Dolphin (adlerkurort) »pensiune

• de la aeroport: taxi ruta fixa nr. 105, pana la statia "Izvestia"
  • de la gară: cu autobuzul spre Sochi. Camerele - 61, 105, 123, 143, 187, 134, 58, 50. Mergeți la stația "Izvestia" sau "Adler Resort" aproximativ 5 minute.
  • de la stația de autobuz: cu autobuzul de transfer spre Sochi. Camerele - 61, 105, 123, 143, 187, 134, 58, 50. Mergeți la stația "Izvestia" sau "Adler Resort" aproximativ 5 minute.

documentele necesare sosirii

Adulți: voucher pentru un tratament spa, un pașaport, o politică de asigurare medicală obligatorie, carte sanatorial (formular cont 072 / y, aprobat prin Ordinul №834n), certificat de asigurare de asigurare de pensii obligatorii (dacă este cazul), contractul (politica) de sănătate voluntare asigurare (dacă există).

Copii: voucher pentru un tratament spa, un certificat de naștere (pentru copii sub vârsta de 14 ani), o politică de asigurare medicală obligatorie, ajuta la pediatru sau medic-epidemiolog despre absența contactului cu pacienții de boli infecțioase, un certificat de vaccinare, carte de sanatoriu copil (cont formular 076 / y, aprobat prin Ordinul №834n).

Apartamente 2 camere cu 2 camere

M-am odihnit pentru prima dată, la a doua vizită cu o fată. Îmi place totul. Există unele dezavantaje, dar ele sunt nesemnificative. În orice caz, serviciul și restul în sine corespund stelelor și descrierii declarate. Alimente, servicii și alte bonusuri - toate acestea sunt și am încă o impresie pozitivă. Uneori vane și ascensoare s-au blocat, dar instanța de judecată pentru anul trecut, au corectat această situație. Plaja este foarte mare și este situată chiar lângă clădire. Ei hrănesc foarte mult și delicios, nu găsesc deloc vina cu mâncarea. există posibilitatea de a merge pe excursii. În general, o bună impresie de restul.

Ne-am odihnit în luna mai. Sanatoriul însuși a fost restaurat și se pare că au fost multe schimbări pozitive - ele sunt aliniate la standardul occidental. Angajații sunt politicoși, nu se confruntă cu rude sau indiferență. Există numeroase distracții și proceduri medicale, cursul poate fi ales în avans și visul de a cumpăra ceva. Terapii de masaj, noroi. O bună natură și un teritoriu curat. Am fost mulțumiți de restul.

Elena - Sankt Petersburg

Numărul. nu este rău, există aer condiționat. totul funcționează. Dar patul timp de 7 zile nu sa schimbat niciodată. curățarea a fost de două ori. Putere. alegerea este minunată, totul este delicios! Dar mergeți departe la clădirea în care este situat restaurantul. cozile uriașe și piața de purici. Plaja. aproape și curat. Piscină. pentru taxă Diapozitive și paturi. Mai mult decât atât, nu mi-a plăcut faptul că avionul era la ora 22.00. și părăsind pensiunea la ora 12.00, a refuzat să reînnoiască numărul. Trebuia să mă duc să arăt unde să trăiesc până seara. La primire deschisă. De asemenea, pentru cei care călătoresc cu copii - pentru întreaga pensiune (mai mult de 1.000 de camere) în total 3. Paturi (pat suplimentar)

Un paradis în care uiți de viața trecută. Cu modul 11:00 - 3-00. =) Prin urmare, dacă trăiți în acest regim, atunci muzica nu interferează și da.

Natalia Vitalevna - Saransk

Relitat în Dolphin cu câțiva ani în urmă. Mi-am ruinat vacanta si am aruncat bani! Ei s-au așezat într-o cameră care, după cum sa dovedit în câteva ore, era deja ocupată. Înainte de mine, nici eu nu mi-au cerut scuze, chiar și lucrurile nu m-au ajutat să mă mut în altă cameră! În aceeași seară pentru mine, fara nici un avertisment, podselyayut femeie în vârstă de 80 de ani, iar la căderea nopții, este noapte după cum știți a fost o distracție, femeie în vârstă toată noaptea sforăit, etc, inamicul nu vrea! În dimineața a trebuit să plătesc suplimentar pentru a fi mutat într-o altă cameră. Camere - SOVDEFA. Atitudine - HAM! Nutriție, rahatul este complet, și chiar și pentru astfel de bani! Plaja este murdară, de-a lungul căii ferate! Nu recomand ca nimeni să se odihnească într-un astfel de loc.

