Sisto 2018 (pereche de scaune)

Sisto 2014 (câteva locuri)

Pe scurt, am coborât scara rulantă și am ajuns la Vasileostrovskaya. Am mers sus și am sunat pe proprietarii de lucruri turistice pentru a clarifica strada. Și a găsit un loc după 15 minute. Natalia ma invitat să intru în fântână în garaj. Deschise ușa de garaj bej și am văzut corturi colorate, spumă, covorașe, saci de dormit. Natasha mi-a arătat cum să deschidă, și apoi cum să adăugați cort automat, m-am uitat în sus, ea a pliat cortul în caz și, ca urmare a obține mai multe clătite, pe care am agățat pe umăr. Am lăsat un permis de conducere ca un angajament, semnat pe două bucăți de hârtie, am lăsat unul pentru mine, a doua Natalia. Natalia este un preot bun. Jur.

Am fost un pic ofilită când a văzut el însuși transportă tri-dimensională de obiect: tyazhelenkuyu geanta de voiaj în mână, un cort, o clătită pe umăr și rucsac urban pe spate. Dar apoi am revenit pozitiv. M-am dus și am plecat. Roțile trenului au răsturnat șinele și au scârțâit.

autobuzul galben tras undeva în 20 de minute și sunt cu tot ce greutate (și un autobuz plin de oameni) vmyali cu marginea piuliței sale pe ușa din spate. La fiecare oprire, a trebuit să ridic lucrurile astfel încât ușa să se deschidă. Aproximativ treizeci de minute m-am îndreptat până când autobuzul a fost descărcat puțin și m-am înclinat mai mult sau mai puțin confortabil. Yo!

Am mers la Zelenogorsk. A ieșit la gară. Am sărit în magazinul de bacanie - cumpărați o sticlă de iaurt și o rolă. A părăsit magazinul și sa dus la oameni. Adică oameni care merg și la Sisto. Se poate vedea imediat în mulțime. Înțelegi. Cârpe multicolore, dreduri ...

Am făcut cunoștință cu un cuplu numit Gosh și Alevtina. Au venit din suburbii. Le-a întrebat cum vor ajunge, după care am început să gândim împreună. Am luat un taxi pe autostrada Primorsky și acolo o vom rezolva. Șoferul de taxi ne-a condus la autostradă pentru o sută de metri pătrați și a plecat. Ne-am apropiat de oprirea de autobuz. I-am scos iaurtul cu un bun, Gosh a mers să treacă prin drum în pădure. Alețtina și cu mine am schimbat câteva fraze. Alețtina cu părul roșu mi-a spus că era o artistă. Am încuviințat din cap. Gosha sa întors și am decis să așteptăm autobuzul. Am studiat standul cu programul și am avut noroc că în 6 minute autobuzul a sosit. Am bootat.

Funny temka a avut loc în timpul călătoriei pe această întindere. M-am uitat pe fereastră, și pe Gosh și pe Alevtina. Și am văzut-o pe fata la una dintre picioarele în jambiere gri cu un rucsac colorat. Stătea pe o bancă de oprire și ne-am întâlnit cu ochii. Autobuzul a început, fata a continuat să stea. Și la următoarea oprire, aceeași fată este la fel la stația de autobuz. Am schimbat priviri cu Gosh și Alevtina și am discutat despre asta. Ce este? Și?

Am mers într-un anumit sat. A fost ultima. În general, în acele autobuze de stepă merg pe câteva intervale scurte. În general, am ieșit și am așteptat un alt autobuz, care ne va lua chiar și pentru o anumită perioadă. Aproape de Sisto. Am așteptat puțin. Autobuzul sosește. Ne trecem pe noi trei, iar fata asta stă la o oprire. Nishtyak. Mă apropii, mă cunosc. Inna. Andrew. O întreabă cum sa întâmplat că a fost de două ori la stația de autobuz. Inna a vrut mai întâi să o transforme într-un mister și mister, dar am insistat. Și Ina a descoperit secretul - literalmente prins imediat masina si inainte de autobuz noastre și a ieșit la următoarea oprire, în cazul în care o avem pentru a doua oară și a văzut. E simplu. Dar, într-un fel, repede sa dovedit. Len. zona este, în general, o pădure continuă. Destinații frumoase, răcoritoare, din nord. Nu există căldură. Am trecut un cabin telefonic și un teren de fotbal înalt. Am călătorit de-a lungul golfului și uneori m-am uitat la mare prin trunchiurile de pin. De data aceasta am urcat pe cel de-al 21-lea kilometru. A rămas un pic. Inna a mers să prindă o roabă pe pistă și am mers trei sub acoperișul opririi. Ploaia a fost scurtă de ploaie.

