36 de recenzii, ansamblul de conducere "strălucire", Voronej

soțul meu și aș dori să-i mulțumesc lui Andrew și Innu pentru munca excelenta! Voi mega-profesioniști! Nunta a fost concursuri distractive, mari. culturale și nu învechite, nu mai puțin timp ocupat și dans (care este foarte important pentru un public tânăr) clienți .Toate sunt îndeplinite Despre tot ce se poate aranja în prealabil toate condițiile pentru noi! ansamblu luciu de recomandări și prietenii lor, și nu din nou participat la evenimentele pe care Inna și Andrey le-au condus! Și ele au fost, de asemenea, mulțumite, bine făcute, succese și prosperitate.

Ansamblul "Shine" - cele mai bune și minunate gazde, care au făcut ca nunta noastră să fie magică și frumoasă! Oaspeții și am avut o mare plăcere. Totul a fost distractiv, minunat și minunat. Timp de mult timp, toată lumea și-a amintit ce a creat o atmosferă magnifică și ușoară de către Inna și Andrey. Bătăliți, înflăcărători, fermecători, sensibili, atenți, adevărați profesioniști ai afacerii lor. Până acum, impresionată de vocile frumoase și minunate. Noi și oaspeții suntem încântați. Toate foarte, foarte mult.

Acesta este cel mai chic ansamblu! Este într-adevăr "Shine"! Mi-a plăcut totul, de la copii la generația mai în vârstă! Aceasta este o combinație de momente emoționante și romantice cu distracție "până când voi cădea". Numai ei știu. care este necesar pentru tine!

Multe mulțumiri pentru Inna și Andrey pentru o vacanță minunată pe care noi și oaspeții noștri o vom aminti multă vreme! Seara a fost distractivă, într-o singură suflare, într-o atmosferă caldă și prietenoasă! Toți oaspeții au fost încântați, iar noi nu am regretul alegerii noastre pentru o secundă. Îmi recomand foarte mult ansamblul "BLESK" tuturor celor care au o nuntă sau orice alt eveniment solemn! Ansamblul "BLESK" - Ești cel mai bun.

Nu pot transmite tot entuziasmul în care noi și oaspeții noștri am rămas din ansamblul "Shine"! Băieții își fac treaba cu adevărat strălucit! Innochka, o mulțumire specială pentru melodia noastră! (Flash drive USB cu muzica am ales pentru primul dans am plecat în condiții de siguranță la domiciliu))), dar din cauza faptului că Ina discută în detaliu toate, chiar și cele mai mici nuanțe ale celebrării viitoare, este în pista avans pregătit, nici o speranță de tineri fericire uimită))) și am avut cântecul nostru!) Vă mulțumim foarte mult pentru amintirile minunate ale celei mai fericite zile din viața noastră.

Multe mulțumiri, dorim să exprimăm toți oaspeții mei prezenți, și, desigur, noi, totul a fost perfect, distractiv și doar super! Suntem cu toții mulțumiți și fericiți că este voi, care au petrecut cel mai fericit zilele noastre în viața noastră, vă mulțumesc, vă mulțumesc și din nou Vă mulțumim, dorim cu toții cât mai bine echipei dvs.)))) Sunteți cei mai buni lideri TOP.

36 de recenzii, ansamblul de conducere

Inna și Andrey! Vă mulțumim foarte mult pentru minunata exploatație a nunții noastre)) Totul a fost foarte cool) vocile în spectacolul dvs. sunt doar un basm! Succesuri creative pentru tine)

Oameni buni! Va petrece totul la cel mai înalt nivel! A fost un sentiment că aceștia sunt prietenii noștri care dau darurile lor sub formă de cântece într-o interpretare frumoasă, spun cuvinte plăcute și amabile și au creat o atmosferă de vacanță de neuitat! Super. Sunt încântat! Cunosc pe tinerii care au invitat la ansamblul Shine pentru sărbătorile lor și nu au regretat. Urrrra! Sunt foarte bucuros că erau exact ei!

MARI, MAI MULȚUMESC pentru Inna și Andrey pentru o vacanță minunată. Totul sa dovedit exact așa cum ne-am imaginat - romantic, plin de suflet, interesant și foarte distractiv. Toți oaspeții sunt încă încântați. Inna este cel mai bun registrator. (privindu-se la întreaga atingere și frumusețea momentului, prezența * necăsătorită a vrut să se căsătorească). Mult noroc, cei mai buni lideri, sănătatea și succesul creativ.