Julia - Cherepovets, regiunea Vologda.

cel mai rău concediu în care vreodată am avut marea (((Dacă doriți să strice dvs. de vacanță plimbare în acest loc totul începe cu faptul că întregul personal este condiții nepoliticos, teribile ale saltelei lipirii arcuri, camere și chiar pe podea nici un fierbător de apă și le în conformitate cu regulile nu pot fi folosite ca atare (în cazul în care pentru a obține apă caldă nimeni nu știe), prietenul meu, la toate în sala de mese dintele rupt, t. a. în lobio a luat o piatră undeva în 2mm diametru, cu ea abia după imens Litigiile și criptele plătite numai de 1.500 de ruble pe plajă dentară, de asemenea, nu diferă convenabilitate specială m, iar raspiarenny lor cea mai mare piscina din lume, în cele din urmă sa dovedit a fi un teren propice pentru bacterii (ca tot grupul nostru, iar eu sunt inclusiv Pct grav bolnav) și cel mai ciudat lucru în toată această pensie boli poveste clinica ofera oamenilor bolnavi bacteriofagi a cărui dată de expirare expiră într-o lună ((((în general, în Adler, nu voi merge niciodată)))

Buna ziua tuturor! Prima dată când mi-am luat fiica la mare! Am mers în așteptarea unei vacanțe excelente fără griji și probleme. În prima zi a fost descoperit că în piscină toate toboganele au fost tolled, deși am fost siguri de contrariul, spunând unde vreți să mergeți, să folosiți totul, spun ei, totul este inclus. Nu, vă asigur de asta. Cea de-a doua și cea mai puternică lovitură a fost sufrageria și, în consecință, mâncarea în sine. FULL FULL. Fiica mea a mâncat de cinci ori în 11 zile, a trebuit să o hrănesc în plus. Țesături murdare, totul este rece, personalul lui HAMLO, se pare că ne fac o favoare mereu. Camerele aproape nu sunt curățate, nu spun nimic despre praf și scrumiere. mai ales lovit un cooler pe 15 etaje la etajul 1, plajele nu sunt echipate, și prețurile pe care le voi spune. Înghețată de la 40 de ruble, cum ar fi gheața de fructe, pe care o avem la 12. Marea este cu adevărat curată, iar piscina în sine este bună, este salvată. Deci, dragi părinți, doar sălbații, în cafenele nu sunt hrăniți prost. Și nu mai dau drumul!

Am mers cu mama acum câțiva ani, la sfârșitul lunii mai. Cu intenție, cu ocazia rănilor ei. Nu mă așteptam. timpul a avut timp pentru a diagnostica. și deja la noi să opereze. MULTUMESC MULTUMIT. Dar în Coral nu aș fi rămas. impresiile sunt dureroase. (clădirea medicală se află în esență pe primele etaje). A trăit în delfin. mi-a placut. personalul este prietenos. condițiile sunt bune. alimente variate (nu au existat probleme). Park. piscină. Singurul lucru nu este o plajă de gheață în vecinătatea căii ferate ((((((Și totuși mi-a plăcut .. De fapt aș vrea să mai .. dar plaja.

M-am odihnit cu soțul și copiii mei în complexul Dolphin. Pensiunea de divertisment amintit de masă pentru copii - parc de apă, delfin, plimbari, circ - ceea ce nu este acolo! Am înțeles că nu trebuie să-i mulțumesc nu „Delfinul“ - Casa de oaspeți este situată într-un oraș-stațiune, și întreaga infrastructură există o comună, dar este lucrurile mici, pentru că cel mai important lucru - este impresia de restul, deoarece acestea pur și simplu feeric. despre alimente. Mă surprinde mereu - erau într-un loc atât de strălucitor, oh, mâncarea nu are interes. Astfel de oameni vor zbura în spațiu, se vor plânge că nu au oferit grătar acolo! Tot timpul vreau să întreb - oameni, mâncați sau odihniți? Nu înțeleg acest obicei de a transforma alimente într-un cult. Suntem în bucătărie toată atenția nu este plătită, hrănite, și mulțumesc lui Dumnezeu, comestibil - datorită, delicioase - toate super, o mulțime - ai multe de vară și mai multă fericire. Singurul lucru care a deranjat - e timpul micul dejun, soțul și copiii mei merg regulat la masa de prânz, pentru că ei sunt obișnuiți, dar de multe ori am ratat, permițându-se să doarmă mai mult dimineața și se reunesc până când oamenii mei au ocupat importante. Camerele erau confortabile, am scos gunoiul, am curățat, nu știu ce este problema. În general, m-am gândit „Dolphin“ - o pensiune este destul de frumos, un oraș-stațiune, în general, este excelent, asa ca odihnit cu un bang. Dacă cineva are altă părere - pentru numele lui Dumnezeu, nu chem pe nimeni să meargă nicăieri, să-mi exprime opinia.