Gosh mi-a oferit să beau tincturi de cedru, nu am refuzat și am răsturnat grămada. Le-am sugerat ceva, dar nu au vrut. Am așteptat următorul autobuz. Am vorbit despre ceva. Pomii de Crăciun mici au umplut spațiul pe fundalul celor mari. Autobuzul a sosit. A rămas un pic. Am ieșit pe Ozerki și a fost deja destul de surd. Autobuzele aici merg rar, șoferul ne-a spus, așa că am împărțit, așa că a fost mai ușor să prindeți o oprire de roabă. Am luat numărul de Gosha și am convenit să ne întâlnim la intrarea în pădure, la 55 km, pentru a rupe împreună tabăra. Am mers de-a lungul drumului și m-am dus puțin mai departe pentru a prinde mașina. A continuat și a încercat să prindă pe cineva. La fel ca și când m-am prăbușit de-a lungul perimetrului de-a lungul drumului. Am luat-o pe tipule, cu care am cunoscut mai târziu. Sa dovedit că a prins prima o roabă și ma luat după 200 de metri. Zaebtsa. De asemenea, am condus la Sisto. În salon, electronica a jucat. Am cerut să ne frângem pe cel de-al 55-lea kilometru. Am ieșit, le-am mulțumit soferului și i-am oferit tipului de a călca împreună. Dimon a fost de acord. Am numit-o pe Gosh, l-am întrebat unde au răspuns el și Alevtina, că au mers pe drumul de sus și că am spus la revedere. Nu l-am văzut pe Gosh și pe Alevtina. Dar Dimon a apărut pe drum.

Dimon este un autostop și un rezident local din Sankt Petersburg. Dimon, uneori, a experimentat cu psihedelica. Și Dimon este un bun povestitor. Are părul lung, o barbă și el este un hippie. Am intrat în pădure. Moss sa răspândit ca un covor în picioare. Sunt nou. Prima dată când merg la camping cu un sac de dormit și un cort. Dimon imediat a început să-și povestească poveștile de îndată ce am intrat în pădure de pe marginea drumului și cu un simț al umorului a fost în regulă. Am început să căutăm un loc pentru a ne ridica. A căzut la deal. Adânc a decis să nu meargă, t. noi suntem pasageri. În pădure erau destui oameni. Țesăturile colorate au atras ochii între trunchiurile magnifice ale pinilor. Tesaturi colorate pentru corturi, corturi, corturi. Și, de fapt, hainele în public erau în mare parte spațiu.

Dimon și cu mine ne-am întors după ce mergeam în cort și am realizat că ne-am oprit la papă. "Ei bine, nu-mi pasă, mâine ne vom mișca", am spus. Era deja întunecată. Transby. Am verificat cortul, am vorbit despre ceva, am luat lanterna și am mutat din nou în centru. De data aceasta mi-am sunat deja prietenii și m-am îndreptat spre baza lor. Este distractiv să mergeți cu o lanternă prin pădure, unde mii de oameni și jumătate dintre ei, de asemenea, cu lanterne. Mutarea a început oh-ce ce. Omiterea unor detalii, am găsit o tabără de prieteni. M-am întâlnit cu toți, am salutat și mi-am dat seama că mâine mă voi muta aici. Lyosha, de asemenea, a tras în sus și am dat din cap unul de celălalt. Roma, Vanya și Anya au luat ceaiul de la Chefir. Și galeria Yana, Pauline și Jinova Anokira cu picturile lor. Alți tipi pe care nu știam că au fost, de asemenea, implicați în proiecte. Paco a ajutat pe toți. Paco, am fost bucuros să îl văd și l-am întrebat cum a supraviețuit în pădure timp de o săptămână, la care sa transformat sălbatic și amuzant spre imagini. Am examinat cu grija toate imaginile si i-am spus lui Yana ca sunt bune. Uneori am scris lucruri fantastice la inimă. Și, în esență, acelea care nu pot fi descrise în cuvinte. Care nu pot, în principiu, să aloce cuvinte.

