Nunta in Thailanda in mod independent, fara agentii de turism

Nunta în Thailanda tu. Fără agenții de turism.

Ideea de a juca o nuntă în Thailanda sa răsunat treptat.

La început nu ne-a plăcut cum se face în serviciul sovietic Moscova, de multe ori pentru un motiv oarecare nu depinde de preț, o excursie la monumente, matusa vagi într-un birou de registru, o masă plictisitoare într-un restaurant cu oaspeții tamada, care ar trebui să fie invitat, dar nu doresc cu adevărat. Și, bineînțeles, faptul că noii bătrâni sunt ultimii care se bucură de acest epic întreg. Ei sunt doar cei mai obosiți și epuizați. Se pare că nunta este întâi pentru oaspeți. Și am vrut o vacanță doar pentru noi înșine. Arunca în cel puțin 10 - 15 000 $, care, la Moscova, este posibil să se facă nimic, și aici este imaginea.

În plus, sa întâmplat așa că am o anumită atitudine profesională față de nunți - sunt un stilist de nunți. Creez o imagine de nunta - dezvoltarea stilului de rochii de mireasa, alegerea culorilor si a nuantelor, coafuri de nunta si machiaj etc. Mult prea des am văzut în dimineața zilei de nunta este atât de obosit de toate pregătirile de nuntă miresei, acea expresie cu care ea începe ziua: „Mai repede va veni toate la capăt“ Deci, în ziua nunții mele, nu am vrut să mă gândesc exact.

În al doilea rând, am plecat în Thailanda cu un an înainte. De obicei, mă pregătesc pentru călătorii. De data aceasta, înainte de ceva de cumpărat undeva, am dat peste Internet. Am fost uimit de două lucruri: faptul că toate recenziile nu sunt doar pozitive, ci încântate de bucurie. Și faptul că toate într-o singură voce a pretins - nu agenții de turism! Numai tu! Ei bine, suntem adulți, par să știm limba engleză, am decis că nu ne vom pierde. Deci, după recenzii, am făcut un traseu, o estimare, ce să fac și ce să nu fac (dacă este interesat, vă rugăm să contactați, voi trimite).

Apropo, spre deosebire de agențiile de turism, am făcut o astfel de asigurare ca avem nevoie. Adică, a inclus tot ce este posibil, și nu versiunea defectuoasă (și, în consecință, ieftină) a agențiilor, care nu vă protejează de nimic (citiți politicile de asigurare). Asigurările noastre ne-au costat la fel de bine, la 15 USD pe nas.

Despre această călătorie pot spune doar un singur lucru: euforie, extaz, plăcere, plăcere (continuă lista). În general, șocul. Un an întreg după aceea, ne-am îndrăgit de Thailanda. Sunt cu această țară.
Așa este. În timp ce am observat acolo, am observat că Thaisii sunt mari inventatori. Pe un loc egal, practic din nimic nu au organizat astfel de sărbători minunate. Ultima dată când eram atât de fericită de vacanță este probabil doar la grădiniță.

Deci, după ce am pus totul împreună, sa dovedit o concluzie originală - Există mult mai plăcut să jucăm o nuntă și, ceea ce este mai important, este mult mai ieftin. Din nou, odată ce ai un lună de miere. Nu am regretat niciodată decizia noastră. A fost cea mai minunata vacanta care ar putea fi vreodata.
Am găsit câțiva prieteni care organizează nunta în Thailanda, a ales unul (din nou, cei care sunt interesați - vă rugăm, doamnelor de contact, dacă nu pentru o nunta - atât pentru aniversarea, angajament, sau altele asemenea). Puteți alege un loc: nord, sud, vest, est de Thailanda, pe o insulă, pe o cascadă, într-o grădină, pe plajă. Există un pachet de bază (nunta în stilul european, nunta în stil thailandez și combinată) și opțiuni suplimentare (excursii pe elefanți, focuri de artificii etc.). Am ales varianta combinată pe plaja insulei (de modul în care insula un nume simbolic - Paradise Island (Insula Raya), și se adaugă la binecuvântarea de călugări într-un templu budist.

Despre aceasta, în general, o poveste separată. Am înțeles greșit cuvântul Călugări - sunt călugări. Și am tradus ca o maimuță. Cred că e minunat. Elefanți, maimuțe În general, sa întâmplat, dar ne-a plăcut cu adevărat. Sa dovedit că suntem aproape primii europeni care au trecut printr-o astfel de binecuvântare.

