Ne-am închis ochii, iar cel îndepărtat a venit cu o insulă

Au existat câteva locuri în călătoria noastră în Mexic, despre care nu puteți scrie cu o conștiință calmă într-un blog. Ei bine, despre asta, stii - am fost acolo, am baut bere miere, dar nu ca nu am intrat in gura mea, insa nici mustaiele nu au trecut. Cât de mult puteți spune despre o bifă pe hartă? Poate că, cu câțiva dintre ei, voi face doar asta, și Isla Mujeres. care apare în titlul postului de astăzi, a fost să înțeleagă tocmai această soartă. Dar ceva sa întâmplat în ultima clipă în mine, și o duzină de fotografii, pe care am reușit să le distrugem împreună, îmi pare rău să arunc. Așadar, fiți - suntem din nou în Caraibe, în jurul nostru nisip alb și valuri de culoare azurie ...

Isla Mujeres. sau Insula Femeilor tradusă în limba rusă - o mică bucată de pământ cu o suprafață de 16 kilometri pătrați, situată la 20 de minute de orașul Cancun deja familiar. Am decis să vizităm acea zi în care era necesar să părăsim apartamentul închiriat în Cancun (am scris despre el în postul anterior). Astfel, o lovitură vom ucide două păsări cu o piatră: Du-te la o nouă locație, și în locuri noi, suntem dornici de durere și a dat un sentiment justificat al înlocuirii forțate a locuințelor, pentru că o excursie la Isla Mujeres estimează că cele două nopți. Ghizi ne-au promis o odihnă măsurată, înconjurată de kilometri de plaje pitorești și de tufișuri de junglă de palmier. „Mersul pe jos ca o plimbare!“ - ne-am decis si cumpararea de bilete pentru marele alb barca barca plina de culoare, a mers să mănânce întregul set de plăcerile promise.

Isla Mujeres ne-a întâmpinat cu un port cu dale de lemn și terminale mici de paie acoperite, ceea ce le-a făcut să pară colibe. Vederea din barcă a inspirat speranțe pentru o simplitate și o singurătate provincială dulce. De pe țărm, palmele de nucă de cocos dădu din capul ospitalității, apa albastră gâlgâind ochii copiilor mici. Se părea că au fost câțiva metri mai mult și am legat paradisul.

Ne-am închis ochii, iar cel îndepărtat a venit cu o insulă

Dar când a ajuns la țărm, situația a început să se agraveze rapid. Clădiri ... Un număr mare de clădiri, și nu undeva în adâncul insulei, dar aici - pe prima linie, chiar la ieșirea din port. Piloții care se țineau de nisip și mixerele de beton cu imaginea insulei paradisului nu erau asociate cu noi deloc. De îndată ce ne obișnuim prima impresie neplăcută, deoarece nu sa întâmplat a doua - de la Barkers perforante hoteluri și magazine, un zel antreprenorial feroce, care a adus în jos doar de încruntare nostru Stern. Pe strada principală a insulei, care trece de-a lungul liniei de coastă, precum și câteva străzi aflate în interiorul saloane de masaj, agențiile de turism și restaurante - toate acestea sunt intercalate cu numeroase hoteluri.

Principalul contingent al turiștilor de pe insulă - americanii. Ca și în Cancun, întreaga industrie turistică a insulei este închisă pentru ei - alimente, prețuri, divertisment. De multe ori vă puteți plimba în restaurant, în cazul în care americanii nu sunt singurii vizitatori, dar chiar și proprietarii și lucrătorii lor, și se comportă în acest rol, uneori destul de frivol. Într-o astfel de cafenea, am comandat o salată de lumină și un cuplu de fructe proaspete, adăugând în același timp că avem nevoie de o băutură numai în stare proaspătă. Un semn știind, chelnerul a luat ordinul de-american și a fost în curând pe masa poartă suc, în funcție de gustul de conservanți, care este de câteva minute în urmă, migrat în geamul de la Tetrapak. Totul ar fi bine dacă acest individ nu este încheiat activitatea prin cec, care a fost listat prețul de suc proaspăt, care, din motive evidente oarecum mai sus ceea ce a fost propus în realitate, și chiar și implicit a aruncat procentul de serviciu - de asemenea, foarte american, și inițial regulile cafenelei nu sunt stipulate. La întrebarea noastră, „Sunteți sigur că, prietenul meu, care decide pentru noi nu pare să - pentru a da sau nu pentru a da un sfat, este cumva prea încrezut?“ - chelner psihanul, izbucni în blesteme, dar cecul este încă retipărită.

Principala divertisment pentru Isla Mujeres este de schi în jurul insulei pe căruțe de golf, care sunt închiriate aici la fiecare colț. Dar un cuplu de străzi pavate, pe care turiștii în general, acolo-aici și du-te, ai condus pe la colțuri îndepărtate ale insulei atracțiile locale - Piramida Lunii, castelul Ixchel, broaște țestoase de fermă și Garrafon parc acvatic. Ultimele două nu au fost interesați implicit noi, dar, de asemenea, să-și petreacă timpul nu prea patrimoniu arhitectural remarcabil al insulei, după site-urile mexican care au fost deja in spatele nostru, părea să ne oarecum naiv.

Ne-am închis ochii, iar cel îndepărtat a venit cu o insulă

Dar nu a durat mult. Curând, pentru a trece de-a lungul țărmului, trebuia să ne întoarcem prin rândurile zvelte de paturi de hotel.

