Cum am ajuns la barilul morții în balaclava

În primul rând, au existat multe emoții. Pentru a spune că au fost toate pozitive, nu pot. Câmpul în care ne-am întors cu faimosul "toate butoaiele morții" am luat somnifere timp de două zile să dorm. Vreau să vă avertizez pe cine vă este frică de înălțimi, să nu mergeți acolo. Ieșirea din mașină pentru mine a fost un test nerealist dificil.

Așa că am decis să mergem într-un loc unde prietenii să-și amintească de mult timp. Amintit. Când aveau de gând să meargă, știau doar în ce direcție și pe ce deal este "barilul morții", dar nimeni nu știa cum să ajungă acolo. Înainte de "barilul morții" am călătorit cu mașina. Am condus de la Sebastopol în direcția Balaklava. Am trecut prin ringul Yalta, de-a lungul străzii. Krestovsky.

Înainte de a ajunge la oprirea finală a taxi-ului cu traseu fix nr. 19 din Balaklava, a ieșit la dreapta, îmi amintesc că mergeam prin podgorii. La furculiță, o mișcare ascuțită și destul de abruptă spre stânga. După întoarcere, începe ascensiunea spre Asceta, pe care se află "barilul morții". Pe drum, nu am văzut nici un semn care să ne ducă în partea de "baril", mi sa părut ciudat.

Picioarele mi s-au scuturat când am început să urcăm pe munte, drumul este stâncos și abrupt. Aproximativ aproximativ 2 km drumul a durat, sub forma unei serpentine cu stânci abrupte, până când am ajuns într-un punct mort. Am ieșit din mașină și mi-am dat seama că vreau să stau înapoi în ea. Aproximativ 50 de pași ne-au separat de "barilul morții", știu că altitudinea este de aproximativ 350 de metri.

Am mers cu copiii, ceea ce sa dovedit a fi o decizie greșită. Capul se învârtea din înălțime și aer curat, iar aici copiii se află încă în mâini, îi lasă să meargă groaznic, se împiedică și totul va zbura ca o piatră. Prin urmare, este mai bine să lași copiii acasă, cei mici nu înțeleg încă, iar persoanele în vârstă pot arunca, de asemenea, un tantru.

Toată lumea știe povestea faptului că soldații Armatei Roșii, oameni obișnuiți, au fost aruncați de pe acest "baril", dintr-un gând că sa înrăutățit. Barilul în sine nu are nimic special, pentru mine este un balcon semicircular cu lungimea de 2 metri. Am mâncat sincer, senzațiile erau ciudate, aici este frumusețea, marea imensă unde marginile sunt nevăzute și, după o secundă, gândurile de moarte care toate răsfățaseră. Dar vederea este încă frumoasă, motiv pentru care am mers acolo.

Norul mi-a variat sentimentele, a existat un sentiment de zbor. Marea arăta imensă, nave cu dimensiunea unei furnici, ca un copil, am arătat totul cu degetul meu și am strigat: "Uite, uite!" Cineva va găsi acest loc ciudat, amuzant sau de neînțeles, pentru mine este frumos divin, în ciuda faptului că mulți turiști părăsesc o "urmă" după ei înșiși.

Alături de "barilul morții, de 15 metri, este un monument amuzant numit" centul universului ". Fotografia de memorie nu a așteptat, nu de multe ori vei vizita centrul universului în sine. Urca prin ruinele care au fost rămase din război, am dat peste o placă în trepte, ceea ce a făcut ea confortabil și a rămas aproximativ o jumătate de oră, se bucură de aerul curat și proaspăt. Știu că de la barilul morții poți să te duci la plajă, dar nu aveam suficient timp pentru asta. Prin urmare, cu o mare nedorință, am intrat în mașină și ne-am întors acasă.

În cele din urmă, voi spune un lucru, natura poate surprinde. Sunt foarte bucuros că depășirea frica de înălțimi, am fost pe munte, m-am dus la sinistru „butoiul de moarte“, a primit o sumă incredibil de emoții pozitive, pe care le pot partaja cu tine.

Cum am ajuns la barilul morții în balaclava

În Crimeea, sau mai degrabă în Sevastopol, m-am dus doar de la otpadno. Singurul lucru este că polițiștii de frontieră au pic de nervi și asta e tot.