Pescuitul în Don

Ceea ce am spus în raport este impresiile mele personale, romeo dacă asta adaugă. Personal, îmi place nu sunt foarte spinning dispuși să accepte pentru Seya alte modalități de pescuit, dar de pescuit în circuit pentru a pluti ceva ce am câștigat un an în urmă, de mai multe ori selectate până în prezent cu romii pe r.Kalmius, și el are de mai multe ori Romka am prins în Shurovo pe Doneț (și nu fără succes), așa că am decis să combine în turneu din acest an și prinde o săptămână în instalația electrică din Shurovo.

După ce s-au stabilit, prima zi a decis să nu se desfășoare pe cabluri, și făcând o excepție - au rafted să prindă cubul. Cholov-ul a vorbit destul de rar, Roma a avut o plăcere deosebită, descoperindu-mă pentru pescuitul cu o rafting, aruncând peste locurile aflate sub copacii, tufișurile, cu inversări și curenți. Răsplata pentru el a fost primul cap de capturare pentru un spinning de gram pentru 400. Am avut cel mai mare a fost de aproximativ 700 de grame. Ei bine, nu pentru asta a venit.

După ajustarea la ceea ce au venit, au fost pregătiți în mod asiduu. Cu el i-au adus 25 de kilograme de grăsime produse de Romeo. Pescuitul de dimineață, așa cum era de așteptat, a fost la fața locului, micul lucru a răspuns foarte repede "cormacului" nostru și un zid dens nu a permis trecerea gingiei. Podleschiki, gustera, roach, dace și chiar gobi au fost oaspeții frecvenți ai cârligelor noastre. Pentru plăcerea dată - toți au fost eliberați la libertate.

Seara aceleiași zile a adus deja mai multe trofee. Am fost norocoasă și am fost pecked la 2100, și în afară de el, un bream pentru 850 de grame. Deci, de la început cu pauza yazem - cu siguranță a fost rece. Numai ma stăpânesc prins pe o bobină, cu plumb 0,14 și croșetat №14 Maver Katana. Chiar de pe lilieci - și am fost aproape imediat învățat elementele de bază ale modului de a dezagrega peștii mari cu acest lucru. Timp de 15 minute am lucrat cu el. Breamul, de asemenea, pecked atunci când nimeni nu se aștepta, dar m-am confruntat cu ea rapid, deși a fost, de asemenea, un mare buzz.

Pescuitul a continuat să crească. În dimineața, musca constant un mic, apoi liniște și se potrivesc.

Imediat ce se potrivesc - mușcăturile devin o dată în 15 minute. Dar fiecare mușcătură este cel puțin un ticălos pe jumătate de kilogram. Cu fiecare plecare a plutitorului de pe partea barcii, speranța se află ascunsă în suflet și vă uitați la antena roșie și aici se ridică de mai multe ori și se îndepărtează. 5 minute de luptă - și este al nostru. Frumos.

romeo echipează încă o tijă de pescuit utilizată inițial pentru a "trăi" sub măgarul lateral. Și tabla se transformă într-un indicator de mușcătură. De îndată ce un pește mare se apropie - un lucru mic se ridică și sub tort se găsește un vier delicios sau un burete. Este pe donka. Și, cu o privire plină de speranță, te uiți la plutitorul care pleacă din lateral.

Lista trofeelor ​​este în creștere. Romeo arată clasa și capturile de bâjbâi cresc mai repede decât a mea, în plus, are o pâlnie de 1,3 kg.

Vârful a fost a cincea zi de sosire la Shurovo și a 4-a zi de prindere în cablare. În ciuda ploii dimineții și a cerului deluros - mușcătura nu sa deteriorat, ci, dimpotrivă, sa îmbunătățit.

Regimul de temperatură a rămas același. Dimineata, capturile de romi se incalzesc pe un kilogram si cateva mai putin de un kilogram.

În seara zilei, 10 au mârâit și au bătut pentru două.

Dacă temperatura nu a căzut și ciclonul rece a venit cel puțin două zile mai târziu, am putea conta pe capturile foarte mari. Dar, duminică dimineață, prindem 3 rațe de la 600 la 900 de grame, iar seara este deja goală, chiar și lucrurile mici refuză să apară în cantități ca de obicei. Chemat de mai multe ori cu Fuduch, sa plâns de prezența unei frunze groase. În a doua zi, romii au avut o mușcătură și o ruptură a conducerii de 0,16. După cum arată practica lui Sasha, nu este o mușcătură, dar o frunză groasă se învârte în jurul cormacului și apucă cârlige de măgari. Dar apoi a fost muscat cu succes totul. Și apoi tăiați.

E mult mai rece.

Întreaga seară petrecută în speranța de încălzire și slăbire a vântului, tk. în locurile în care se aflau rafale de uragan.

Toți, în speranța că altceva strălucește pentru noi, înotăm dimineața și ... niște miracole, se întorc din nou pe loc.

Ea ne dă speranță pentru o gustare bună în noaptea - dar în seara din nou, ca o zi înainte - gol ... Shimmy un pic la stânga - un fleac chinuia cu un diavol, apoi - pe crapul argintiu momit loc și nu facem atâta timp cât nu prinde nimic - de pescuit nu.

În dimineața ce se ascund de la locurile de schimbare a capului, în mod miraculos, prindeți 4 supraviețuitori dimineața și decideți că pescuitul ar trebui să fie terminat pe o notă pozitivă și să plece.

Ei bine, în plus, câteva fotografii.

Momeală pentru pescuit

Pregătirea momeală în condiții spartane. Cu ei au purtat 25 kilograme de momeală gătite de romi. După ce a terminat gătitul în locul ingredientelor care ar putea să o obțină. Desigur, ea era foarte inferioară, dar rezultatul a dat totuși.

tija:
Bolero Maver Falcon Vulcano 4,00m. Linia principală este 0,16. lesa - 0,14 (Trabucco Competition, Smart SLR). Cârlige # 14, Maver Catana. Kiel plutește de la 6 la 8 grame. Maver, Expert.

Un pic de culoare locală.

concluzii:
1. Pentru o săptămână de pescuit activ în cabluri aveți nevoie de cel puțin 50 kg de momeală bună.
2. Este necesară și stația de andocare laterală chiar și în cazul pescuitului în cabluri.
3. Confort atunci când prinderea cablului pentru o perioadă lungă de timp - o măsură forțată. Umflături pe fundul expunerii vii

SW. Fduch. Permiteți o întrebare delicată, în acest sezon vreau să încerc pe un somn 0.4 Sufiks 11 kg. pe spargere (lesa). E cea mai importantă. Nu este subțire? Poate să-l sfătuiască.

0,3 bază, drept maxim și 0,25 leșuri. Acest lucru este pentru ochii de somn până la 5 kg, desigur, dacă aveți o frecare.

prinderea somn pe partea de sus a snobismul ambreiaj - Nevka, 0,4, 2 lesa Gluz turnati modul le-am prins mai des gambelor, ea stinghii, de asemenea, apoi sare peste. adevărul era că era pe râul Oskol, dar cred că Donets sunt aceeași poveste. și dacă vă scufundați cu o mască și prindeți raci mici, atunci nu puteți purta un urs, deoarece imitația este întotdeauna mai rău decât originalul.

100%! pe raci Eu si ciocul! Și dacă berea la legare este pierdută, atunci pe bucățile kuchan vor fi 5 scafandri! )))))