La concurs :)
În vacanță cu soția sa a plecat în Emiratele Arabe Unite, în special am fost în emiratul din Sharjah. La domiciliu am planificat să vizităm Ferrari World. Au decis că vom merge pentru tine, care este mai ieftin, nu există nici o referire la ghidul + am dorit, de asemenea, pentru a vizita Moscheea Zayed Sheikh în Abu Dhabi.

În moschee am vrut soția mea mai mult, am vrut repede să intru în parc :) După ce am văzut moscheea, am luat un taxi și am mers la Ferrari World. Șoferul de taxi a spus câteva informații interesante despre regimul de mare viteză din Emiratele Arabe Unite, despre radar și poliție.

$ 62) pe persoană, dar plătiți la fel mai bine în moneda locală, tk. cursul nu este profitabil. Există, de asemenea, bilete VIP, au costat mai mult de 100 DHS (

$ 28), treci peste toate călătoriile fără coadă.

3. Challenge Fiorano GT - acesta este un roller coaster, reprezentând o cursă de două Ferrari - roșu și galben. Două echipe concurente încep să se deplaseze de-a lungul pistelor paralele, proiectate pe baza unor piste GT reale din întreaga lume. Ne-a plăcut, chiar a mers de două ori, nu atât de tare ca pe Formula Rossa, dar și interesant și interesant.

Lumea Ferrari - autocadabra

5. Fabricat din Maranello. O atracție liniștită, de asemenea, este pusă în remorci și prezintă ciclul complet de creare a unei mașini Ferrari.

6. V12. Așteptat din atracție mult mai mult, de fapt, nu a fost foarte bun, plus de unde altcineva și umed să ieșiți. Dacă dintr-o dată cineva va lua un impermeabil. Sunteți trimis pe o remorcă pe o călătorie în inima motorului Ferrari, dar nu a făcut o impresie specială.

7. Galleria Ferrari - galerie de mașini Ferrari. Prezentat Ferrari de ani diferite, interesant, informativ, frumos)

8. Conducerea cu Campionii - Simulator de curse Ferrari. Stați într-un fotoliu și în cârnați - adică se creează o imitație a mișcării pe boli. Dar nu foarte realist, la Paris Disneyland există o atracție similară - Star Wars, acolo mai mult, traficul este mai real.

Încă există 2 simulatoare ale acestor curse, acolo este necesar să vă înregistrați în avans. Scuderia Challenge - pentru extra. taxa de 85 de dirhams (se spune foarte abrupte, dar înregistrarea nu mai era în această zi), a doua este de asemenea înregistrată, dar este inclusă în prețul biletului principal. Ie dacă doriți să obțineți aceste atracții, atunci trebuie să vă înscrieți imediat după sosirea în parc.

Lumea Ferrari - autocadabra

Restul atracțiilor sunt toate liniștite, pentru copii.
În clădirea parcului în diferite locuri instalate autoturisme Ferrari, vezi imaginile. Mâncarea este scumpă în parc, dacă doriți să salvați, luați Butera cu ei în magazine, de asemenea, totul este scump, magneți de 30 de dirhami, cu simboluri cum ar fi Ferrari puteți cumpăra în orașul de la 5 dirhami.
Am plecat în parc la ora 6, a luat un autobuz la stația de autobuz (numărul 170180190), și a mers) La plimbare cu autobuzul Abu Dhabi timp de aproximativ o oră, a reușit să vadă o mulțime de interesant, în întuneric, orașul este chiar mai frumos decât ziua)
Am ajuns la stația de autobuz, am cumpărat bilete la Sharjah, am așteptat autobuzul și am plecat.

Costurile totale pentru călătorie pentru două au fost 663 Dhs (

autobuz la stația de autobuz - 2 * 2 dirhams
autobuz spre Sharjah - 25 * 2 dirhams
taxi la hotel - 10 dirhams

Concluzie. Eu, ca iubitor de masina, mi-a placut, a fost interesant si instructiv sa ma uit la modelele Ferrari din diferite anii de productie, motoare, pistoane etc. Ie Vreau să spun că eram mai interesant decât soția mea. Dacă mergeți acolo cu copiii, atunci pentru ei există multe atracții diferite pe care nu le-am vizitat.
Apoi, imaginile rămase care nu au fost incluse în post, există pistoane, motoare, arbori cotiți și alte mașini care stăteau în clădire.
ps. Articolul a fost scris împreună cu soția mea :)