Dragostea mea este marmaris sfat despre odihna in marmaris

Când nu părăsiți Orientul Îndepărtat de mult timp, aveți sentimentul că locuiți într-un stat mic, sunteți mulțumiți de vara însorită și de odihnă mult așteptată. Și merită să ieșiți cel puțin o dată dincolo de limitele sale, înțelegeți că lumea este infinit de diversă și doriți să o cunoașteți din ce în ce mai mult ...

A spune că așteptările erau justificate, nu spune nimic! Turcia ma câștigat! Sora mea a ales locul de odihnă, fiind călăuzită de faptul că ar fi cu sora și fiica ei, lacomi pentru impresii și distracții. Am decis că pot avea încredere absolută în persoana care a luat regula anual (și chiar mai des) să călătorească în străinătate. Alegerea ei - Turcia și o stațiune în orașul Marmaris, - mi-a plăcut, și fotografii și recenzii pe Internet în cele din urmă asigurat de corectitudinea alegerii.

Dacă mi sa cerut să descriu într-un cuvânt locul de odihnă, aș răspunde - universal! Stațiunea Marmaris (cu accent pe prima silabă - învățată de locuitorii din zonă) este izbitoare și frumusețea naturii și prezența pentru un mic oraș a tuturor beneficiilor civilizației. Marmaris este situat în sud-vestul Turciei (departe de destinația de vacanță populară - coasta Antalyei), într-un golf fermecător, la granița dintre Marea Mediterană și Marea Egee. Apropo, întrebarea a rămas fără răspuns, unde am mai scăldat ... Limita împărțirii mărilor este foarte condiționată. Am decis să rămânem la opțiunea pe care am avut-o odihnindu-se într-un cocktail de două mări dintr-o minunată stațiune (caracteristica Marmaris - o plajă bine îngrijită cu apă curată și calmă).

Dragostea mea este marmaris sfat despre odihna in marmaris

Există un monument în oraș: o perlă într-o cochilie care repetă forma globului - și acest lucru este foarte precis simbolizat de Marmaris, situat într-o locație ideală. Sufletul surprinde când, deplasându-se de-a lungul serpentinei, de sus vă vedeți ascunse în dealuri și dealuri și înecați în verdeață cu numeroase iahturi și bărci cu plase pe țărm. Orașul este renumit pentru conifere și unii foarte folositori și rari (conform ghidurilor) de copaci; a fost uimitor să vedeți astfel de pini aproape de palmieri. Datorită acestor copaci, aerul din oraș este neobișnuit de curat și sănătos. Străzile sunt decorate cu palmieri - de la miniatură până la arbori giganți, pomi fructiferi (dar din toate fructele am văzut doar portocalele). Struguri de viță de vie, croșetarea cafenelelor de stradă și gazebos, precum și tufișuri luminoase, cu flori mari, roșii și albe, care fac orice loc în oraș o insulă de basm.

Sezonul turistic în Marmaris nu trebuie să se teamă de capriciile vremii: ploaia nu poate fi aici pentru o lună sau mai mult, iar căldura nu părea atât de obositoare. Se răcește înainte de zori, când bate vântul, și din cauza că nu poate include în aer condiționat cameră pe timp de noapte, dar numai balcon deschis ușor. Singurul lucru pe care merita sa folosit pentru a, așa că ciripitul greierilor - la început par a fi incredibil de tare, dar apoi îți dai seama: ele sunt un element necesar de statiune verde fierbinte (și, dacă le compara cu țânțarii noastre de departe.).

Hotelul nostru FLAMINGO 4 * a fost situat ideal pe plajă. Hotelul a fost din categoria "opțiunii potrivite pentru o vacanță relaxantă": o discotecă mică, confortabilă, liniștită, o dată pe săptămână, un set minim de servicii. Inconvenientele mici ale gospodăriilor au fost compensate de personalul plăcut și de bucătăria excelentă. Pentru mine, acest hotel a fost cea mai bună opțiune, pentru că în oraș existau destule divertisment, iar în cameră nici nu aș petrece noaptea (și nu întotdeauna) și schimbam hainele. În timpul șederii mele, am aflat de la alții că mulți oameni călătoresc în Marmaris prin sistemul "olinictivet" (în general, aceasta nu este cea mai ieftină stațiune din Turcia, ceea ce nu este surprinzător, deoarece orașul trăiește din cauza turismului). Și mulți turiști aproape nu părăsesc hotelurile, care diferă ușor de palate în funcție de infrastructura lor.

