Lunapark în antalya, sau cea mai teribilă atracție din viața mea, călătoriți cu primăvara Irina

În Antalya, în cartierul Konyaalti, vizavi de centrul comercial Migros, există un lunapark, care funcționează zilnic de la 17 ore (în weekend-uri de la 15 ore).

Roata Ferris în lunapark

Luna Park în Antalya este un loc minunat pentru o vacanță de familie. Am venit de mai multe ori, pentru că am trăit în cartier.

Este mai bine să vizitați lunaparcul într-o zi de lucru și după 17 ore, pentru că oamenii nu vor (așa cum se întâmplă în weekend) și soarele deja este setat. Puteți combina perfect cumpărăturile din Migros, apoi traversați drumul și oferiți plăcere copiilor în lunapark.

Plata pentru fiecare atracție este efectuată în tokenuri și trebuie achiziționată la checkout. Este benefic să luați imediat o mulțime de jetoane (10 jetoane sunt de 30 de lire). Pentru fiecare atracție, de regulă, dați un singur simbol.

Deci, pentru început, până când se întunecă, am măturat roata Ferris. Foarte mulțumit, a deschis o vedere uimitoare de sus. Apoi, imediat a decis că unde este și unde și cu copilul vrem să mergem mai întâi.

Se vizitează hoteluri Rixos și Thales - 10-15 minute pe jos

Și acolo este Orașul Vechi

Caruselurile și atracțiile din parc sunt foarte diverse, pentru toate vârstele. Există un circuit, caruseluri, bărci, o trambulină gonflabilă, un caracatiță, go-karting și multe altele.

Pentru copii o selecție largă de caruseluri

La intrarea în parcul de divertisment există un cinematograf 5D. care este foarte popular cu populația și are întotdeauna o întorsătură. Ei dau ochelari speciali, și obțineți o mulțime de impresii din tot ceea ce se întâmplă pe ecran.

Când am ajuns la o atracție extremă Adrenaline max. soțul meu mi-a sugerat că mi-ar fi frică să o conduc. Dar din moment ce această adrenalină nu părea deloc înfricoșătoare, ușor de acceptat. Și în zadar ... Împreună cu mine, încă cîțiva oameni s-au așezat, am fost prinși cu balustrade foarte puternice. La început, totul era simplu și simplu - bățul se învârtea ca o barcă obișnuită. Am mâncat distracție la familie. Dar apoi totul sa schimbat, începând de la viteză și terminând cu zigzagurile incredibile pe care le-a făcut acest max. Totul a înotat înaintea ochilor mei și a fost un gând în capul meu - de ce am stat aici. Pentru prima dată în viața mea, am fost de acord cu o astfel de atracție. Am luat mânerele și m-am gândit când totul sa oprit, am închis ochii, din cauza vitezei, toată iluminarea lunaparcii sa transformat într-un singur loc puternic. Părul era încurcat în vânt și tocmai mi-am coborât capul, cât mai jos posibil, stoarse într-un scaun. În general, nu sfătuiesc pe nimeni să experimenteze o astfel de atracție dacă nu sunteți gata moral pentru acest lucru și nu ați mai experimentat acest lucru înainte. Aparent, trupul meu nu era gata pentru o astfel de extremă. Când sa oprit această maximă, am coborât și de mult timp nu am putut să mă recuperez din cauza amețelii puternice. Și după doar 30 de minute a devenit mai bună.

După cum îmi amintesc - începeți ...

În lunaparkul de la Antalya există încă atracții extreme și unul dintre ele este un turn înalt cu cabine. Oamenii sunt puse în două, fixate și ridicate (înălțime cu o roată de ferris), apoi se întorc și atârnă la o astfel de înălțime cu susul în jos. Părea un pic pentru creatorii unei astfel de atracții, au venit cu ideea că ar putea fi neclintiți. Și a alergat! Nu aș merge la această atracție pentru nimic. Dar sunt mai mult decât destui oameni acolo.

O altă cameră de frică. acolo trenul trece prin camere întunecate cu sunete teribile și gemete. Adulții, desigur, nu sunt înfricoșători, dar copiii sunt impresionanți. Dar în camera de râs am râs foarte mult, dar am găsit-o în râsul infecțios, care a venit de la vorbitor. A râs destul! Există oglinzi instalate care denaturează vesel fața și figura în cea mai complicată formă - fără râs, nu veți arăta)))

Când părăsesc parcul, ei vând jucării și o lână imensă de bumbac dulce. Vă veți odihni în Antalya, asigurați-vă că vizitați acest loc de divertisment.

Și la 20 km de Antalya există un dinopar remarcabil cu dinozauri senzoriale. De asemenea, merită să mergeți și cu copiii!