Am primit o factură pe care am plătit-o cu un card de credit (în Thailanda este foarte comună). Și a primit un voucher (ceva asemănător unui cont detaliat). Am primit, de asemenea, un script pentru o zi de nunta cu un ceas mic. Nu am citit-o în mod special. Am vrut surprize mai plăcute

La sosirea în Thailanda, s-au întâlnit cu organizatorul, au discutat detaliile: culorile și mărimea hainelor pentru ceremonia Thai (închiriată), ce flori dorim etc.
Înapoi la Moscova, am ars cu ideea de a dansa un vals de nuntă. A găsit un profesor, angajat. Sa dovedit foarte mult chiar nimic.
Am predat un CD cu muzică pentru valsul nostru și înainte de nuntă ne-a plăcut șederea în țara viselor noastre

Prin modul în care este convenabil - sunt pline de saloane de înfrumusețare și SPA. În ele m-am uitat până la capăt. Este deosebit de încântat că merită un ban.

Binecuvântarea într-un templu budist

Nu suntem budiști. Sincer, m-am așteptat ca băieții din haine șofran să iasă, ne vor spune niște oameni afectuoși și o să terminăm.

Nu contează ce este.

Budismul este o religie tolerantă. Adică, nu le pasă ce credință ai mărturisesc. În plus, avem o mulțime de infectate cu pofigizmom sănătos Thais. Așa că ne-am simțit destul de confortabil acolo.

Procedura are loc la răsărit. La ora 5.30, am fost vizitați de oameni din Thailanda de la echipa de nuntă, am adus haine tradiționale thailandeze. decoratiuni, a ajutat sa se imbrace si sa faca o tunsoare. Totul se face repede și bine.

După cum am aflat mai târziu, această echipă are în fiecare zi o nuntă. Aceasta este, tehnologia este lucrat până la cele mai mici detalii. Dar ceea ce este cel mai surprinzător este că nu există nici un sentiment al transportorului. Erau cu noi. Unii dintre ei chiar au aruncat o lacrimă. Ea ma uimit.

La sosirea în templu am avut o mică sesiune foto (fotograful - un respect separat). În general, templele din Thailanda sunt foarte frumoase. Multicolor, frumos ca o jucărie japoneză. De la ei se respira cu bucurie și, din anumite motive, apare și zâmbetul.

Scurt briefing: aici este orez (fiert într-o cuvă frumoasă), aici sunt salate (în plicuri), aici sunt florete. Fiecare călugăr în ceva de genul unui fontă pe centură trebuie să pună o orez, o pungă de salată și să dea o floare.

Ce este convenabil - în apropiere a fost întotdeauna o persoană special pregătită, care a sugerat ce să facă, a dat ceea ce era necesar și, în același timp, a fost invizibil.

În templu în sine, călugării s-au așezat într-un rând pe margine, luminând lumânările într-un loc asemănător unui altar, ne-am așezat pe covor în fața călugărilor. Au început să cânte.

În acel moment am fost tăiată. Există o astfel de energie uimitoare. Au cantat mult timp si foarte frumosi, dar am avut sentimentul ca am fost intr-un fel fantomatic aici. Nu pot explica. Ca în cazul unei cascade de soare.

Am primit o cană de apă și o ceașcă, unde ar trebui să fie turnată această apă și să ne amintim pe cei care sunt lângă noi, dar pe care vrem să le vedem aici. Este foarte simbolic.

Am fost stropiți cu puțină apă. Apoi am dat cadavrele pentru ei.

Totul a fost pregătit în avans, tocmai l-am pregătit și l-am înmânat.

Era neobișnuit să vezi călugării zâmbitori. Thais zâmbește în orice moment și sincer.

La sfârșitul binecuvântării, am schimbat hainele și am fost dusi pe insulă pe o barcă cu viteză (cu viteză).

Thai ceremonia de stil
Pe insula ne-am odihnit în bungalou noastră, a venit în secret, din nou, a ajutat să-și pună, și până la ora 5, ne-am dus la plaja (în Thailanda întuneric la ora 6, ceremonia are loc la apusul soarelui). O fotografie mică pentru grund.

Un cuvânt separat despre toate desenele - au adus totul cu ele, au montat toate orele timp de un an și jumătate. Au fost 60 kg de flori vii (orhidee).

Pe plajă, nisipul de coral este fin și alb ca făină. Nu produce turbiditate în apă și nu se încălzește. Răcoros și drăguț.

Am condus procesiunea de nuntă: în mâinile noastre cadouri pentru răscumpărarea (este acolo) sub conuri verzi din spatele nostru o grămadă de oameni frumos îmbrăcați, muzică live și Thai dansatori. Procesiunea se mișcă de-a lungul plajei. Gropile turiștilor privesc la noi. În general, frumusețea.

Înaintea noastră sunt trei porți simbolice: argint, aur și verde. Trebuie să treceți prin fiecare dintre ele, să oferiți un cadou de dorit (aproape ca al nostru, numai fără competiții).

Toate cadouri și plicuri ne sunt oferite de aceeași persoană special instruită.

