Orca de pescuit, la paterna di rigomagno

Mai multe postavushek am rearanjat în linie cu gaura, unde au fost prinși burbot. burbot Prins, pe care am lăsat în godeuri, în timp ce verificarea și reamenajarea postavushki rămase, nu am găsit, dar pe malul auzit squabble câine. Câinii vagabonzi vânat despre pescarii care sunt uneori hrănite, doar târât peștele. În timpul următoarelor runde, am purtat deja o găleată pentru pești. Începutul este foarte rece. Când am ajuns la cort, unde a așezat Revmir, el sa lăudat că a prins un burbot. El a spus că a început să înghețe, lumânarea nu la încălzit. Am pe cizme purtau cizme de protectie chimice, le-am dat la Revmir a încălzit picioarele, Valera l turnă vodcă cu ceai din termos. De-a lungul nopții ne-am dus și verificat Valera postavushki, cu fiecare ieșire din cort, am fost congelare mai mult și mai mult. Revmir a încercat să iasă din cort și a alerga să se încălzească, dar dinții erau încă clănțăne. Orcia nonsens, murdărie, miros urât, și chiar foișoare și fier vechi să plătească pentru ele, musca aproape de zero, și doar un moft ocazional ceva pe cineva alunecă. De-a lungul lacului de lângă Vyaze înseamnă peștii sunt acolo, dar este un zazhrataya sentiment, am prins acolo stiuca, salau nu am văzut chiar a spus că crap, lin și crap mai mult pentru un kilogram de scrib de grăsime, și totuși ce ca starea de spirit ..

colectarea de mită în acel an Madame mi-a spus în secret că, atunci când o țeavă deschisă la zgomot plin sonor la peștele întreg a alergat împreună, probabil, cea mai buna apa este îmbogățită cu oxigen și există întotdeauna cineva care sta langa acest moment este bine prins.

• La Paterna di Rigomagno

În mod evident, nu acolo am prins numele, dar acest țărm a fumat toată ziua. M-am prins alături de ea niciodată - treci doar la mare cuvântul amantă. Toți aborigenii locali sunt prinși în apropierea țevii. Deci, ce e cu peștele, este posibil, sau pur și simplu nedorite, vreau cel mic să se atașeze de pescuit. Pește comestibil, fără gust Știu două puncte că nu mă lasă niciodată jos. unde rata se poate face în două sau trei ore, și în orice condiții meteorologice, de vânt și ploaie, la căldura toridă. Bait nu este un popor foarte viclean, atât în ​​această vreme acolo sau nu byare Cluj - care a fost otpishites, pliz, și apoi există dorința de a se suflecate sâmbătă și nu a vrut la km. Merită să pescuiești 80 de ani. Și în vremea asta, să o facă neher.

Nu bjareeAdăugat după 2 minute Adevărul în sine nu a fost, dar tovarășii în săptămâna au mers. De vineri, vor avea loc concursurile angajaților FE "VELCOM". Deci cum o să iau sau nu? Și yomoyo ca dvs. bine-cunoscut deja luat, doar adună în cazul în care firul de a merge la paynik - concursuri regulate. Volma este scump anul acesta? Nimic personal nu este doar a doua oară când mă ocup de Sabantuy Velcom. HA HA Adevărul Adevărul din acest an pe platnikul ăsta a aprins bine o țigară Așa că ai binevoit astăzi pescuitul tău norocos. Sper să o sărut, dar nu deloc. Mulțumesc, să sperăm că toată lumea va lua NHNCH. Un crap 2. A fost dreptul primului poduri Mult noroc pe competiție care are loc astăzi, mâine sorevy Velcom. Organizat toată clasa, restul super-ureche, toate cazurile, vremea, peștele prins mulțumesc lui Dumnezeu, nu a ratat: El a fost cu prietenii lui, unul dintre ei, Alexandru Kashelevich, a avut locul 2, cu un scor de 9. A fost prins 2 stiuca - și kg. Dar lucru ciudat este faptul că pescuită în jgheab, prima și a luat smoktuhu și încurcat în linia de pescuit, al doilea un număr similar ca într-un basm, în general, pe peștele, pe care cuvântul în sine: crestare de pește în dimineața seara a luat 5 Karasik.

