare nu sunt un tarif și se întorc.

În Barcelona a zburat noaptea, autobuzul nu arata, le era teamă că nimeni nu ar întreba dacă cardul din iphone nu a funcționat, a luat un taxi. Ce a fost surpriza noastră când am ajuns la hotel, în viața stradală, poți spune că începe!

Dacă nu aveți suficienți bani sau timp pentru a călători - abonați-vă la Lumea fără Frontiere! și alăturați-vă!

Vă mulțumim că le-ați spus prietenilor făcând clic pe butonul rețelei dvs. sociale preferate!

Din nou în Turcia. Deci, a existat o viață care exact un an mai târziu, m-am întors la locurile preferate: Goreme, Urgup, Uhchisar, Fethiye, Saklikent, Guzelcamli, Istanbul. Desigur, că după fiecare călătorie granița cu necunoscutul este extinsă, întorcându-se întotdeauna cu un sentiment.

Prima cunoștință cu căile ferate turcești sau cu trenul de la Selcuk la Izmir. De fapt, călătoria cu trenul prin Turcia nu a fost inclusă în planurile noastre de data aceasta. Pregatirea pentru ultima calatorie a realizat ca reteaua era pe calea ferata.

Pentru mine a fost întotdeauna un mister pentru care zborurile cu un transfer sunt mai ieftine decât zborurile directe. De obicei, eu zbor mereu între Lisabona și Moscova cu un transfer, dar odată un transportator direct, am făcut astfel de prețuri pe care nu puteam să le refuz. În planul în direcția opusă erau 7 pasageri (șapte). Comanda aeronavei a fost mai numeroasă, probabil ... astfel de lucruri 🙂

Olya, eu zbor mereu cu o schimbare. Economice și fără probleme cu bagajele. El însuși călătorește. Principalul lucru în prealabil este alegerea unui zbor convenabil. Pe astfel de zboruri, prețurile se schimbă rapid - ele cresc.

Totul este corect și este necesar să zboare și să nu-ți fie frică de transplanturi. Am zburat aproximativ 7 ani. Totul a început cu un zbor spre Insulele Canare - a trebuit să zboare cu un transfer în Madrid, deoarece nu există zboruri directe. Și mi-a plăcut foarte mult, mai ales am început să încerc să fac transplanturi lungi zilnice (6-10) ore, de data aceasta a fost suficient pentru a face o plimbare în diferite capitale ale lumii, unde au existat transplanturi. Uneori am făcut chiar și un transplant pentru o zi (petrecut noaptea într-un oraș într-un hotel înăuntru, în timp ce bagajele însuși erau supraîncărcate mai departe de-a lungul traseului)
Prețurile pe o serie de site-uri străine (în special engleza, unde pentru lire sterline :-)) este adesea mai mică decât cea a transportatorului aerian în sine.
Din majoritatea aeroporturilor europene este foarte ușor (30-40 de minute) să ajungeți în centrul orașului și costă de obicei 2 Euro.
Aici nu sunt de acord cu tine pentru 200 de ruble. să nu se întâlnească la Moscova Aeroporturi, numărul: costul metroului + costul autobuzului de oraș (№ 851) de la stația râului la orice Sheremetyevo (rata obișnuită a orașului) și se obține pentru o persoană de aproximativ 1,5 Euro.
Despre Aeroexpress Sunt tăcut - prețurile sunt cosmice, am zburat de la Moscova la St. Petersburg pentru acest preț (270 ruble fără bagaje).

Igor, într-adevăr, atunci când nu vă grăbiți, vom merge în acest traseu Sherementevo metrou + 851, dar blocajele de trafic Moscova nu sunt date întotdeauna șansa rămâne fără timp, de multe ori vine acasă în tren și timpul limitat pentru a muta.

De asemenea, am zburat spre Corsica cu un transfer și impresie nu este foarte ... drum „acolo“ a avut loc, mai mult sau mai puțin: Novosibirsk C-Petersburg urmatorul zbor de zi la Nisa și transferul la un alt terminal pentru zborul către Bastia. Ce a lovit imediat: în Sankt-Petersburg, ne-am mutat de la un terminal la altul ... pentru bani și mult, în Nisa - gratuit, confortabil în autobuz. Un „dar“ - mei limbi complete naznanie dificil să dau seama în cazul în care pentru a găsi autobuz, iar reprezentantul companiei aeriene nu a fost acolo. Călătoria inversă era pe aceeași rută, dar cu mare dificultate. Timpul dintre avioane a fost de numai 2,5 ore, dar aici mă învinovățesc: nu era nimic de crezut în afirmațiile că nu ar exista probleme. Plecarea din Nisa a fost reținută, cauza nu a putut fi clarificată. Reprezentantul companiei aeriene a avertizat că am fost un pasager de tranzit și că el ne-a asigurat că ne vom întâlni și că vom fi livrați repede în avion. Vai! În Petru am ajuns târziu, dar înainte de plecarea zborului nostru din Novosibirsk. Cu același zbor întârziat a sosit din Germania, au existat, de asemenea, de pasageri la Novosibirsk pe teren lotnomu am putea livra imediat la aeronavă, dar nici măcar nu am întâlnit, nu au anunțat în cazul în care pentru a merge. Dar chiar și atunci când am descoperit că însoțitorul ne-a luat în tranzit, a fost încă 0,5 ore înainte de plecare, totuși, biletele noastre au fost deja vândute (după cum se explică). Ne-au aranjat, este adevărat, bine: în hotel cu cină, prânz și mic dejun, iar a doua zi prin Moscova au trimis la Novosibirsk. Pentru mine, am decis că zboară cu transferurile - nu e pentru mine, este păcat că nu toți au valize reysy.I directe noi, din păcate, sunt transferate de la un zbor pentru a face :(