Căutam crapul, dar am găsit netul, cartea de pește

Căutam crapul și am găsit o rețea

Faptul că aveam de gând să merg la TPP-5 pentru karasem, nu aveam nici o îndoială, dar câteva întrebări rămân deschise - ce să înscrie în alimentator și ce să stea pe cârlig. După ce am studiat datele privind capturile pentru ultima săptămână, am decis că era necesar să facem "smoktuha". Inteligența a mai arătat că pe un canal cald țăranii locali trag un crap de cruciană într-un amestec de cartofi și pâine, prinzând-o pe cârlig. Acești doi factori s-au transformat imediat într-un singur întreg - pentru a ciocni acest amestec în mikctuha! OK. A trecut prin câteva magazine - peste tot în zona de iarnă, nu există fum. Bine, să o facem noi înșine.

Aici voi explica un pic despre ce este "smoktuha". Un alimentator special (o spirală sau plută, încărcat în partea de jos), în care amorțul este înfundat și sunt apăsate cârligele. Cârligele sunt atașate la leșele din partea inferioară a alimentatorului. Pe cârlige, este posibil să se agațe de plastic din spumă, puțină momeală sau nimic de agățat. Cum funcționează. Peștele pătrunde în furaj și începe literalmente să o "răsucească" din jgheab și, împreună cu acesta, să bea și să cârnească. Este simplu :)

Deci, am luat un alimentator obișnuit de cablu:

Căutam crapul, dar am găsit netul, cartea de pește

Sârmă îndoită se termină cu "barca":

Și le-au atârnat pe roți în partea de jos a jgheabului:

Și voila! Cumpărare de casă de calitate superioară la domiciliu :)

Trecem mai departe. Seara, a făcut cartofi, amestecați cu pâine de secară 1: 1, a colectat uneltele și sa dus la culcare.

Sâmbătă. Cu o mică întârziere, ajungând la loc, caut unde să se stabilească - de-a lungul canalului multe locuri sunt deja ocupate. În general, găsesc un loc, cobor în apă pentru a estima situația și ceea ce văd. Rețeaua! Aici nenorociți!

Căutam crapul, dar am găsit netul, cartea de pește

Acolo mi-au ascultat, mi-au scris datele, mi-au spus să aștept. O jumătate de oră mai târziu au sunat înapoi și, după încă 20 de minute, au venit la mine. Operabilă. Am crezut că este inutil să chemi aceste întrebări.

În general, am eliminat rețeaua și am lansat peștele:

Pește era puțin - cu o duzină de gălbenuș, morcovi și roșu cu un autocolant. Și rețeaua era mică. Servitorul sa plâns, spunând, printr-o jumătate de cartier, conducea, dar colegii săi râdeau. Ar putea fi altfel! În orice caz, cred că totul a fost făcut bine.

Dar înapoi la crapul meu. Am luat cuțitul, am bătut în alimentator, am umplut cârligele în mâncare, l-am abandonat și am așteptat. Da, am decis să atarnez ceva pe cârlige. "Ceva" a fost un vierme de sânge artificială, situată în valiza mea de anul trecut.

Căutam crapul, dar am găsit netul, cartea de pește

Inițial, alimentatorul meu a fost prea tăcut, dar, după o jumătate de oră, a început să dea semne de viață. Prefer să fiu tăcut. Momeala a venit la nada.

Drala kartu doar în cale! De cele mai multe ori, abdomenul meu a suferit cu cârlige și tocmai nu mă deranja. De câteva ori am scos două pești:

Desigur, nu am venit pentru mătură, așa că i-am îndepărtat ușor de cârlig și i-am înecat fără milă!

Căutam crapul, dar am găsit netul, cartea de pește

Stoked și așteptase crapul. Am așteptat ca acel "hrănit în arc". Am așteptat, dar nu am așteptat. Sub apusul zilei, am reușit din nou să-mi iau un autocolant pe rămășițele cartofului, să colectez și să mă duc acasă.