Zona liberă de zăpadă în tunelul aerian (friza) zboară

Distanța de la MKAD: 59 km, la sud

Fanii sporturilor extreme devin din ce în ce mai mulți. Face un salt cu parașuta, face snorkeling depășirea kilometri în mașină cu viteză mare, o persoană care se bucură, se simte graba de adrenalină în sânge. Cu toate acestea, viața și sănătatea sunt adesea grav amenințate. Cu toate acestea, există modalități absolut sigure de a testa trenul - un zbor într-un airtube, de exemplu.

Primul complex Rusia cu un tunel de vânt - «FreeZone» este situat în districtul Cehov, regiunea Moscova, la kilometrul 59th de autostrada Simferopol. Puteți ajunge acolo fie cu taxiul, fie cu mașina privată.

Simțiți-vă zbor liber pe fluxul de aer, prindeți tubul de aer, poate un om de orice vârstă și ten. În "FreeZone", paratrooperii profesioniști se antrenează și doar amatori de emoții noi sunt distrați. Pentru vizitatori neexperimentați, complexul oferă instrucțiuni preliminare, care vă permit să aflați cum să vă gestionați propriile mișcări în fluxul de aer. Oricine nu a îndrăznit să facă un test extrem, poate aprecia concursurile luminoase ale parasutistilor profesioniști.

Puteți aranja o vacanță activă în "FreeZone" cu o companie zgomotoasă de prieteni și cu întreaga familie. Deci, pentru a vizita starea de zbor în aer canistra și copii sub stricta supraveghere a instructorilor cu experiență. Dupa ce a trecut in tunelul aerodinamic, vizitatorii complexului au ocazia sa se relaxeze si sa impartaseasca emotii intre ei intr-o cafenea confortabila. În plus, "FreeZone" vă permite să organizați sărbători corporative și de familie.

Astfel, aerotruba «FreeZone» va atrage nu numai solicitanții de senzații extreme, dar, de asemenea, iubitorii de odihna activa memorabil, și este absolut sigur.

Am primit un certificat pentru zborul spre copil, împreună cu el am decis să zboară. Totul este bine, dar organizația suferă foarte mult de la toți angajații doar un casier și un instructor. saloane acolo, nu există nici o informație, computerul cu imagini ale mulțimii, în vestiar oameni, indiferent de mulțimea a fost prea special antrenat. A pierdut 3 ore, fără a lua în considerare drumul, pentru 2 minute de zbor, foarte rău. Pentru toate întrebările mele, administratorii de fete nu au reacționat. Serviciu în limba rusă cu nume străin. În cele din urmă nu am făcut poze despre zborul copilului pentru care am venit. Dezamăgit foarte mult, nu vom mai merge

Sunt foarte recunoscător prietenilor mei că m-au târât în ​​acest complex. Minunat timp, acum avem o mulțime de experiențe noi. Discutăm despre sentimentele noastre pentru a doua zi. Frison este locul nostru! Vom încerca să vină aici din nou, înainte ca vara să se termine, atunci este mai ieftină decât de obicei, zborul costă 990 de ruble!

1. M-am gândit de mult timp la un dar neobișnuit de a-mi face prietenul în ziua de naștere și am hotărât că zborul ar fi neobișnuit și amintit pentru viață. Și nu am eșuat. El a fost complet încântat de zborul din tubul de aer, deoarece a vrut mereu să zboare, dar acel timp nu era, atunci banii. Vreau mai ales să le mulțumesc instructorilor, îi pot numi profesioniști în domeniul lor. mulți dintre ei au câștigat premiul în pariuri în campionate și ne-au ajutat foarte mult să ne ajustăm psihic și să ne ajutăm tehnic. Acum aștept cu nerăbdare sărbătoarea mea și aluzie la zbor :)

Ai fost pe vyhadnyh toate super-sosit cu o ora inainte de perioada rezervata, dar inca nu a trebuit sa astepte. a zburat inteligent instructor a explicat totul rapid și lupta)) foarte mult timp în urmă a existat un astfel de aflux de adrenalină și sentimente, așa că am recomanda

ps. auto-unitate de la tine să lase puțin problematică - nada să meargă la pod și patom pentru a prinde o plimbare la Moscova))

Tot timpul zilei! Ieri am zburat cu prietenul meu în chestia asta. Ambele foarte mult! Interesant și foarte neobișnuit! Instructorul Cyril foarte mult! Bună și simpatică, și un profesionist în afacerea lui! El ne-a învățat pur și simplu cu plăcere: a văzut că noi am fost noi! Chiar mi-a placut fata la receptie - politicos si politicos!
Când au zburat, prietena a râs întregul zbor, a spus că cu plăcere! Am făcut o treabă destul de proastă, în ciuda instrucțiunilor bune. Dar mi-a plăcut totuși, vreau să vin cumva cumva! Cred că a doua oară va fi mai bine!
Multe mulțumiri personalului acestui complex neobișnuit. -)

Un loc minunat, oferind o multime de emotii pozitive! Renunțați compania de 6 persoane unul câte unul într-o conductă mare de 2 ori timp de 2,5 minute. Pentru prima dată într-un fel au timp să ne dăm seama ce e ceea ce, în a 2-a oară deja, sa te distrezi :) Vă mulțumesc foarte mult pentru instructorul nostru, Vladimir Polyakov, arata o atentie deosebita tuturor „fluturasi“ noastre, și carisma uimitoare și capacitatea de a comunica cu oameni. Upscale profesionale, fără cuvinte!
În general, o vizită la complexul rămas doar emoții minunate, toate lucrările de personal nu este „perfectă“, cu excepția faptului că cappuccino în restaurant ar putea fi mai bine;)

Am citit vestea că freezone vizita o mulțime de vedete ale show-business, ultima dată a fost Maria Kravtsova (Marika), într-un interviu ea a împărtășit impresiile sale pozitive, nu spune nimic de acest fel, și a încercat toate recomandat să încerce. Este necesar să mergem mai des acolo, poate că voi vedea o stea, ar fi minunat.

A încercat să meargă la freezone și experimenta un fel de petrecere a timpului liber acum la modă - aerotrube zbor, eu nu cred așa că am place. Am reușit să decolez și să mă ridic, nu sa întâmplat nimic complicat, datorită, instructorul a ajutat, a explicat totul și a arătat-o. În curând intenționez să repet această aventură, dar numai pentru a lua întreaga familie, sa dovedit că chiar și copiii pot încerca să zboare, siguranța la un nivel înalt.

Lipsa textelor mele în recenziile de pe site-ul dvs. doar spune că răspunsurile sunt organizate. Și mi se pare că conducerea a fost mult timp preocupată de verificarea nivelului personalului. (Sau du-te la piață pentru a vinde cartofi lor) (nivelul de personal este foarte mic! Și ca profesor de fitness și mintea generală! Țărani colorate.) (Nu se aplică personalului instructor)
*** La sfârșit de săptămână - mic tunel 11.00-21.00 închis tarifele pentru „nou veniți“, 21.00-11.00 - tariful opereaza timpul saptamanii de sport.