Arthur Clark - biografie, lista de cărți, recenzii ale cititorilor

1 Ca

Nava veche "Magellan" ajunge la Talass (colonia Pământului). Locuitorii suspectului de colonie uitat că nava a fost trimisă de pe Pământ. Terenul pentru Talassa este prezentat sub formă de casă părintească. Unul dintre noii veniți este asistent inginer al navei - tânărul Leon - el face chiar personajul principal surpriză și încântare Laurei, tot necunoscutul a dus la ea aceste sentimente. Zemlyan atât de repede "a fuzionat" cu Laura, că nu există nici o îndoială în unitatea lor. Dar Leon poate să se obișnuiască cu această lume? Poate Laura să intre în lumea lui Leon? Pentru a îndura lumea tehnologiei nu este atât de simplu. lume artificială doar pare atât de accesibile și ușor de înțeles, dar, de fapt, este o alegere grea, alegerea „de a purta semințele stelele unei noi civilizații.“

Terenul se învârte în jurul valorii de "scufundat" în mare de praful navei. La bordul "Selenei" oamenii se găsesc blocați fără contact cu lumea exterioară. Ei au o cantitate de hrană și apă timp de o săptămână sau două. Și ar fi trebuit să dureze de data aceasta, dar de fiecare dată când a existat un motiv care le scurta timpul. Doar ei păreau că au rezolvat problema, deoarece era ceva nou. Chiar și în ultimele minute, când a existat doar o cale de tăiere, au apărut probleme, din cauza cărora oamenii nu aveau timp să fie mântuiți. Plotul rămâne în suspans, nu permite expirarea. Vă faceți griji și sunteți nerăbdători să aflați ce se va întâmpla în continuare.

Mi-a plăcut, de asemenea, personajele. Un căpitan adecvat, gazda lui fermă, să mențină ordinea pe navă cât mai mult posibil. Merită menționat faptul că sunt foarte buni la ea. Oamenii se luptă cu spațiu închis, deoarece pot: să citească o carte cu voce tare, să pună mini-skits, să joace cărți. Au existat și pasageri problematici, dar în cele din urmă toți au reușit să conducă la un stat mai mult sau mai puțin adecvat.

În timp ce pasagerii din "Selena" încearcă să supraviețuiască, se pregătește o operațiune de salvare pe Lună. Este foarte interesant să urmăriți motivele anumitor personaje. În spatele comportamentului lor într-o situație critică. Cineva are dureri de cap despre cum să salveze oamenii și pe cineva despre cum să prevină scandalul.