Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Vreau să împărtășesc experiența mea de neuitat de a cunoaște această țară minunată. Doar spuneți, călătoria a plăcut foarte mult, atât de multe emoții și aventuri, atât de neobișnuite pentru ochiul nostru de frumusețe exotică, mirosuri și tradiții. Într-un cuvânt, vreau să mă întorc în Thailanda.

Zbor lung, dar a zburat acolo noaptea, a dormit pașnic, este posibil chiar și la o oră dimineața nu trebuia să se trezească pentru hrănire))

Bangkok ne-a întâmpinat cu vreme bună, un aeroport frumos, taxi colorate, și de congestie desigur, ceea ce a făcut posibil să se ia în considerare drumurile multi-nivel, parcuri auto cu mai multe etaje și străzile înguste ale orașului.

Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Refuzând un transfer de întoarcere la hotel, au rătăcit în jurul orașului. Apoi am luat-o la rândul său, agile Thai tuk-tuk, oferit de a conduce într-o călătorie individuală cu barca pe Chao Phraya - principalul râu puternic în Bangkok. O mică înțelegere, am fost de acord. Ce surpriză a fost când a ieșit din colțul laminate motoreta, noi trei alergat pe drumul spre râu, undeva roșu, undeva de-a lungul opusul, un miracol, dar nu suntem pălmuit, iar eu nu zboară departe, sau care deține pe soțul greu, sau s-au rugat foarte pasionat. În general, ne-a adus la o groapă de gunoi, a aterizat într-o barcă cu partenerul său aparent de afaceri și a scăzut.

Am navigat barca zguduit periodic glohla, am udat apa parfumat de râu, dar a fost mare pentru a deschide vederi pitorești ale orașului, zgârie-nori, colibă ​​pe apă, temple colorate, pe cale de a ne înotat în vârstă în secret în ceva similar cu un caiac, a oferit să cumpere de la bere, apă și suveniruri. Curajul acestei femei, arme vâsle în râu puternic pe un soare fierbinte ne-am luptat si am cumparat-o bere la suveniruri noastre de ghidare și cu mine.

Turul Chao Phraya

Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Ca rezultat, am inotat la hrănirea de somn imens serviciu acolo agil Thailandezii ne-a oferit sa cumpere o pâine albă și hrana pentru animale vorace Rybin sale, pe care am făcut-o, apa râului deja barbotat, a existat o hoardă nenumărate.

Hrănirea somilor locali

Pe drumul spre chei, ni sa cerut să ne aterizăm puțin mai devreme, tk. Au văzut zidurile celebrului Palat Regal și au mers acolo. Complexul palatului ne-a impresionat cu bogăția și culorile sale, a fost o sărbătoare în această zi, în plus față de turiști au existat o mulțime de locale, sute de călugări, Thai TV, și chiar membri ai familiei regale. În general, bat în mulțime, ne-am uitat la toată splendoarea, a mers la expoziția de arme vechi și a mers la ieșire, prinde un taxi. O surpriză plăcută a fost apa îmbuteliată peste tot în palat, a fost foarte caldă și a fost foarte utilă.

Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Pe parcurs, au fost gustate nucă de cocos proaspăt curățate, dar nu au experimentat entuziasmul, dar tocmai au omorât ananasul proaspăt, au fost răzuite la fiecare pas.

După ce a luat un duș la hotel, a mers să se plimbe, uimit de combinația dintre zgârie-nori și vagabonzi, lux și hi-tech și munți de resturi sub ele.

În partea de jos a căsuței, în partea de sus a zgârie-nori

Toate străzile sunt corturi strânse, sub cafenele și tăvi, și, uneori, se părea că delirul pieței Cherkizovsky. S-au găsit un nou centru comercial de brand ultra-modern, cu scumpe magazine de brand-name, iar apoi a fugit într-un alt mai ușor, a existat un food court mare, cu un milion de cafenele și exotice acolo și a mâncat, și apoi a mers jos și a luat într-un mare acvariu.

Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Design amuzant al centrului comercial

Primul tur - vizita la Wat Yan, a se vedea faimoasele sculpturi, soldații de teracotă magnifice de soldați și lei, s-au alăturat arta chineză de arhitectură și sculptură. Atunci au o privire la templu Stupa Albă și a urcat pe scara incredibil de mare pentru a depune flori la templu pe munte să se roage pentru iertare în speranța că cel puțin o parte din păcatele ca ghid promis.

Templul Wat Yang. Chineză civilizație

Templul Wat Yang. Războinici cunoscuți de teracotă

Ascent în templu cu speranța de a păcătui păcatele

a privit în satul Karen, unde femeile cu gât lung și-au arătat amabil modul de viață și i-au permis să fie fotografiate cu el. Spectacolul este înfricoșător.

Satul Karen. Un suflet spectaculos

Satul Karen. Cea mai lungă femeie din sat

se uita la sculpturile moderne de rocă ale lui Buddha, făcute pentru contribuțiile thailandeze în ziua de naștere a regelui său iubit.

Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Imaginea rock a lui Buddha de pe plăcile de aur este o expresie a iubirii poporului față de rege

Celebrul durian. Miroase rău și este foarte util. Nu este imbracat.

Seara a avut loc o sesiune de masaj thailandez, cei trei ne-am rătăcit mult pe covoare în jumătatea întunericului chicotului thailandez printre ei în Thai, era neplăcut, pentru că nu este clar ce chicoteau și am început să chicotim la ei în limba rusă.

Plimbare pe stradă. Imagine tipică

Vedere din Pattaya de la evadarea de foc a hotelului

Gustări. Shish kebab-uri pentru 10 ruble.

A doua excursie este râul Kwai.

Mai intai am vizitat casa taiachilor obisnuiti pe drum, care au lasat-o la rusine pentru turisti si de mult timp s-au mutat sa se uite la modul lor de viata si traditii. Este interesant faptul că vechea casă, cu atât este mai valoroasă pentru un thailandez, deoarece este protejată de sufletele tuturor strămoșilor care au murit aici.

Zid într-o casă thailandeză

Apoi au mers pe un șir de bărci prin canale cu apă turbidă pe piața plutitoare. Plăcerea este îndoielnică, dar costă o singură dată să te uiți. Cumpara pe picior de plecare nu doresc să apărut periodic congestie, bărci a încercat părți a stat de zgomot-DIN, mirosul de combustibil diesel, am navigat între casele pe picioroange, se pare că, pentru a trimite toate deșeurile lor aici, în apă, a fost frustrant atunci când bălăceală pentru noi apă.

Calatorind pe o piata plutitoare

Apoi au vizitat fabrica de sculptură în lemn. Produsele de la yew au impresionat într-adevăr cu frumusețea și complexitatea lor ca prețurile pentru ele.

Ce puteți vedea în 10 zile în Thailanda (Thailanda)

Insula Chang. Locuri într-un restaurant, vrei sa mananci, vrei sa minti