Dragostea mea este marmaris sfat despre odihna in marmaris

În după-amiaza de pe plaja hotelului, în soarele incins, un loc liber putea fi găsit cu dificultate, dar am scăldat noaptea - mi-a fost foarte rău să pierd timpul de somn. Și am împlinit un vis mic - am întâlnit zorii pe mare.

Desigur, merită să menționăm separat restul clubului din Marmaris: viața de noapte se fierbe, mulțimile de oameni sunt plini de numeroase cafenele și cluburi, hoteluri (în special cele cu program de seară și disco). În centrul orașului, situat la două sau trei kilometri de hotelul nostru, se află faimoasa stradă de baruri - Strada Bar - exact ceea ce nu veți găsi în orașul rusesc. Acolo este în fiecare zi o sărbătoare, un spectacol de lumină și muzică, cocktailuri decorate cu capriciu ... Deci, sa dovedit că ne-am dovedit imediat că suntem în cel mai mare și mai popular club pentru străini "Arena". Dar aici, desigur, puteți găsi un bar pe orice duș. Cuplurile romantice au mers la o cafenea pe plajă cu lumanari pe mese și muzică liniștită sau au organizat o plimbare de noapte pe un iaht pentru doi.

Marmaris, ca și în multe orașe antice, are propriile sale monumente culturale. De exemplu, o carte de vizită a orașului - turn-muzeu, o dată o cetate de a proteja orasul acum atrage turisti exponate de muzeu (I, desigur, este de bijuterii deosebit de încântat de epocă și articole de uz casnic) și mai presus de toate - vederi minunate ale orașului. De la înălțimea turnurilor dințate cu vedere la acoperișurile colorate ale caselor din centrul orașului, numeroase bărci cu pânze albe, dafin verde, spumante mare și o linie extinsă a plajei, ascunde undeva în depărtare.

Am fost suficient de norocos pentru a merge în jurul valorii de oraș pe o motocicletă, așa că am avut o mulțime de oportunități pentru a vedea orașul și locurile în care nu toți turiștii și va ajunge. Deci, am fost pe arena oraș: amfiteatru antic a pierdut scopul său principal - o actualizare, este nevoie de publicul si stele de diferite dimensiuni (de altfel, au fost surprinși să găsească în poster grupul rus „Hands Up“).

Ziua noastră "normală" a însemnat absența excursiilor; a fost o plimbare în jurul orașului, mersul cu bicicleta, mersul la parcul acvatic sau la piață, cumpărături și, împreună cu acesta, necesare și nu atât de cumpărături. Chiar și festivitățile de piață o plăcere, nu în fiecare zi vezi muntele de condimente colorate, tăvi cu fructe exotice luminoase (în special pentru Orientul Îndepărtat) și dulciuri orientale neobișnuite. Există o lecție în Marmaris, după care este dificil chiar de a planifica ceva pentru următoarea jumătate de zi - este un hamam și masaj. Masajul delicios se face cu ajutorul uleiului de măsline popular în Turcia, fără miros, este foarte frumos pentru organism. Și masajul de ciocolată încă o dată ma convins de o iubire nesfârșită pentru ciocolată!

Singurul lucru care nu mi sa părut atrăgător la stațiune a fost sporturile de apă, balonul cu aer cald etc. Poate că era înfricoșător și poate că marea era suficientă. În plus, la sosire, ne-am înscris imediat pentru mai multe excursii. Indiferent cât de minunată și confortabilă este Marmaris, fără a vizita în afara ei, nu aș aprecia frumusețea Turciei. Am fost norocoși cu ghidul, așa că am întâmplat să învăț multe despre țară în timpul turului cu autobuzul, să iau o mulțime de fotografii și să înțeleg că recenziile și fotografiile de pe Internet nu transmit frumusețea pe care am văzut-o.

Când vezi viu ce a citit în cărțile sau vizionat la televizor (am moștenirea civilizației antice), se simte ca să atingă istoria și timpului în sine. Am trecut clădirile distruse, în cazul în care chiar și puteți vedea aspectul de camere, amfiteatrul magnific, coloane gigantice sculptate, dale cu inscripții, frumoase statui bine conservate ale orașului antic Efes, și am tot gândit că acest lucru este tot peisajul filmului. Sălile Muzeului Efes, în care sunt stocate descoperiri deosebit de valoroase din săpături, au sugerat prezența în palatul vechi. Aici puteți atinge sculpturile. Îmi amintesc cinci statui ale Afroditei, găsite la momente diferite, și totul în perfectă ei (și toate fără mâini).

