Scriind o excursie la Sankt Petersburg sau o excursie la Sankt Petersburg

Compoziția "Călătorie spre Sankt-Petersburg" sau "Excursie la Sankt Petersburg"

În timpul sărbătorilor de vară, împreună cu părinții, am vizitat St. Petersburg. A fost doar momentul "nopților albe". Am mers adesea în jurul orașului în seara, când era ușoară, aproape ca în timpul zilei. Vremea a fost rece, în ciuda vara. Seara, purtau pulovere sau jachete.

Desigur, ne-am plimbat de-a lungul malurilor Nevei, am vizitat insula Vasilievsky. Au văzut statuia călărețului de bronz, dar nu a venit la viață. Alta a văzut Cetatea lui Petru și Pavel cu o vârf ascuțit ca un ac. Seara se aprinse cu luminile de neon. Într-o seară, am prins chiar și un moment când a fost construit Podul Palatului.

Palatul de iarnă mi sa părut modest și foarte strict. Nu arata ca o casă. Poate că familia regală a trăit aici plictisitor, tot timpul "la paradă". Am regretat chiar prinții și prinții din acest motiv. Dar Piața Palatului ma lovit. Este imens! Acum am înțeles cât de multe rafturi ar putea să stea pe ea.

Am văzut și Smolny. Se numește așa, pentru că în acest loc a fost depozitat gudron pentru construirea navelor. La urma urmei, flota rusească a fost creată la St. Petersburg!

În general, există o mulțime de palate în St. Petersburg. Pe jos în grădina de vară, am observat o clădire modestă cu două etaje. Sa dovedit că Peter a trăit acolo, acesta este Palatul său de vară! Un astfel de om grozav a trăit atît de impetuos! De asemenea, am observat că plafoanele din palat sunt scăzute. Se pare că Petru era frică de tavane înalte și le-a inventat în special pentru el.

Mi-a plăcut orașul. Deși există milioane de oameni și mașini în el, Peter este un fel de nas. El este maiestuos! Nu e de mirare că se consideră încă capitala, "nordul".

În St. Petersburg, o mulțime de parcuri, colțuri ale naturii. Aici vă puteți relaxa și vă puteți distra. Am vizitat Parcul Litoral, unde se construiește un stadion de fotbal. Am văzut un iaz liniștit al lui Swan, apoi am urcat pe plimbări, leagăne diferite. Bineinteles, am urcat pe "roata Ferris" si m-am uitat din nou de la Sankt Petersburg pentru a-mi aminti mai mult.