Când am călătorit la Sankt-Petersburg, zamal

M-am dus cu autobuzul, a meritat toate acestea puțin (aproximativ 12.000r). Dacă nu puteți sta o plimbare lungă în autobuz, atunci, în orice caz, nu mergeți cu autobuzul. Zi să îndure foarte greu. Te obosesti sa stai, nu poti sa dormi, e rece, e cald, in general sunt hemoroizi continuu. Bine, dar foarte ieftin. Au fost incluse excursii, cazare la hotel și mic dejun.

Puteți să vă familiarizați cu programul meu de excursii. Am fost acolo 3 zile întregi (dar, în principiu, a fost suficient pentru a vedea totul). Numai micul dejun a fost inclus.

La sosirea în Sankt Petersburg

Am ajuns dimineața, în loc să cădem în hotel și spălat și ras calm, am condus imediat pe excursii. O dată voi spune că nu pot descrie prea mult, deoarece ghidul mi-a vorbit povești plictisitoare. Am venit doar să văd cum trăiesc alți oameni, ce mentalitate, standard de viață și doar de dragul interesului.

La început nu-mi amintesc unde eram, așa că voi arăta câteva fotografii.

Dar ceea ce îmi amintesc foarte bine este cum m-am dus la plimbare seara. Am fost acolo deja noaptea tarziu (inainte ca totul sa fie in excursii). Apropo, în timp ce am fost de la hotel la atracții - am făcut trei transplanturi. Autobuzul - metroul - o altă ramură a metroului - o altă ramură și acum am ajuns la locul respectiv. În timp ce am sosit, timpul era deja 10, iar în hotel era necesar să fie de până la 12, în caz contrar închideau totul și nu lăsa pe nimeni, așa că atracțiile aveau doar să-l admire.

Ei au fost foarte impresionati in aparitie, nu m-as duce la una dintre atractii (catapulta, 3 imagini), chiar daca am avut timp. În general, alegerea a fost foarte bună, iar prețurile, apropo, nu diferă mult de orașul meu (și atracțiile chiar și în apropiere de Sankt-Petersburg nu se potrivesc). Apropo, metroul este foarte adânc (așa cum este sub râul Neva, în fotografie veți vedea cât de adânc este). Am luat o pipă la toate astea și cumva am ajuns la hotel, eram exact la ora 00:00.

Trekking către schit

Din nou, unde am fost luați, din nou nu știu unde eram și, ca de obicei, nu am ascultat ghidul. În această zi, mi-am amintit puțin Hermitage-ul. Este într-adevăr foarte frumos și interesant. A fost interesant să vedem cum trăiau oamenii. Tavane foarte înalte, lucruri vechi și interesante. Dar trucul a fost că există un număr nesemnificativ de camere, că după ce m-am plimbat în jurul a 50 de camere am fost plictisit și tocmai am ieșit în curte și am așteptat grupul meu.

Trekking în acvariu

Peterhof

Aici am mers deja la rezervația muzeului Peterhof. Mi-a plăcut deja acolo. Foarte foarte spațios, frumos. Nici nu știu ce altceva să termin. Adăugați doar câteva fotografii.

Am dormit atât de puțin în Sankt Petersburg că eram atât de somn pe o barcă de agrement că aproape am adormit. Din nou nu am ascultat nimic, doar m-am bucurat de vederea. În Sankt Petersburg, de fapt, o mulțime de transport pe apă. Două decenii și vor exista blocaje de trafic.

Spectacolul este rece. Dar nu așa că "Oh, naibii nifiga să pipi pipi rece." Mulți turiști în fiecare zi se vor uita la creșterea podurilor. Pentru mine - arăta destul.

Pentru mine, oamenii de acolo sunt mult mai buni decât cei în care trăiesc. Cultural, politicos. Am găsit aceste lucruri. Întrebat un singur om, cum pot ajunge la parcul tematic, așa că a explicat în liniște pentru a-mi cum să facă un transplant de trei, la care stație pentru a merge și ce să treacă pe o ramură, toate povestit. Era clar că se grăbea. Bicicliștii du-te cu atenție în cazul în care pietoni interferează cu călătorie, ei doar du-te înapoi și să aștepte pentru pietoni lor și dor observa și în cazul în care nu le observa, cicliștii pentru o fracțiune de secundă includ apel (în loc să urle într-un tip de aramă „da unitate! "). Într-un blocaj de trafic astfel încât toate în fața o mașină într-un reconstruita de bronz la doar alte două mașini, astfel încât șoferul nici măcar nu a semnalat acestora.

Sunt o mulțime de turiști. Pentru mine într-un fel ne-am apropiat de chinezi și ma întrebat în limba engleză cum să ajungi la unele locuri de interes acolo, și am știut cum să ajung acolo, pentru că am fost acolo de curând, dar nu a putut să explice. În acel moment, am fost foarte rușine că nu știu de un limbaj universal.

Călătoria nu ma costat prea mult. Am văzut cum trăiesc alte persoane. În timpul călătoriei foarte puțin somn. Totul a fost foarte plin de excursii (jumătate nu am nevoie). A fost foarte puțin timp liber (pe care l-am dorit astfel). Nu am lovit nopți albe, dar e în regulă. Deci, dacă, de asemenea, vă place să nu-mi placă aceste povestiri vechi, dar doriți mai multă divertisment, atunci trebuie să alegeți un tur cu o mulțime de timp liber. Apropo, 3 zile pentru mine păreau normal. Nu vii să dormi. Am ajuns - am văzut, ne-am lărgit orizonturile, pofotkali, am luat o piss și am plecat. În general, călătoria a fost mulțumită.

Împărtășește "Cum am călătorit la St. Petersburg"

Această postare nu are etichete