La 5am am luat un crap pe gr stoc cea mai mare câștigătoare stiuca nu concursuri mele de pe și de crap meu duminică dimineața a fost format din 3 persoane la iaz, au fost de planificare o excursie în această săptămână - atât de Wellcome și performanțele sale deosebite nu are nimic de-a face La ce. În timp ce am ajuns - 6 am. Ceață - și în pescari de ceață. Acest număr de pescari nu am văzut o lungă perioadă de timp pentru a găsi locul - a mers în jurul lacului pe perimetrul și a găsit unul disponibile atunci când podul a fost aproape înapoi la mașină. Cheltuielile sondajul pescarilor de noapte a arătat că cea mai mare parte a nopții - plin de 0. Nu știu ce să fac cu acest pește cu o zi înainte: Aproape de 10 pescari au plecat și „respire“ mai ușor. Prima mușcătură a fost văzută și pusă în aplicare în cele din urmă modest 3. Tovarăși în nenorocire au fost prinși puțin mai modest. Dintre toate tipurile de momeli, toți vecinii învață numai pentru furajele mixte. Restul orașului, disperat Victor și Igor și Bobruisk inveseli partea noastră iaz, vremea este super și ce mai vrei? Moralul este că există un pește, dar prinderea nu este la fel de ușor cum pare. Poate că vremea ne-a lăsat în jos, acesta poate fi un număr foarte mare de pescari pe mal și pe bărcile darting pur și simplu sperie peștii. Pe site-ul celor care vor să meargă acolo, aștept să se încheie interdicția și oamenii de pe platitori vor fi mai puțini. Era de ieri înainte de dimineață. Rezultatul a fost de 1 crap la 5. A fost folosit în principal pentru hrana pentru animale. Adăugat după 5 minute Fotografii Voi arunca în seara Da, există un pește bun aici, dar captura nu este atât de ușor; La cererea "proprietarului Mercedes-ului de argint"; ML cdi expune o fotografie a capturii sale: D și o altă "pyaterochka", prins cu o zi înainte.

Ferma de pește "Svisloch", satul Orca (raionul Osipovichi) [Arhivă] - Pescuitul în Belarus - Forumul Clubului de pescuit mare din Internet

În apropiere se aflau cine a prins și care ia spus biletului că nu mai există pește și a plecat. De la ridicol, lângă toaletă, în colț crește trestii, am aruncat un flotor sub ea și am avut o muscatura de crap bun. Dar el, de asemenea, nu a luat nebunul și a înfășurat o linie în jurul stufelor. În apropiere, pescarul mi-a luat tija de pescuit când m-am dezbrăcat și am urcat în apă. Dar abia am inceput sa ma apropii de crapul crapat si a rupt lesa. Nu ar fi altceva decât un al doilea plutitor pe o altă tijă de pescuit în timp ce urcam pe cineva înecat și strâns în crampe. Pe scurt, două detașamente aproape simultan. A fost ieri, uraganul de vreme, deci oamenii nu erau suficienți. Oamenii nu iau doar 50 de metri de coastă, ci și reușesc să se agațe unul de celălalt atunci când se toarnă. Am prins 4 carpii și 3 crapi de crucian, crap. 1. țăranii au fost aproape de noapte, au fost prinși destul de bine dimineața, noaptea nimic, aproximativ 15 kg. Colector de bilete ca povesti întotdeauna a spus despre povești de stocare ieri despre o zi înainte de ieri de stocare de colector bilet - pentru ultimii ani, clasici ai genului la acest lac: Adăugat după 2 minute pentru a prinde totul: Nedoezzhaya Svisloch fermă de pește a deschis un nou paysite. Există mai multe iazuri, aparținând unei ferme colective. Acum se pare că proprietarul privat este în control. Trecut, unul dintre iazuri este înnobilat. A curățat malurile de vegetație impasibilă, de-a lungul perimetrului de poduri de legătură. Rybachok pe malurile a declarat crapul a început, garda a fost prea leneș pentru a merge pentru detalii - în grabă pe testarea noului doilea iaz de filare, probabil, va fi, de asemenea înnobilat și stocate.

Costul pescuitului pe primul iaz - tir. După ieșirea de pe autostrada Minsk-Gomel, în fața podului peste râu. Svisloch există un pointer la dreapta - "pescuit plătit, suntem deschisi." VREA IUBEI NOI? Puteți vorbi și cu proprietarul. Mai ales în toamnă și primăvară. Și câți nu au încercat să se rotească în aceste iazuri. și UL și filare normală pe momeli de ipsos - niciodată în toți anii, nici măcar amestec. Deci, acum proprietarul a apărut - a mea și binecuvântarea?

Mo se întinde acolo ce fel de pește? Îmi amintesc cum în iazul al doilea de pe șosea a izbucnit barajul și pe acest site Svislochi au fost prinși de crap. Îmi amintesc cum oamenii flămânzi au adunat în vărsare saci de pește.

Gamo Big Cat până la 3 J mm

A încercat să o facă și acolo, fără nici un rezultat. Aceeași poveste este similară cu primul iaz. Au fost foarte îngroziți - au fost curățați acum. Cred că este cu siguranță bun. Este evident că lucrează deja la al doilea iaz. Și arată ca o mlaștină, pe partea stângă a asfaltului. În timpul iernii există unele stavochnyuk cu Teplukhov, întregul gheață este angajat în ennobling, el a fost suflat la el! Întreaga zonă de apă a acestui iaz a fost fixată cu rate în ultimii doi ani.

Orca de pescuit, la paterna di rigomagno

Rigomagno-DE SAN Quirico Orcia - Bagno Vignoni De la Rigomagno Rigomagno superstrad merge în direcția Perugia Perugia. Lasă superstarul la ieșirea Asciano Asciano. De la Ascano, urmați indicatoarele pentru Buonconvento Buonconvento. apoi Montalcino Montalcino. Apoi urmează indicatoarele pentru Chianciano Terme Chianciano Terme. apoi Chiusi Chiusi.