Un loc foarte romantic de vacanță Koktebel - comentarii despre vacanțe în cocktail 2018

Cu întreaga familie am vizitat anul acesta satul Koktebel, pentru a merge la care am visat mult timp. Am auzit de la prieteni că este foarte bun. Sa dovedit că Koktebel este un loc foarte romantic. Este corect să mergeți la odihna cuplurilor fără copii. Dar copilul nostru, desigur, nu a fost un obstacol pentru noi în vacanță. Singurul lucru pe care nu-l plăceam în mod deosebit erau plajele cu pietriș. Deși pietricelele erau mici, mișcarea în jurul lor era extrem de incomodă, ca să nu mai vorbim cât de greu este să părăsești marea după baie. Printre neajunsurile lui Koktebel mai mult, poate că nu voi mai menționa nimic. Așezarea a îndeplinit pe deplin așteptările noastre. Și faptul că plajele sunt cu pietriș, așa că am știut-o și am pregătit-o mental. Dar nu am regretat, am găsit multe avantaje în ea. Una dintre ele este o mare curată și o lume bogată subacvatică. Am reușit să tragem mai multe cadre valoroase sub apă cu crabi și pești când înotăm cu o mască și cu aripioare. Apropo, la Koktebel există scufundări. Prețul a fost decent, așa că nu am plecat, având în vedere că tot ceea ce este necesar pentru scufundări este disponibil și pentru noi, inclusiv pentru fotografiere. Seara am ieșit pe malul digului. Aș numi acest loc principal pentru aglomerarea tinerilor și a turiștilor, pentru divertisment și catering. Ne-a plăcut cu adevărat Zodiacul. Este un restaurant sau o cafenea, nu știu, dar este foarte drăguț și, de altfel, delicios. Prețurile pentru terasamente sunt ridicate în toate cafenelele, așa că mă comparăm doar prin anturaj și bucătărie. De la început am uitat să clarific faptul că am trăit foarte aproape de digul Koktebel. Casa de oaspeți la 7 minute de la mare lângă râul Planerka pe Lenin. Nu am avut vedere la plajă de pe fereastră, dar am văzut frumosul parc verde din Koktebel.

Familia noastră nu-i plăcea Koktebel. Mai exact, soțul meu este încă oarecum normal, dar nu m-am simțit în largul meu. N-am auzit nicăieri că, Koktebel este o stațiune nudistă! Noi înșine iubim singurătatea. Dar, din păcate, plajele retrase din Koktebel sunt populate literalmente de iubitorii de plajă fără chilot) acum îmi amintesc atunci de rușinea mea și devine ridicol. Dar când am văzut oameni goi pe plaje, a devenit destul de inconfortabil deloc. Voiam să plec de acolo. Dar în locuri foarte sălbatice străbate departe de civilizație nu a vrut să. Și plaja centrală a Koktebelului, deși foarte spațioasă, era supraîncărcată cu turiști. Și sa dus să se odihnească, de fapt, de dragul plajelor și al mării. Ceea ce nu a fost posibil să se relaxeze liber și confortabil. Peste tot poporul și chiar oamenii goi))) Soțul meu a spus că nu voi mai merge.

Revelație amuzantă)) a râs, vă mulțumesc! Numai nu este clar cum nu ați găsit un loc fără turiști și nudiști. În Koktebel este plin de plaje. Nudiștii se găsesc, desigur, peste tot în periferie. Dar locul principal al desfășurării lor este după toate plajele lui Kara-Dag. Există o coastă sălbatică, ascunsă de vederi străine. Și, desigur, nu există nudiști pe plajele centrale. Și copiii se odihnesc acolo! Aș putea să vă recomand o plajă lângă cafenelele Vechea cetate și Alla. Divertismentul nu este acolo, aproape gol în termeni de oameni, dar nudiștii nu sunt siguri. Și este convenabil ca un număr de cafenele. Plaja este mică, pustie și de nivel, cu fundul confortabil. E ciudat că nu ai găsit-o.

