Hydra l unitate de recenzii

Hydra l unitate de recenzii

Să începem cu o descriere din partea dezvoltatorilor:
„Un cap este bun, dar șapte - mai bine!“ - asa a spus legendarul nuanțe magician, Seamus dual-cap, iar el a avut dreptate - una din Hydra sa antrenat mușcat de pe cap, când a încercat să timp de noapte, fără permisiunea de a intra în bucătăria Citadel lui! Formați pentru a ajuta pe Golem și pe Demoni, Hydra sunt cea mai bună protecție împotriva excesului de greutate! ".

Apariția acestor monștri cu multe capete terifiante sperie chiar si persoanele cu nervi de oțel, iar mirosul care iese din gura lor, capabili să se schimbe cu picioarele taurului. Dar trebuie să recunoaștem că nu se poate face față cu gestionarea golems și demoni mai bine Hydra! Este această facilitate care le oferă un loc în armatele puternice domnule, preferând o strategie defensivă.

Hydra - Unitatea legendara care permite altor trupe primi bonusuri suplimentare: „golems și Demoni crește rata globală de detașare de protecție condus de Hydra.“

Hydra l unitate de recenzii

Imaginea de mai sus arată că o Hydra poate întări până la douăzeci de creaturi corespunzătoare ale magistratului. Bonusul de protecție depinde de unitățile de asistență selectate. În acest caz, Golemul normal primește în plus 280 de puncte de apărare. Dacă înmulțim acest număr cu 20 (câte Hydra se poate îmbunătăți), obținem un bonus total de 5 600 de puncte. Când folosiți această creatură legendară cu trupe mai puternice, bonusul maxim poate ajunge la 6.160 de puncte.

Este important să înțelegeți că Hydra, care acționează ca gardian al castelului lui Mesia, este o creatură complet diferită, cu propriile sale avantaje și posibilități. Dezvoltatorii descriu acest apărător după cum urmează:
"Hydra va lupta pentru castelul tău ca un războinic obișnuit de apărare. Dacă se află în bătălie, faceți clic pe ea - iar Hydra se va recupera în 2 ore. Dacă un prieten vă vizitează castelul și dă clic pe Hydra căzut - se va recupera imediat! ".

Hydra l unitate de recenzii

Hydra este disponibilă în orice moment în versiunile de browser ale jocului, și foarte curând, împreună cu jocul "War of Thrones" va apărea în gadgetul dvs. mobil!

Utilizați Hydra împreună cu trupele defensive ale magistratului, în special cu Golemii și Demonii. Doar o astfel de combinație de trupe va maximiza întregul potențial al acestei creaturi legendare.

Pentru că nu puteți uita despre această creatură legendară atunci când este vorba de respingerea unui atac grav. Este aproape imposibil să oprești dragonii, necromanții și alți adversari care atacă fără a folosi Hydra și trupele Magistratului ca suport!
Acești monștri cu șarpele pot deveni principala apărare a castelului dvs., dacă puteți combina corect forțele defensive. Hydras vorbește cu inamicii foarte scurți și de obicei morți pentru atacatori!

Cel mai simplu mod de a reface armata lui Hydra, l cumpere pe piața umbră. Această achiziție este o investiție serioasă în viitor. Crede-mă, este mai ieftin doar pentru a construi un sistem defensiv puternic, adăugând la unitățile sale legendare ale armatei decât pentru a recupera pierdut în trupele de luptă. La niveluri înalte, un joc fără trupe defensive grele este periculos pentru jafuri constante. Dar este necesar să se consolideze armata hidro, deoarece situația se schimbă în mod dramatic - armata, condusa de aceste creaturi legendare, capabil să respingă cu ușurință un puternic domnule!

Joaca "Războiul tronurilor" chiar acum!