pike & lt; / a & gt; se ascunde sub iarba care acoperă suprafața. Poppers a trebuit să fie amânată ... Dar înțelepciunea a determinat răspunsul! Am luat o mare Relaxovskuyu broasca de silicon a echipat offsetnikom de 5-0 (mai târziu, a pus în lesă, și o bucată de sfoară a penopoliuritanovogo covor de la Mandula pentru a adăuga flotabilitate) și a devenit, trăgând, trageți la iarba & lt ;. / P & gt;
Bitingul nu a durat mult! Și ce mușcă! Adrenalină fierbea în organism))) Punerea în aplicare este posibil, desigur, nu de mult poklovok, dar placerea a fost de nedescris))) & lt; br & gt; Cel mai mare pește am îmbinat ... Ce încurcat în iarbă și a plecat, în unele smuls din ghearele unei broaște atunci când ea a încercat doar ... dar ne-am dus și nu peștele) & lt ;! Br & gt; Am observat că în dimineața zilei de broasca afară „Abramovna“ cu o greutate sub 4 kg) Sincer, nu cred că un astfel de pește are în acest gârlă & lt;!. Br & gt; & lt; p & gt; Până la prânz au atacat noi cazan & lt; a href = "https://rnarod.su/fisherman_guide/fish/okun/" & gt; biban & lt; / a & gt; în zona curată a rezervorului. Dimensiunea nu a fost mare, dar nu am putut rata ocazia de a-l prinde pe topvotery (Walker și diferite Poppers), și, împreună cu practica în posesia acestor năluci. Lăsăm totul să se ducă, ca aproape toată stiuca. Trei au fost luați acasă pe ureche) & lt; / p & gt;
Iată o excursie de pescuit. Aș vrea să ajung încă o dată până când apa cade. La doar o zi după mine și noi popper spetslyagushka vin prin e-mail))) a fost cu întârziere la pachetul de pescuit învelit)))) & lt; br & gt; PS, Ne pare rău pentru fotografia unui prieten în pantaloni scurți)))))" />

Plecați de la rezervoare până la ieșirea Suzun

Bine!) Ei bine, am descoperit un sezon de pescuit pentru mine în "Mecca" de la pescarii de la Novosibirsk - districtul Suzunsky din regiune. O dată voi spune că Ob ​​este încă înalt și murdar (după părerea mea), prin urmare, atunci când aleg un loc, prietenul meu și cu mine am considerat doar canalele și golfurile, la care putem ajunge rapid pe o barcă cu vâsle. Și au convenit rapid asupra părerii că locul cel mai promițător și interesant este apusul din Susul Suzun.

Plecăm de la Maslianino la ora 00.30 și la ora 02.30 deja la fața locului. Ne întâlnim în zori pentru împingerea mașinii Mark de pe teren inundat după ploaie. În recunoștință muzhiks ne-a dat un podsachek (am uitat a noastră)))
Komara SHADOWS DARKNESS și DARKNESS! Reftamid, deși le păstrează pentru o vreme la o distanță de 10 cm, dar zumzetul (este zgomotul, nu scârțâitul) este teribil! Este bine că, deși nu sunt pe apă deloc) și vă puteți bucura de pescuit chiar și în pantaloni scurți pe care i-am făcut)
Am înotat înainte de a patra și imediat am surprins că apa este curată. Până în acea zi, am ajuns aici cu apă murdară. Dar acum nu există aproape nici un spațiu liber pentru prinderea (ferestre)! Totul îngroșat! Dar trebuia să prindă poppers. Încercăm să prindem ...

Dimineața a arătat că peștele în ferestrele aproape nu-l merita) Toate stiuca ascunde sub iarbă, pune o suprafață. Poppers trebuia amânată. Dar înțelepciunea a determinat răspunsul! Am luat o mare Relaxovskuyu broasca de silicon a echipat offsetnikom de 5-0 (mai târziu, a pus în lesă, și o bucată de sfoară a penopoliuritanovogo covor de la Mandula pentru a adăuga flotabilitate) și a devenit, trăgând, trageți la iarbă.

Bitingul nu a durat mult! Și ce mușcă! Adrenalina fierbinte în organism))) Implementați-o a fost, desigur, nu o mulțime de mușcături, dar plăcerea a fost de nedescris)))
Am fuzionat cel mai mare pește. Un fel de mizerie în iarbă și a coborât, o broască ieșită din gură când a încercat-o. Dar am mers și nu pentru pește!)
Am observat că dimineața pentru broască a venit "Abramovna" cântărind sub 4 kg!) Recunosc sincer că nu credeam că un astfel de pește este în acest iaz.

Mai aproape de cină, am atacat peștele basului într-o zonă curată a rezervorului. Dimensiunea nu a fost grozavă, dar nu am putut să pierdem ocazia să-l prindem pe buclele de sus (walker-ul și diverse pop-uri) și, în același timp, să practicăm în posesia acestor momeli. Lăsăm totul să se ducă, ca aproape toată stiuca. Trei au luat acasă pe ureche)

Iată o excursie de pescuit. Aș vrea să ajung încă o dată până când apa cade. Doar a doua zi după ziua de mâine un popper nou și o broască specială vor veni prin poștă))) a pierdut o parcelă la acest pescuit))))

PS, Ne pare rău pentru fotografia unui prieten în pantaloni scurți)))))

PS, Ne pare rău pentru fotografia unui prieten în pantaloni scurți)))))