Numai nudiștii se odihnesc destul de liber. Scriu: imediat ce am plecat pentru un loc mai mult sau mai puțin izolat, cum ar fi această plajă, am fugit imediat în oameni goi - bărbați și femei. Nu eram timid de femei, desigur. Dar oamenii tocmai s-au speriat. Ei bine, nu accept o astfel de odihnă))) Și ei, ca norocul, ar putea să meargă de-a lungul țărmului mării, să vorbească și să se oprească brusc de partea ta. Și la Kara-Dag, unde ne-am plimbat și am vrut să înotăm, acești nudiști ne-au privit ca și cum ar fi fost goi, nu ei. Aparent, pentru că nu ne-am încadrat în imaginea de ansamblu)))

Dragi tineri! Poate cineva să sfătuiască sectorul privat de la mare în Koktebel, astfel încât să poată fi soluționat de familie? Este de dorit ca sectorul privat să fie un sector familial. Chiar și în prioritatea nutriției, dar știu că această opțiune în sectorul privat este dificil de găsit. Prin urmare, cerința principală este o casă de oaspeți pentru familii, liniștită, liniștită, confortabilă, cu facilități, o bucătărie și o curte. Voi fi foarte recunoscător pentru orice indiciu, și acolo voi alege deja dacă o vom face sau nu.

Marina, priviți la acest site casa de oaspeți a parașutiștilor 7. Am stat odihnă anul trecut. Sper că mai funcționează. Cel puțin pe acest site este. Și este scris că informațiile sunt relevante. Aceasta este cea mai bună stradă pentru odihnă la mare. În Koktebel există o altă mare, dar acesta este chiar centrul satului. Acolo este destul de zgomotos, iar noaptea sub ferestre de calm nu așteptați. Nu sunt buni, sunt atât de vorbăreți. Dacă împreună cu copilul veți dormi întotdeauna cu ferestrele închise. Și de ce să trăiți apoi la mare, dacă nu puteți respira aromele ei zilnic! Vă recomandăm să vă descendenți - în liniște, bine, confortabil și la îndemână, și cel mai important, lângă mare.

Mulțumesc! Găsiți toate informațiile necesare. Ramane doar sa alegi. Mi-a plăcut casa de oaspeți la parașutiștii 5a. Poate cineva sa odihnit în ea? Se numește "curtea de mare". Voi fi recunoscător pentru informațiile detaliate. Ce fel de proprietari, prețuri, camere confortabile, bucătărie confortabilă. Ei bine, și tot ceea ce considerați important, vă rugăm să scrieți! Vă mulțumim anticipat.

Ne-am odihnit în Koktebel anul acesta. Vreau să particip la revizuirea romantică a lui Anastasia! Locul foarte rece, stațiunea faimoasă din Crimeea. Nici măcar n-am crezut asta, se pare că sunt atât de mulți oameni în Koktebel! E minunat. Singurul negativ - o mulțime de oameni pe plaje și malul mării. Nu aș merge la Koktebel cu copilul meu, dar soțul meu și cu mine am odihnit cu plăcere.

Pentru gustul meu, copiii se plictisesc. Nu mi-ar lua copilul acolo. Doar că e prea puțină distracție. Și dacă există, atunci numai pentru adulți și activi. Paragliders, scafandri, fanii vitezei de curse pe apă și așa mai departe. Copiii sunt complet tăiați aici în drepturi, amuzanți, adică. În ansamblu, copilul din Koktebel se va simți confortabil în ceea ce privește climatul și locuințele confortabile, ceea ce este mult în sat. Dar cu probleme de infrastructură de divertisment.

Da, în Koktebel, în orice moment, cu excepția iernii, puteți închiria o casă bună. Acolo, arborele sectorului privat, case de oaspeți și hoteluri. Întotdeauna împușcăm doar la sosire, ca să nu fugim în escroci și să vedem ce tragem. Există chiar și pensiuni, care probabil lucrează pe tot parcursul anului, dacă aveți nevoie în afara sezonului. Doar nu sfătui în toamnă - marea este rece, furtuni în mod constant, plouă în mod constant. Pe stradă nu ieși cu adevărat. În plus, toate divertismentele și cafenelele care funcționează în vară, se toarnă toamna până în sezonul următor. În general, plictisitor.

Ne-am odihnit în Koktebel pe Zhukovsky. A fost departe de mare (pentru cei care iubesc lângă mare). Dar am fost confortabil - nu zgomotos, aglomerat, calm noaptea, iar plimbarea pe plajă nu sa deranjat. Și lângă noi, pe strada următoare, la 5 minute de mers pe strada Lenin a fost o cafenea delicioasă Potul de aur! Doar lingeți degetele, cum a fost delicios. Prețurile, bineînțeles, potrivite. Dar familia noastră nu are obiceiul de a economisi hrana și o alimentație sănătoasă. Ar fi bine să luăm sectorul privat mai modest, dar îl vom mânca într-un mod uman.

Reguli pentru postarea recenziilor pe site