Dimon sa dus pe o plimbare, m-am întors mai mult în tabără, am aruncat conurile fine pe care le-am luat cu mine, am stat lângă foc, am vorbit cu oameni noi și m-am mutat spre cortul meu automat, pentru a sparge Sisto. Pe deal. Lanterna mică. Luați benzi pentru ei. Uneori strălucesc pe gâturile oamenilor.

Mi-am pierdut drumul ca un berbec cu această lanternă. Pădurea e mare. M-am plimbat, m-am plimbat și nu mi-am găsit cortul roșu-portocaliu. Deși pare să fi memorat obiecte mari din vecinătate. De obicei, a fost o portocalie mare. Dar nu pula. M-am pierdut un pic. Dar am fost mulțumit.

[SĂPTĂMÂNI ȘI SĂPTĂMÂNĂ]

9 mai au venit și cineva a felicitat pe cineva din Rusia.

Ne-am trezit cu Dimon cam 10 dimineața. Spălați, vorbiți puțin și decideți să vă mutați imediat în tabăra de prieteni, chiar în centrul orașului Sisto, pe strada cea mai centrală. Am pliat cortul conform instrucțiunilor, restul lucrurilor, și Dimon, și am plecat. A fost un pic tulbure. Dimon mi-a povestit povestea.

Oamenii amuzanți rătăcesc prin pădure. Excelent. Cineva de la străini sa oferit să fumeze. Cineva nu este cineva.

Am ajuns la tabăra super de prieteni cu supergalery și super chey Chefir. Nishtyak. Mi-am instalat cortul automat lângă Lyoshina. Oamenii s-au apropiat treptat de tabără și au apărut noi cunoștințe. Dimon a mers pe jos, au spus prietenii și au venit la ei. Înainte de asta, Dimon ma legat de istorie.

Am început să învăț pădurea, apoi una, apoi cineva. În curând toată lumea sa trezit și în povestea mea au început următoarele două zile, tk. au existat atât de multe lucruri pe care le voi face doar cu BURNS, schimbând locurile situației, schimbând SĂRBĂTORUL cu SATURDAY, schimbând gustarea de după-amiază cu apusul soarelui.

În noaptea de sâmbătă până duminică nu am dormit așa cum am spus. A decis să rămână tot mai mult. Toată noaptea a rătăcit prin pădure și tabără. De la foc la foc. Câteva focuri de foc. Totul arăta ca un producător de filme. Străinii s-au așezat lângă mine sau m-am așezat la străini și am gustat în tăcere noaptea. Apoi o pădure de mesteacăn. Există o mulțime de oameni în orice moment al zilei. Acesta este un mini-oraș. Formată rapid. Orașul prefabricat Sisto. Broads! Cho! A!

Repet încă o dată tuturor celor care nu au auzit! Ieșiți din caramida pentru natura. Luați corturi, saci de dormit și orice altceva. Luați un termos și ceaiul chinezesc cu dvs. Adu sufletul tău cu tine ...

Pe scurt, am așteptat dimineața. Aproximativ nouă persoane au început deja să iasă din corturi. Din nou, întâlnire, mișcare ... Ceai ... Ezd-lor-pava. Cineva sa dus la baie. Și sa aruncat în lac cu abur. O altă față se aplecă din cortul taberei. M-am dus deja la Chefir. Există Vanyok. Apoi m-am uitat la strada principală din Sisto. Haine bune pentru trecere. Un străin ma salutat și mi-a spus că ma văzut ieri undeva. De asemenea, i-am spus ceva.

