Easy Elephant - Michael Safronov Recenzii și recenzii ale cărții, isbn 978-5-9908772-9-0, Labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

Elephant de lumină

Polandria Într-un oraș îndepărtat din sud a trăit un elefant. A fost un mare elefant indian numit Prabu. El a crezut în minuni și a încercat să nu piardă niciodată inima. Și acest elefant a avut un prieten foarte mare - o zbuciumă mică, numită Larissa. Această zbuciumă nu a stat niciodată la fața locului, întotdeauna a zburat înainte și înapoi, și de la apelarea ei buzz-ul a devenit distractiv și gâdilind. Ediție literară și de artă pentru vârstă școlară preșcolară și primară.

Preț: 792 руб RUB
  • Un elefant ușor Safronov Mikhail Vladimirovich Un elefant a trăit într-un oraș îndepărtat din sud. A fost un mare elefant indian numit Prabu. El a crezut în minuni și a încercat să nu piardă niciodată inima. Și am avut asta cu

Vrei vreodată să zbori? De fericire, desigur! Din ce altceva? Dar dacă oamenii pot zbura, cu excepția gândurilor și a viselor lor, atunci eroul cărții lui Mihail Safronov a reușit!

Mikhail Safronov carte spune despre elefanți, care sunt foarte, foarte mult a vrut să învețe să zboare, dar el cu siguranță nu a reușit, deoarece elefanți - nu o pasăre, iar ei nu au aripi. Obosit de eșecuri, el a fost de acord chiar și pe zborurile false, cu ajutorul unor frânghii și artificiale aripi (ca si celelalte animale din circ), ci un director rău și lacom mult mai era nevoie de mai curat liber decât un nou actor în trupa. Cu toate acestea, elefantul nostru a fost de acord cu docilitate la lucrarea propusă, pentru că regizorul a promis aripile. Uneori, naivitatea și credință oarbă pentru alții joacă feste murdare cu noi.

Dar totul, bineînțeles, sa încheiat bine! La urma urmei, undeva pe cer se zbură o mare și frumoasă țară de zbor (și câteodată se vede dacă vântul suflă în direcția cea bună) și toți locuitorii acestei țări, desigur, pot zbura. De asemenea, rezidenții sunt foarte buni și, când au aflat despre visul personajului principal, i-au trimis imediat aripile reale. Rămâne să adaugi doar o picătură de fericire, iar acum elefantul se înalță pe cer.

Pe această aventură, desigur, nu sa terminat, iar elefantul a așteptat un alt test pentru puterea dorinței lui, dar el a mers și ea. Și când sa schimbat, totul sa schimbat! Chiar și regizorul rău!

Dupa ce am citit "Easy Elephant" si eu, de asemenea, vreau sa zbor. Această carte este pur și simplu amabilă și spirituală! Vorbește despre un vis atât de mare și puternic, încât nici un obstacol în calea lui nu este teribil. Protagonistul nu renunță niciodată, în ciuda tuturor dificultăților care îi revin lui, pentru că dorește cu adevărat ca visul să se împlinească și el crede cu sinceritate că acest lucru se va întâmpla. Trebuie doar să aplici un pic mai mult efort!

"Elefantul simplu" este, de asemenea, o carte despre prietenie. Personajul principal are o prietena - o zbura putin. Dar, în ciuda tuturor diferențelor și a diferenței de mărime, o astfel de prietenie nu poate fi decât invidioasă! Găsirea unui astfel de prieten credincios ca muște este un mare succes. Ea este prietenă cu elefantul nu numai în cuvinte. În afară de cuvintele de susținere, face o faptă cu adevărat eroică și zboară întregul pământ în căutare de cineva care să-i ajute pe prietenul ei. O astfel de prietenie este admirabilă și cât de mare ar fi dacă toți prietenii ar fi așa!

Cartea "Easy Elephant" este completată cu ilustrații frumoase de Kati Bauman. Elephantul de pe ele este atât de drăguț și de plută, așa că vrei să-l îmbrățișezi și să strângi puțin. Regizorul este furios și mereu nefericit, așa cum ar trebui.

Cartea este formatată în formă pătrată, cu o copertă texturată, o copertă tare și o hârtie offset groasă.
    La o vârstă, undeva de la 3 la 8.