Excursie la argazi și vyvody, ghid pentru regiunea Chelyabinsk și Chelyabinsk

A revenit acasă până astăzi până la șapte seara, în final de 290 km. Am mers la rezervorul Argazinskoye. În ciuda unei previziuni meteorologice bune. Cel puțin, ploile abundente nu au promis. Cea mai mare parte a drumului pe care am trecut-o mai devreme la maraton, dar dintr-un anumit punct am trebuit să merg pentru prima dată.

Excursie la argazi și vyvody, ghid pentru Chelyabinsk și regiunea Chelyabinsk

Navigatorul cu siguranță ajută, dar ar fi mai bine să luăm o hartă, dar am uitat. Apoi mi-am dat seama că navigatorul trebuie să facă o scară mai mică, atunci este mai bine să vezi unde te duci.

Pe drum, în satul Khalitov au întâlnit o compoziție artistică incredibil de frumoasă. Apoi trebuia să mă mișc lent, ca să nu zdrobesc două clanuri de gâște locale.

Excursie la argazi și vyvody, ghid pentru Chelyabinsk și regiunea Chelyabinsk

Am ajuns la Argaz.

Da, cu siguranță nu este Turgoyak. Din Turgoyak puteți bea apă, nici măcar fiartă. Și aici nu aș bea unul fiert. Ne-am plimbat de-a lungul țărmului. Sa dovedit că există un număr imens de prăjituri de vaca și căpșuni de pădure. N-am mai văzut așa ceva în viața mea, mai mare decât cuiul unui deget inelar. Dar un mic dezavantaj. O altă pereche de zile însorite și ar fi doar yum-yum.

Hrișcă sudată, care a fost adăugată la ceapa pasteurizată cu morcovi, roșii de dovlecel și carne de vită. Ei au mâncat-o pentru slavă, lustruită cu un pescăruș.

Excursie la argazi și vyvody, ghid pentru regiunea Chelyabinsk și Chelyabinsk

Cumva au hotărât că nu mai este nimic de făcut aici. Bathe - e rece. Soare - practic nu există soare. Sledontsa a spălat mașina. Și tocmai s-au adunat și au început, cum a început ploaia. Am ajuns la el sub Kuznetsky. se îndreptă spre Karabash și începu să privească unde s-ar putea întoarce să se apropie de țărmul uvililor. Am observat congresul, am plecat. Stânga gard de produse ale întreprinderii. pe care lucrez, pe dreapta, așa cum mi se părea, un teritoriu liber.

La început m-am bucurat, spun ei, au găsit aici un loc pe Argazi, și aici și pe Uvildy. Dar bucuria nu a fost lungă: după ce au mers mai departe, au văzut că acesta este un teritoriu pentru care se plătesc bani pentru intrare. Și totul a devenit clar că în vremea decentă există un număr mare de mașini. Mirosul nenumăraților brazieri, vuietul copiilor, sunetele rapului rusesc (fără sens și nemilos) sau radioul "Chanson", toate acestea îl urăsc atât de mult. Deși banii pentru intrare aici, aparent, sunt îndepărtați, dar teritoriul arată foarte neîntemeiat: gunoi, sticle PET, cutii de conserve, etc. Există, totuși, tipuri de toaletă din lemn, cum ar fi "toaletă". Pe scurt, acest loc din lista locurilor potențiale de recreere pe care noi, fără tragere de inimă, le-am traversat. Ne-am întors la drum, ne-am dus înapoi spre Kuznetsky și mai departe, Argayash. De la drumul Kuznetsk draga, de multe ori înainte de a călători pe maraton de biciclete. Am fost obișnuit cu maratonul cu bicicleta, că turnul celular al lui Argayash se răsucea pentru o vreme, dar apoi a apărut în mod neașteptat de rapid. Ploaia, apropo, sa oprit după Kuznetsky.

Pe drum, au încercat să se uite în pădure pentru ciuperci (puternic pryazyozoviki și obabki au fost văzute pe piață cu o zi înainte). Ca rezultat, doar pantofi înmuiate și o mare parte din haine prin intermediul.

Am ajuns repede la Argayash. Alte 10 km, mergeți la fabrica de spa Argayash și apoi pentru mult timp am un supermarket rural renumit. Știam de mult timp că era rece, dar tovarășii mei erau uimiți. Aici și așa mai departe, în mediul rural există un mic centru comercial, în comparație cu care SPAR este o fermă provincială. WiFi gratuit, destul de luminos. Sortimentul mai potrivit pentru METRO, decât pentru "Pyaterochka", orice alt clopot și fluier. Cafenea cu scaune înalte, atât în ​​bara, cât și în fața fiecăruia - o priză în care fumigatorul este blocat. Se înțelege că aici puteți sta cu netbook-ul dvs., scriind note pe blogul dvs.

Mai departe spre oraș au fost câțiva kilometri. Am condus prin Chelyabinsk și am condus spre Kopeysk să o luăm pe Eureka cu fiicele lui Masha. Ne-am întors acasă până la șapte seara. Am mers la roata la 290 km, nu a fost obosit deloc, mi-a placut foarte mult. O calatorie minunata!