Am mers la marginea drumului. Sunt corturi, tabere. Mulți oameni. E minunat. De câțiva kilometri orașul Sisto a fost răspândit. Am iesit la masina si am mers cinci sute de metri. În pădure oamenii au strălucit și țesături colorate. Am înțeles aproximativ unde duce acest drum. În partea de sus a cardului. În tren. Ei bine, acolo să stomp decent. M-am întors și m-am întors în tabără.

Totul este calm în tabără. Mișcare lentă. Seryoga și Anya m-au întâlnit și împreună am mers să stau pe loc lângă cort. Ceai să bea, să bea, să vorbească. Alisa și Zhenya au fost tratați cu romul de calitate. Sunt încălzit. Ne-am aglomerat pe Neuse, am ascultat atmosfera interpretată de Kosmich și Dima, ne-am așezat, uneori vorbind pe bușteni. După 20 de minute am mers la tabără cu Seryoga. Restul a rămas. Zgomotul era o rachetă albă gonflabilă, cu un mic decalaj, iar Kosmich putea fi văzut din piept. El a privit deschis și pur din gura de vizitare a rachetei în acel moment în timp ce juca. Grey și cu mine am ieșit.

Timpul se apropia de sfârșit. Ophelia, Seryoga cu Anya și cu mine am decis să ne mișcăm în curând. Dar, ca de obicei, totul sa târât, nu am vrut să plecăm și din nou am băut ceai și totul ne-a apropiat. S-au mai lăsat și unele novoznakomări din Sistovo. Apoi ne-am luat la revedere la tabăra (care a fost la locul ei). Ne-am intalnit timp de doua ore. Și când am plecat de la tabără, spunând la revedere, starea de spirit a luat o altă nuanță. Starea de ingrijire ...

Ne-am îndreptat de-a lungul străzii principale, m-am uitat la corturile de comerț și la corturile de ceai și m-am uitat la gimnastică. Cei patru am mers și în câteva minute ne-am plimbat pe șase. Când au ieșit la ieșire, au văzut o mulțime mare de rastamani. Trecând prin el, pieptul a fost un pic trist, dar într-un fel pozitiv și a fost ca o mare plecare de la festival. Am fost deja douăzeci de oameni. Din pădure a venit muzica chiar sub grijă. Ca și în filmele medievale despre Regat.

Pe deal, eu, Gray, Anya și Ophelia s-au oprit. Ophelia a decis să repare rucsacul. Restul mulțimii au continuat să se miște și au trebuit să împingă mașina cuiva prin nisip după 50 de metri. Ne-am oprit la timp. Deși când am trecut, a existat o dorință de a ajuta, dar au fost destui oameni. Am ieșit pe drum. Câteva autobuze și mulți oameni apropiați. Am trecut pe drum, am vorbit cu câțiva străini despre cum să ajungă în oraș. Nimic nu a fost decis, iar aici, ca și cum ar fi prin magie, un om a urcat pe un mare jeep cu mai multe locuri. Sa oprit lângă noi și sa oferit să meargă până la cel de-al 21-lea kilometru, direct la stația de autobuz. Am cerut prețul, toate aranjate și încărcate. Alta a luat doi rastamani de pe bordură. Am călătorit în tăcere și numai taranul a vorbit. A vorbit despre faptul că nu înțelege cum poți să trăiești în pădure în vremea asta, despre faptul că el este din satul în care trecem acum. Tipul a pornit radioul, dar a fost atât de bespontovim încât l-am rugat să se oprească și să meargă în tăcere. Mulțimea a fost de acord în unanimitate. Pădure, golf, sat, pădure, drum, sat, golf ...

Un om ne-a adus la destinație și am descărcat lucrurile la un moment dat. Spuneți la revedere omului și autobuzul a tras aproape imediat. Înainte de a pleca Peter, în tăcere. Au urcat în satul vechi, au coborât în ​​metrou și s-au dizolvat în oraș.