Sunt gata să susțin că majoritatea dintre voi, văzând aceste fotografii, nu vor înțelege - ceea ce tocmai nu m-ar potrivi, în plus - le-ar găsi destul de tentant. Dar eu asigur - eu, ca orice persoană normală, trag pe frumos, așa că mâna mea a fost fotografiat doar cele mai frumoase locuri. Cea mai mare parte a teritoriului Playa Norte arată ca niște cadavre, cadavre, trupuri și umbrele, din care "amigo, o bere mai mult vă rog!" Se aude din când în când. Ei bine, de când suntem aici, hai să bem paharul de jos! Decât că, pentru o zi de dezamăgire suficientă, am căzut sub prima umbrelă și, după ce am căzut în uitare, am fuzionat cu o mulțime de turiști.

Și totuși voi fi corect - până la apariția hotelurilor și a șezlongurilor, Playa Norte cu siguranță era într-adevăr o plajă de paradis. Apa aici este cea mai strălucitoare culoare turcoaz, plaja este blândă, ceea ce face ca înotul să fie absolut sigur. În unele părți ale plajei, apa este disecată de bolovani de piatră uriași, asemănători cu spatele unei balene care a ajuns pe țărm.

Ne-am închis ochii, iar cel îndepărtat a venit cu o insulă

Nisipul de pe Playa Norte, precum și peste tot pe insulă, este alb și fin, ca făina.

Spre deosebire de Cancun, Isla Mujeres este plin de comercianți de suveniruri care bâjbâi de-a lungul plajelor. Ei comerț fiind în același timp discret din cap pana-n picioare agățate cu martisoare colorate, au tot felul ca să indiciu jucat în jurul valorii de petrecere a timpului liber stațiune american le de fapt Mexic!

Seara, pe Playa Norte și în apropiere de Punta Norte se întâlnesc tineri. Cineva aprinde luminile, cineva dansează cu cercuri, cineva bea doar bere, se uită la mare de ore întregi. Unde îmi sunt vârsta de 20 de ani, când aș fi apreciat în mod necesar o astfel de distracție? După treizeci de ani, când viața se transformă într-o aproape o căutare de zi cu zi, rutina de probleme mai mari, uneori, nu au suficient de care se învecinează cu indiferență, resemnare și un sentiment că timpul înainte la nesfârșit ... Dar, din păcate, cercuri răsucire de douăzeci de ani pe o insulă îndepărtată din Caraibe I chiar nu a visat.

Ne-am închis ochii, iar cel îndepărtat a venit cu o insulă

A doua zi la Isla Mujeres a fost aproximativ la fel ca și primul, cu singura diferență fiind că partea dens populate din Playa Norte, preferam locuri mai puțin aglomerate, iar ei trebuie să plătească tribut, pe insula este încă acolo. Pentru rușinea mea, pentru a întreba cum sunt numite aceste plaje, nu m-am deranjat. Poate - este tot la fel de plajă Norte, dar nu atât de populară din ea, pentru că prea departe de ea nu ne-am îndepărtat.

Am mers de-a lungul plajei, adiacente portului, pe care a aterizat ieri barca noastră turistică. Și, deși înot, cred că, nu este foarte bun - iar apa nu este atât de curat, iar plaja este un strat gros presărat cu turnat pe uscat alge marine, dar aici turma de pelicani, producția privorovyvyvayuschie cu bărci de pescuit și provocând astfel publicul în emoție incredibil, și încă aici puteți viziona navele retrăgeau în depărtare, amintiri și vis.

Și totuși, în ciuda prezenței unor momente plăcute, opinia mea este invariabilă: Isla Mujeres este cazul când imaginea externă este mult mai frumoasă decât conținutul intern. Amintiți-vă, la fel ca Picnic - "această insulă, unde totul nu este așa cum ne părea odată"? Nu e de mirare titlul de post am început cu o frază ușor sortită din acest cântec, care mi-a fost rotit în capul celor două zile petrecute pe insulă. Mi se pare că chiar și acest câine, înțelegând esența de a fi prin contemplarea apusului din Caraibe, a înțeles totul, dar nu a putut spune ...

Cum să ajungi la Isla Mujeres (Insula femeilor), Mexic

Din orașul Cancun (centrul orașului Cancun, Cancun Center) până la Isla Muheres, mai aproape de a pleca din portul Puerto Juares. Barca lasă la fiecare 30 de minute de la 5-00 la 23-30. Înapoi la Isla Muheres la Cancun, barca lasă la fiecare 30 de minute de la 5-30 la 24-00. Biletul costă 140 de peso mexicani (dus-întors), durata călătoriei este de 20 de minute. La Puerto Juares se poate ajunge cu taxiul (aproximativ 30 de pesos) sau cu autobuzul R-13, de-a lungul Avenida Tulum (bilet de 7.5 pesos). Înapoi la Isla Muheres la Cancun, barca lasă la fiecare 30 de minute de la 5-30 la 24-00.

Din zona hotelului (Zona Hoteliera) până la Isla Muheres feribotul pleacă de la plajele Playa Linda și Playa Tortuga. Costul unui bilet dus-intors este de 17 USD. Programul se schimbă.

Locuințe în Isla Mujeres (insula femeilor), Mexic

Am închiriat o cameră dublă într-un hotel modest pentru 350 pesos mexicani pe noapte. Dacă mergeți la Isla Muheres în timpul weekendului sau în zilele de sărbătoare, este mai bine să rezervați cazare în avans, deoarece multe familii mexicane se întâlnesc în aceste zile. Link-uri către site-urile prin care puteți rezerva în mod profitabil cazare în Isla Mujeres:

• Apartamente private, care se înregistrează în sistem la acest link, veți primi de la mine personal o reducere de 35 $ pentru prima rezervare;
  • Booking.com - rezervare hoteluri de diferite grade de confort, de la cele mai ieftine la 5 stele;
  • Roomguru.ru - motor global de căutare hotel pentru toate sistemele de rezervare, care permit găsirea celor mai mici prețuri.