Apoi mi-au luat puțin și mirele începe să vorbească cu mama mea plantată: Vreau să mă căsătoresc cu fiica ta.

Thais nu par imposibil. "Aveți martori și oaspeți?" "Nu ..." "Nici o întrebare, vom oferi." Așa se întâmplă!

Își dă darurile (niște ornamente, o grămadă de bani, foarte asemănătoare cu cele reale) și mă invită - spune-mi că e bine, ia-o. Aici i-am făcut primul drum la lacrimi. Și pentru un motiv oarecare.

Și mergem de-a lungul covorului roșu sub arcul alb. Stăm la mese speciale. Prezentatorul Fellow spune ca unele cuvinte cheie destul de importante pentru noi purta ghirlande de flori, a pus pe frunte trei puncte albe, rochie de pe capul de ceva de genul obodochkov alb coarda interconectate.

Ne punem mâinile peste flori și fiecare oaspete ne-a apropiat de rândul nostru, a turnat apă, consacrat de călugări, în mâinile noastre și, în același timp, a spus dorințele lor. Mult mai plăcut decât toasturile, deși sensul este același.

Cei de la această "bandă de jazz" au jucat aproape tot timpul. Foarte frumos, blând și melodic.

Și apoi pentru noi am dansat un dans tradițional thailandez. Uimitor de frumoasă.

Este interesant faptul ca degetele se indoa foarte mult in directia opusa. Probabil că în copilărie ei înșiși se îndoaie

Întreaga procedură a durat aproximativ 30 de minute.

Ceremonia în stilul european

Cunoscand ca in Thailanda totusi este fierbinte (aproximativ 30 de grade), nu am inceput sa trag de-a lungul unei mari rochii albe din Franta. Am cumpărat un cocktail ușor. Soțul meu, de asemenea, nu a început să tragă costumul, și-a luat blugi albi și o cămașă, cumpărată aici în Thailanda.
Ne-am schimbat hainele și am adus un buchet de mireasă. Nu am devenit pantof - este încă o plajă. Am hotărât că ar fi și mai exotic.

Apropo, mi-am uitat un buchet de pretutindeni, am fost adus constant la ea

Muzică frumoasă se joacă.

Apropo, echipamentul muzical este foarte mult nimic - difuzoare mari, o cutie de inchidere de tip sigur in care amplificatoare profesionale si o gramada de alte punti. În cazul lipsei de energie electrică, chiar au propriul diesel portabil.

Și ne întoarcem sub arc de flori, de-a lungul căii, spre altar, sub forma unei inimi.

Din Moscova am adus două drapele - drapelul rusesc și "Îmi place Moscova". Doar așa, pentru distracție. A se atașa la mașina de închiriat (am călătorit foarte mult acolo). Organizatorul ne-a văzut steagurile, să le spunem aici. Le-a atașat de-a lungul marginilor altarului. În general, ați putea crede că suntem patrioți
Din nou, câteva cuvinte afectuoase de la prezentator, ni se dau două lumânări decorate, trebuie să fie aprinse în același timp.
Apoi ne-au fost date.
Apoi în microfon trebuia să spui câteva cuvinte pe jumătate - de ce te iubesc, de ce vreau să mă căsătoresc, etc. Am fost atât de îngrijorați! În acel moment, soțul meu plângea până la lacrimi.
Întrebare și răspuns "Da", inele de schimb, sărut de nuntă și duș cu petale

Soțul ei a deschis o sticlă de șampanie (întâmplător Cinzano, 50 $ pe sticla), ciocneau pe budershaft, am băut împreună cu ceilalți. Totul este foarte demn.

Apoi a fost o aterizare "copac de dragoste". Au plantat o nucă de cocos. Sperăm că anul viitor va crește

Și în sfârșit - valsul nostru de nuntă. Platforma pe care am fost pregătită părea puțin prea mică pentru noi, deci am decis să dansăm desculți pe nisip (am fost făcuți la culcare cu covoare). Am dat peste câteva ori, dar părea mai mult dintr-un exces de sentimente. Din nou am intrat în lacrimi.

În toate aceste momente umede, secretul cel mai apropiat de noi ne-a oferit în secret servetele. Respect!
Și apoi am semnat certificatul nostru de nuntă.
Opțiunea noastră nu a fost legală. Dar, dacă se dorește, pentru o taxă (aproximativ 25 000 de bahturi), ei fac plin (prin intermediul ambasadei).
Au fost martori semnatari și tovarăși. Apoi ar fi o cină de nuntă.

Acum mă uit și chiar și eu nu cred că am avut o astfel de vacanță.
Atât de multă bucurie într-o zi.
Thaisul a lucrat timp de cinci ani. Poate că a fost cea mai plăcută cheltuială