8 Principiile relațiilor sănătoase

8 principii ale relațiilor sănătoase

Am studiat tema relațiilor cu mult timp în urmă - din moment ce "nu a fost cerut ceva" în romanul meu cel mai serios și mai lung. Apoi am trecut mult de la "ce capră. "Până la 100 # 37; iertarea și lucrul profund asupra lor înșiși. Care, după cum știți, nu se termină niciodată. Desigur, sunt multe descoperiri noi, dar acum voi descrie principiile care sunt relevante pentru mine în acest moment.







Am studiat tema relațiilor cu mult timp în urmă - din moment ce "nu a fost cerut ceva" în romanul meu cel mai serios și mai lung. Apoi am trecut mult de la "ce capră. "Până la 100 # 37; iertarea și lucrul profund asupra lor înșiși. Care, după cum știți, nu se termină niciodată. Desigur, sunt multe descoperiri noi, dar acum voi descrie principiile care sunt relevante pentru mine în acest moment.

8 Principiile relațiilor sănătoase

1. Nu există nicio diferență între relațiile cu lumea și relațiile cu bărbații

Dacă există sau există un dezechilibru - va afecta cu siguranță restul vieții. Dacă nu sunteți fericit în sine, nu veți avea o relație fericită.

2. Nu există nici o diferență între relațiile cu lumea și relațiile cu sine

Nu poți iubi întreaga lume și nu te iubești. Dacă apare o astfel de situație, atunci undeva vă înșelați.






3. Fă ceea ce îți place

În viață, nu doar în relații, și trăiește-ți viața, nu se dizolvă într-un partener.

4. Nu încercați să țineți pe nimeni - nu îl puteți păstra

Dar dacă vă lăsați să mergeți cinstit, fără să vă așteptați ca acesta să se întoarcă - chiar și cel mai vânt se va întoarce. Despre control (unde erați, cu cine, când vă întoarceți, de ce a întârziat, nu vă voi lăsa să mergeți singur la acest partid) - la același punct.

5. Fii cinstit cu tine si cu toata lumea din jurul tau.

Așa e cristalul cinstit, nu încerca să pari ceea ce nu ești cu adevărat, sau să manipulezi chiar și în lucruri mici. Și nu cedați manipulării unui partener.