Nu ne-am întors la Marmaris în acea zi și am petrecut noaptea într-un hotel nou și a doua zi ne-am așteptat cu descoperiri mai puțin uimitoare. Mulți turiști sunt impresionați de piscina Cleopatra cu apă termală, vindecând multe boli. Poate că, din cauza afluxului mare de turiști și a pătrunderii cu pietre vechi din piatră, nu am apreciat meritele bazinului.

Fenomenul natural, cu care ne-am ciocnit mai departe, ne-a încântat cu o frumusețe unică. Cu răsuflarea tăiată, ne-am urcat pe pantele albe picioarele goale - Pamukkale, numit „castel de bumbac“ pentru asemănarea cu plantații de bumbac. Mulți ani în urmă, din cauza cutremurelor surse au înghețat în soare izbucnească bogate în calciu și aerul, formând astfel pe deal fragil rasa alb - formarea travertin. Bazinele și terasele create de natura Pamukkale sunt umplute cu apă minerală turcoază, care rulează constant pe o pantă albă strălucitoare ...

Turcia este populară pentru plimbări pe mare în golfuri și insule. Am făcut câteva astfel de excursii și am fost foarte mulțumiți. Ne amintim în călătoria noastră sculptat în mormânt stâncă regilor libieni, faimos pentru uriașe țestoase „Caretta-Caretta“ (așa cum ni sa spus, prima dintre ele a apărut în urmă cu o sută de milioane de ani), crabi albastru (recunosc regele crab mai mult și mai gustoase). Am reușit să vizităm renumita insulă a țestoaselor, unde își găsesc ouăle. Aici, pe insulă, am văzut adevărata frumusețe a Mării Mediterane deschise: apă azurie, nisip pur, valuri reale. Pe fundul mării, am găsit fragmente de vase de lut, și este posibil ca au făcut mulți ani - de fapt, au fost excavate în apropierea orașului antic.

Într-una din aceste călătorii pe mare, m-am întâlnit cu Turk într-un mod destul de neobișnuit. La oprire în golful următor, oamenii se distrau sărind în apă din a treia punte a navei noastre cu numele romantic "Romeo". Evaluând puterea mea, m-am pregătit să fac un salt grațios. Barca sa învârtit ... am pierdut echilibrul, deloc grațios, am zburat în apă. Atunci turcul a sărit după mine, înspăimântat de mine. În general, mi-a început cunoștința cu localnicii.

Există opinia că turcii, care se străduiesc să vândă ceva, sunt intruși. Ei sunt în măsură să convingă foarte bine, precum și afacere! În orice caz, atunci când cumpărați orice lucru, merită să fiți atent (în acest sens, sfatul altor turisti poate ajuta). Dar încă am făcut o greșeală tipică a turistului: în primele zile din fabrici, unde am fost aduse în timpul excursiilor, am făcut multe achiziții interesante, dar evident depășite. În Marmaris, ne-ar costa la un preț mai accesibil. În general, achizițiile mele au fost limitate doar de mărimea valizei. Am cumpărat totul, de la haine la cafea (ceea ce ma dezamăgit, pentru că nu am putut să pregătesc o băutură la fel cum este servită în Turcia). Dar cea mai memorabilă achiziție este un inel frumos, cu un granat fin mare, pentru achiziționarea căruia am primit și un cadou.

Și, în sfârșit, câteva cuvinte despre bucătăria turcească. Dacă veniți în Turcia, este mai bine să uitați de alimentele europene obișnuite. Cred că pizza obișnuită de aici va părea lipsită de gust. Hotelul nostru a fost pregătit perfect. Legumele mele preferate au fost servite aici în diferite variante, verde întotdeauna a fost o mulțime și întotdeauna proaspete, pe pește deschis și carne de foc fierte. Chiar și mâncărurile obișnuite pentru poporul rus pe care le găteau neobișnuit și delicioase. Și cu toate aceste alimente nu a fost suprasaturată cu mirodenii sau grăsimi. Dulciurile nu mă interesau, dar era imposibil să renunț la ispită pentru a încerca ceva neobișnuit ...

Am părăsit acest paradis și am fost trist și fericiți. Mi-e dor de Marmaris?

Nu, mi-e dor de starea mea de sărbătoare nesfârșită, ușurință, anticipare, lăcomie, zbor și un sentiment de noutate într-un moment în care eram în vacanță. Marmaris pentru mine este comparabil cu prima dragoste. Pentru prima dată am rămas în străinătate, în fiecare zi am trăit în așteptarea descoperirilor. Totul a fost scurt și delicios, dar nu cred că mă voi întoarce din nou aici. Dar numai pentru că vreau să văd alte țări.