Eructarea conștiinței mtsyri

Astăzi, dimineață, m-am dus cu familia la moșia Serednikovo (Mtsyri). De data aceasta am decis să vizităm un alt loc numit "kinogorodok", unde sunt fațadele de placaj ale unui oraș medieval și ale unei nave de navigație. Acolo, se pare că au filmat un fel de film, dar decorațiunile pentru acesta au fost decise să fie lăsate pentru distracție oamenilor obișnuiți.

Am ajuns acolo cu taxi pentru 350 de ruble. Apoi, încă 200 de metri au trecut de-a lungul drumului și au văzut că astăzi vizita în oraș și nava au fost închise. Gardienii ne-au spus că "ei au un fel de companie acolo, deci astăzi e imposibil". Ei bine, nu puteți face asta.

O navă cu niște rahaturi în loc de pânze pentru companie.

Eructarea conștiinței mtsyri

Apoi ne-am întors la conac. De asemenea, conacul a fost închis, dar pe lateral există o gaură în gard, unde toată lumea se urcă spre izvor pentru apă. Ne-am cățărat prin gaură și, de asemenea, ne-am dus în partea de primăvară. Acolo pe drum spre ea există o punte pitorească de construcție medievală, totuși, balustrada se prăbușește deja. Iar acele site-uri care nu s-au prăbușit încă sau au fost deja restaurate, sunt pierdute prin încuietori cu inscripțiile "sfat și dragoste".

Fragmentul balustradelor podului.

Arătați spre primăvară.

Eructarea conștiinței mtsyri

Podul, o vedere generală (toată această imagine, probabil există deja).

O cale prin pădure.

Proprietatea în sine era în mod suspicios puțini oameni, se pare că era încă devreme. Trepta, care era la stânga treptelor, a fost îndepărtată, dar un cort a fost așezat deasupra. Aparent, am decis cu soția mea, va exista și un fel de corporație.

În apropierea imobilului există un iaz, iar în mijlocul iazului există două insulițe. Partea țărmului aparține proprietății, pe de o parte este împrejmuită de un gard, dar în gard există o poartă neînchipuită. Când eram acolo ultima oară, toate plajele erau împrăștiate cu turiști.

Lacul. Acoperisurile satului Ligachevo sunt vizibile.

Eructarea conștiinței mtsyri

Un loc neobișnuit de frumos. Un alt nu ar fi în jur pe aici.

- Este un loc foarte frumos, nici măcar n-ar fi în jur ", a spus polițistul. Doi militieni cu sculpturi ale unui vulcan (o panglică de dungi roșii și albe) îi cer turiștilor cu gratar și băuturi spirtoase să părăsească moșia, iar branhiul a fost târât cu o vîrf. Va fi o corporație, au explicat ei, iar seara un salut.

Aici este jurnalul pe care l-am așezat împreună cu Pasha, când eram în Mtsyri ultima oară. Apoi erau niște grămezi de gunoi și niște rahaturi. Acum ceva mai curat.

Eructarea conștiinței mtsyri

În apropiere - satul Ligachevo. De acolo oamenii se îndreaptă spre mașini, îi lasă lângă țărm și stau pe țărm, lăsând în urmă un șemineu și tone de gunoi.

Pe malul pitoresc, două urme nezarastayuschie de la șemineu este clar vizibilă.

Pentru a trăi în Ligachevo sau în Firsanovka, după părerea mea, e de rahat. În primul rând, toate îngrijirile medicale sunt în Zelenograd. Și în Zelenograd, trebuie să treci prin trecerea de cale ferată, care poate fi închisă de foarte mult timp. Și, în plus, avioanele de la Șheremetyevo vin aici să aterizeze. În timp ce mergeam în jurul iazului, cel mai mare fiu număra aproape zece. Și toată lumea cu un râs și râs, și destul de jos - ai putea vedea cum produc șasiul.

Islet în iaz.

Eructarea conștiinței mtsyri

Pădurea de lângă primăvară.

N-am avut niciodată o imagine a primăverii - o mulțime era în picioare în jurul ei și toată lumea stătea cu canistre, venind pentru apă. Așadar, am o dorință de a merge la Mtsyri - pentru a merge în jurul casei de cinema, să urc pe navă, și să ia și o imagine a izvorului.

Ei au decis să se întoarcă de la Mtsyri la Zelenograd cu transportul public. Aproximativ o dată, un autobuz de 40 de ore pe oră merge până la Firsanovka, dar nu am așteptat-o ​​și am mers cu autobuzul numărul 42. Acolo, cartea obișnuită Mosgortrans nu funcționează, dar sunt magnetice. Acesta trebuie să fie adăugat la validator în timpul intrării și în timpul ieșirii ar trebui să fie coborât în ​​slotul de sub validator. Călătoria costă 23 de ruble.

Datorită faptului că limuzinele de nuntă au blocat drumul, autobuzul nu sa putut întoarce pentru o lungă perioadă de timp și, prin urmare, au întârziat pentru un alt număr de autobuz 7, care merge de la Firsanovka la Zelenograd timp de aproximativ treizeci de secunde. Traversarea căii ferate a fost foarte lungă pentru a se închide, coada de mașini a crescut mai mult de o sută de metri. Șoferii au ieșit din mașină, au fumat și au vorbit între ei:
- Există o barieră deschisă vreodată sau nu?
Camionul de incendiu se afla în linie cu ceilalți. Unii nu au putut suporta, s-au întors într-o zonă solidă și au mers înapoi la Zelenograd. Apoi bariera se deschise pentru câteva minute, omite mașinile și se închise din nou. Timp de cincisprezece minute, când așteptam un microbuz, au trecut doar două trenuri.

Când ne-am întors la microbuz, am fost speriat de câteva ori că vom zbura din drum, pentru că șoferul nu a fost confundat de turele ascuțite și a condus destul de repede.