O excursie la vasele de lac pentru cocoașele mari

Să începem cu faptul că Lacul Chany este un lac de sare situat în cartierul Barabinsky din regiunea Novosibirsk. Lacul este foarte puțin adânc, nu mai mult de 2 metri adâncime, malurile Chans sunt mici, înverzite cu iarbă și tot felul de arbuști. Există o mulțime de insule pe lac, dar rudele mele au mers doar la unul - numit "Zelenchak". Există multe tipuri de pești care operează Chan: crap, biban, crap, țip, roach, zander și roach.

La ora 11 dimineața am plecat, pe drum ne-am oprit la supermarket pentru mâncare și ne-am mutat în partea Chans. Dar după ce am călătorit literalmente la 70 km, "Oise-pâinea" noastră a izbucnit. Dar nici una nu este teribilă, suntem poporul rus! După o ședere de trei ore pe marginea drumului, am reparat "Bukhanochka" și drumul a continuat! Tot felul în care colegii mei mai buni au băut pentru pescuitul reușit.

După mai bine de șapte sute de kilometri am fost deja în orașul Barabinsk, timpul a fost de aproximativ 3-4 ore. În Barabinsk am fost așteptați de tovarășul care ne-a salvat anul trecut, numele său fiind Sanya.

Sanya este un pescar local care cunoștea aceste ținuturi ca propriile sale cinci degete, și-a vândut și marmyasul (marmota este aproape singura momeală pe care o prind și peștele și rosa). Ei i-au cumpărat o coajă, au întrebat unde îi mușcă: ne-a dezamăgit spunând că drumul "Zelenchak" nu mai există și că în acest an nimeni nu a mers acolo.

Dar suntem ruși, trebuia să ne asigurăm că nu există drum acolo. După încă 30 de kilometri, am fost pe deplin convinși de acest lucru. Un mic gând a fost dat la ce să facă în continuare și sa hotărât să meargă la Lacul Sartlan - nu este departe de Barabinsk, în satul Krasny Yar.

O excursie la vasele de lac pentru cocoașele mari

Lacul Sartlan este, de asemenea, foarte mare, de 25 km lungime și 16 km lățime (imaginați-vă, este ca 16 terenuri de fotbal, numai iarna!). Maculul și ochiul de pește se lipesc de asemenea, doar după cum sa dovedit mai târziu - bibanul era foarte puțin adânc.

La ora 11 am fost deja în apropierea țărmului. Colegii mei mai mari au zdrobit încă câteva sticle de vodcă și am mers să prindem bibanul. După mai mult de trei kilometri pe gheață, am forat găuri și am umplut toate găurile cu un mormyshm (pentru al prinde mâine). Au pus tijele de pescuit. Pentru mult timp nu trebuia să aștept și am scos prima coadă și apoi am urmat al doilea, al zecelea, al douăzecilea.

A început să se întunece și am decis să mergem pe țărm (dar înainte de a pleca, ei și-au conectat găurile cu steaguri, astfel încât nimeni să nu înceapă să pescuiască pe ele). Am încărcat peștele într-o sanie (sania este făcută sub formă de bol, astfel încât a fost convenabil să trageți pește peste gheață și mult mai ușor), ne-am mutat spre oise. După trei kilometri, am blestemat pe toți aceștia. Venind la pâine, am căzut și în următoarele 15 minute nu am putut să mă ridic! Colegii mei au pregătit supa, am mâncat și am mers la culcare.

O excursie la vasele de lac pentru cocoașele mari

Ne-am trezit la șase, așa cum era planificat. Ei au ajuns la găurile lor și au început să prindă bibanul, și de acolo este foarte puțin adânc și apa este curată, m-am uitat în gaură - s-au stropit, mi-am aruncat imediat tija de pescuit. A fost foarte interesant să te uiți cum vine bersa la mormyshke-ul tău și o apucă brusc.

Prins pe mormyshku numit "papagal" și cuprul obișnuit, a fost prins foarte bine. Dar a fost necesar să schimbați adesea găurile, cum ar fi peștele acolo, bucăți de 7-8 prindeți totul, mergeți la altul bine hrănit. Dacă un pește se rupe, atunci totul, pe această gaură în cursul a 2-3 ore nu va peck, cel puțin schimba mormyshku, cel puțin nu se schimba - nu va fi nici un beneficiu.

În aceste două zile am reușit să prindem peste 70 kg de biban.

O excursie la vasele de lac pentru cocoașele mari

În această dimineață, a început destul de bine, toți au ridicat în picioare dintr-o dată, fără ceainic mult cicălitoare, fiert (am luat cu el un mic generator), a avut micul dejun și a ieșit din UAZ pe strada. Nu am așteptat o surpriză foarte plăcută, la câțiva metri de buhanochki noastre erau urme ale acestui urs (ea mi-a spus colegilor mei în vârstă, și din moment ce ei nu erau doar pescari, dar, de asemenea, vânători, au identificat cu ușurință).

Am reîncărcat toate termosurile și am mers la gheață! A fost foarte rece. Ne-am apropiat de găurile noastre și am început să prindem. După două ore, mușcătura se înrăutățea considerabil, am redus în jumătate până la 12 ore și am decis că este timpul să ne întoarcem acasă. A încărcat peștele prins în sania și sa dus pe țărm.

Când am ajuns pe țărm, am fost trimis pentru lemn de foc, în căutare de lemn de foc, am găsit o clădire din lemn abandonată, l-am demonstrat și am adus lemn uscat bun. Toată lumea a fost foarte mulțumită. O oră mai târziu, supa se fierbe în fierbător, iar eu, la acea dată, am curățat o cocoșă și o dorki. A fost foarte gustos!

După încă o oră, ne-am împachetat și ne-am dus acasă. A fost foarte reticent să plece. Este păcat că nu vom mai merge acolo. Asta e tot, în această notă fascinantă, călătoria mea minunată sa încheiat.